![]() |
Hoe zou jij heten..
.. als je ipv een meisje een jongen was en andersom?
Ik Emma :) |
Fleur, bah :o
|
Kim
|
Citaat:
|
Laat ik het erop houden dat ik god dank dat ik een meisje ben :rolleyes:
|
Nicky
of Martin...maar die eer is nu naar mijn broertje toe :D |
Anneloes geloof ik...
omg wat ben ik blij dat ik een jongetje geworden ben, alhoewel Robbert-Jan nou ook niet echt een geweldige naam is |
Citaat:
|
Jeffrey :)
|
Aify Maria Celia. :o :eek: belachelijk. Die voornaam gaat nog wel, maar die andere 2....good god....they probably weren't thinking straight (n)
|
Nathalie
|
Citaat:
|
jasper martijn:D (ik snap overigens die combinatie totaal niet:D en ben blij dat ik toch een meisje ben:))
|
Citaat:
|
Citaat:
|
René als ik een meisje was geweest (bweh!) en m'n zusje zou René geweest zijn als ze een jongen was geweest (bweh!); toch heten we geen van tweeën zo dus er klopt (gelukkig) iets niet aan de logica van m'n ouders ;) Ze snappen het volgens mij nu zelf ook niet meer, ze hadden natuurlijk verwacht dat er al lang een van ons René zou heten, maar nee hoor! :confused:
|
Maartje...
|
Citaat:
|
Joris.
|
geen idee
|
Bart-Jan
VERSCHRIKKELIJK!! naar m'n opa's vernoemd. mijn moeders verklaring voor deze naam.. sjah ik dacht toch wel dat je een meisje zou worden. phoeww.... |
ik had Pim geheten :p(n)
|
Max... (n)
|
Jeroen..
|
Thomas
|
Oscar of Gijs.
Die eerste gaat nog wel, maar die laatste (n) |
Niels
|
Citaat:
Ik zou Laurens heten |
Michiel
|
floris ofzoiets
|
Vincent of Hendrik met als roepnaam Rik (mijn broertje heet zo dus ik ga ervanuit dat het dit zou zijn, mijn ouders hebben bij hem erg getweifelt tussen deze 2 namen)
|
Citaat:
|
Thor
|
roos of maartje
|
Citaat:
laatst was er iemand die heette wodan :eek: |
Eva
Stel dat dat was gebeurt dan woonden er gewoon 4 eva's in de straat :| (heel toevallig,want was toendertijd allemaal nieuwbouw) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik? Poeh, zal wel een 1 of ander vaag iets zijn.. Geen behoefte aan om te weten :\ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rob....blegh, blij dattik n meisje ben :) ookal is Ida nou ook niet de leukste naam die je je kunt bedenken...
|
Citaat:
Ik had Paul Alexander geheten, mijn roepnaam zou Sander geweest zijn. Citaat:
Citaat:
|
Thomas roepnaam Thom (echt superleuke naam:)) of Nicholas.
|
Anita.
|
Paul
|
Max! Hondennaam.. :D
|
Jeroen
|
ineke
|
Bij gebrek aan fantasie