![]() |
Reclames gaan wel erg ver tegewoordig
http://www.boardsmag.com/screeningroom/commercials/469/
Quicktime vereist. Hitman 2 (schiet spel) commercial. |
Wat dacht je van de thuiszorg? De mantelzorg wordt als een grote duitse sm meesteres afgebeeld. :eek: *zaag zaag*
|
Droog...
Ik denk dat sommige mensen het wel gruwelijk (negatief) zullen vinden. Ik vind het zelf een beetje rare reclame, heeft niks met het spel zelf te maken denk ik (behalve dan het schieten)... |
Whow... als je dit zou laten zien in Nederland dan flipt de regering!
En terecht... Dit is wel zwaar ernstig fout... Okay, ik kreeg wel een grimas op mijn gezicht na het zinnetje F**K Talking, maar toch... :rolleyes: Vooral de oudere mensen zullen dit niet waarderen! |
Ik vind die van de thuiszorg *zo* dom... In plaats dat ze een beetje respect hebben voor de mensen die het dag in dag uit maar opknappen... maar nee hoor...
|
hij is wel leuk opzich maar ik kna me voorstellen dat er veel kritiek op gaat komen
|
ach jah
|
:\
|
mwah ik vind die reclame keigrappig, zo van "wie heeft dat nooit eens zelf gedroomd?"
Wat ik wel eng vind is niet de reclame op zich dus, zwarte humor vind ik leuk, maar meer de boodschap die erachter zit: "We verkopen een spel waar je iedereen mag (of zelfs moet :eek: ) doodschieten, en dan tonen we in onze reclame dat het irl ook zo een kick is." Best lame eigenlijk. besluit: voor gekke reclames, tegen domme spellen! :D |
niet normaal :rolleyes:
|
Vaag :eek:
|
Citaat:
|
(roos)
Die reclame werkt nu al. Mensen praten erover, hij valt op, hij is hard, hij werkt! Ge-wel-dig! |
Die vrouw valt wel heeel erg nep neer trouwens, jammer
|
Dikke klets bloed spuit eruit..toch wel nep.
Dat gebeurt niet op die manier, heb laatst nog iemand neergetieft met mn 9mm :D |
Citaat:
|
Hij is vet :cool:
|
hm die peugeot reclamen is cool
met die lui in india :D *heeft de mp3 gedownload en gaat dat ook aanzetten in zijn auto :D* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |