![]() |
Man? Vrouw?
Ik merk dat een hoop vrouwen hier toch voor man worden aangezien. Waarom? Typen ze mannelijk? Komen ze mannelijk over?
Maar wat betekent dat? Betekent het dat je slimmer over komt? Dommer of gewoon lomper... Wat denken jullie? |
Bij mij denken ze vaak dat ik een man ben door mijn nick...
|
Ik zou het niet weten...Leonoor is een vrouwelijke naam, er staat een v onder mijn naam, ik ben mede mogelijk gemaakt door iamcj (toch duidelijk een man ;)), er staan diverse foto's van mij op inet (zie ik er dan zo erg uit? :eek: ) en toch, toch denken sommige mensen dat ik een man ben...
|
Citaat:
Conan had (heeft?) ook een v onder haar naam.. zegt niks. :p Denk dat sommige voor man aan worden gezien door hun nick oid? En van mensen die 'hard' overkomen denk ik ook weleens dat ze mannelijk zijn.. (nja, niet daardoor, maar het helpt wel mee in het hele beeld oid. :\) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat ze je voor man aanzien door je leeftijd (hoewel die vast niet klopt) en wijze uitspraken.. :o
|
Citaat:
Citaat:
Sorry. :o Offtopic: En nu kap ik met het verneuken van dit topic. :o |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hoop dat t door mn nick kwam, die niet verraad of k een jongen of meisje ben :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nicknames volgens mij, en wat ze in een berichtje zetten, als een jongens naam en vooral mannelijke test zet en dan op een topic met humor met hihi reageerd dan ga je toch meteen je twijfels trekken :confused:
dus de nick en de inhoud denk ik dat t maakt of je als mannelijk of vrouwlijk wordt aangekeken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en nu ga'k douchen :p |
Citaat:
|
Het zijn transeksuelen ;)
|
mwjah ik dacht vroeger dat het logisch was dat Milk vrouwelijk is daar het uit een vrouwelijk dier komt..
maar misschien kom ik soms zo sarcastisch uit de hoek dat het op mannelijke botheid lijkt.. of zo.. :confused: :p |
Bij de twee waarvan ik dacht dat ze van het andere geslacht waren, had het niks met hun replies te maken, maar het was alleen om de naam (Monica (tsja, meisjesnaam..) en the exploding boy (dat boy he:)).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommige mensen zijn gewoon te fucking stom om naar de geslachtsletter onder iemands nick te kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom dachten sommige mensen bij mij dat ik een man was? Had ik niet verwacht namelijk :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D *proest* (En dan durven mensen nog te zeuren over mijn 38, terwijl ik tenminste nog in m'n sig heb staan dat het niet waar is. :S ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
Monica 17M - Lid |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zijn ook de avatars die het hem doen.. er lopen teveel mannen rond met een nikszeggende naam en een plaatje van hun vriendin eronder.. :D
Enneuh ik werd ook een keer 'hij' genoemd hier.. :mad: |
bij mij komt het nbtje door mn nick denkik (damaetas is eig ook een jongen :o )
|
Citaat:
|
Citaat:
Penis-Vagina? :confused: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |