![]() |
Hoe verzin jij je wachtwoord?
Ik neem meestal de naam van een belangrijk persoontje. :o ;)
En jij? |
Ik heb nu m'n wachtwoord dat ik op school ook heb om in te loggen op de computers (en dat is toegewezen).
|
woord met willekeurig getal erachter (y) :) werkt prima
|
Citaat:
Jij gelukkig niet kennelijk. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
:p ;) |
het zijn altijd (voor- of achter)namen van jongens die ik leuk vind of leuk heb gevonden :D :o
owja ik merkte laatst ook dat ik sinds ik me aanmeldde hier nog steeds hetzelfde 3-letterige wachtwoord had, ach ja :p |
hiezo.. Ja gewoon verzonnnen..Absoluut geen verband met iets en op school is ie toegewezen.
|
heeft (bijna) nergens mee te maken
gewoon iets dat ik nooit zal vergeten |
Het zijn altijd drie letters, bv. initialen van iemand of een nummerplaat van oom of tante, en dan drie keer na elkaar :)
|
een bepaalde cijfercombinatie die je ergens nodig hebt voor school ofzo.. verschilt van aanmeldding tot aanmeldding, k heb er teveel :/
|
Het eerste wat ik me naar boven komt. Vaak een combinatie van woorden!
|
Hier een woord dat van toepassing is op m'n nick, bij Hotmail het wachtwoord van een vriendin met een getal erachter. :D
|
die ik toegewezen kreeg hier
en iets wat ik ken en belangrijk vind |
Iets dat ik altijd kan onthouden :)
|
Citaat:
|
waar ik op dat moment aan dacht :o
|
Citaat:
|
ook namen met cijfers, of straatnamen met cijfers, :)
|
ik vond 'wachtwoord' wel makkelijk
|
Dierbare mensen + getal
|
dierbaar iemand + getal in het kwadraat gedeelt door leeftijd dierbaar dier + 1.
|
ik neem opvallende opmerkingen of qoutes.
ik heb al heel lang voor alles op heel internet hetzelfde wachtwoord. |
Zijn altijd en overal hetzelfde, dat scheelt. En verder.. tsja.. wat zou mij nou bezig houden? ;)
|
Ik heb een naam die geen naam is, een woord dat zomaar in mij opkwam en een achternaam :D Jaja boeiend. Ik doe maar wat wat te onthouden is... al dan niet met cijfers erbij (alleen als het verplicht is, want die vergeet ik altijd).
|
Citaat:
|
Wat er in me opkomt.. anders kijk ik een beetje om me heen en wat ik dan zie neem ik..
|
Doopnaam, leuk meisje, beroemde voetballer, straatnaam, niet veel bijzonders dus... :o
|
ik neem vaak een uitspraak of een stopwoord dat echt helemaal nergens op slaat, maar wel te onthouden is.
iets in de tran van : "0-ZAK" |
ik doe meestal zoiets:
paart fieds kabauterplop henck dus schrijffouten, of zoiets: sh031 76495eg 9087** probeer ze niet mensen, het juiste zit er toch niet bij :p:D |
namen van mensen die ik leuk vind.. die kan ik meestal toch nie snel vergeten
|
Ik doe mijn password alsvolgt, VB: Kabouterplop. Ik verander geheeld die naam in. cabautorplop en met 2 á 3 cijfers erbij: cabautorplop589 bijv. :)
|
op school heb ik'n heel toepasselijk wachtwoord, gezien het feit dat de computers daar ontzettend sloom en kut zijn:
"fuck you" |
Verschillende variaties op één wachtwoord dat bestaat uit een afkorting en een datum. ;):p
|
Een woord wat ik zie staan... zo heb ik ook een keer de naam van een computerprogramma gebruikt.
Of een paar woorden met een paar cijfers op het einde. |
dat komt heel spontaan in me op, daarom vergeet ik ze ook weer altijd
|
Ik heb eigenlijk altijd dezelfde, met soms nog een verlenging erbij. Anders weet ik zeker dat ik hem vergeet.
|
echo $RANDOM | md5sum -
iedere keer een ander password :-) |
Citaat:
|
mijn pincode (A)
|
gewoon een woord uit mijn favo TV-serie
gebruik hem al een paar jaar :o |
Iemand zei een x tegen mij: verzin het eerste wat je ziet. Ik zat in de bieb en zag een boek met het woord 'pannenkoek' d'r in. Dus dat werd mijn wachtwoord... Alleen de x daarop dat ik wilde inloggen zag ik dat boek niet meer en wist ik hem dus ook niet meer. :D
Daarom tegenwoordig OF belangrijk persoontje OF een ding met getal d'r achter waar een ander niet zo snel aan denkt. :) |
Citaat:
Ripper |
Password van Rosalini heb ik niet zelf bedacht (ik denk Sander of Ninh)
Password van Roos: Drie delen: 1: Een woord wat ik op dat moment zag 2: het getal van het weeknummer waarin ik ongesteld word, in overeenstemming met de week waarin ik mn salaris krijg, gebaseerd op het password van de AH-kassa (Wat elke week verandert) 3: Twee cijfers van m'n pincode Jaa doe maar een wilde gok ;) |
meestal n mengeling van namen.
|
Meestal gewoon allerdaagse voorwerpen of onzinnige dingen :o
|
Meestal gewoon een woord wat ik op dat moment in m'n hoofd heb, vaak alledaagse dingen of gekke namen ofzo!
|
tv aanzetten, 1e zelfstandig naamwoord wat ik hoor word me wachtwoord.
|
bij mijn mailadres is het de naam van mijn vriendin, maar meestal is het de naam van de schrijver van wie ik aan het lezen ben, of de naam van de zangeres van wie ik muziek luister. Ik neem nooit zomaar een zelfstandig naamwoord, dat kan ik niet onthouden
|
het eerste woord wat op dat moment in mijn kop komt
onthoudt ik automatisch wel :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |