![]() |
crazyjaap is jarig!!!
|
Wie is dat nou weer? :confused:
[edit] Toch maar gefeliciteerd! :) [/edit] |
Citaat:
Citaat:
|
GEFELICITEERD voor mijn vriendjuh!!!!
(en alvast gefeliciteerd voor 2003, en dat we 2002 met een blij gevoel mogen begraven ;)) Ps ik ben nu al misselijk door de oliebollen. *slingers!!!!!!!!!!!!* |
Citaat:
jaap weet z'n login niet meer, dus bij deze: dankuwel. ps jaaps ouders zijn heel gelukkig dat ze eindelijk een volwassen zoon hebben :p. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik gun het jullie van harte om ze op te eten, heb ik ze niet voor niks gebakken. |
Citaat:
hmm ik vrees het ergste.... |
Citaat:
Mijn ouders hebben ook nog wel oliebollen, hoor. ;) Ach, CJ lust wel oliebollen en Jaap vast ook nog wel. |
hiep hoi :D
|
Citaat:
Maar goed, dat moet ie zelf weten ;) (lekker aankomen deze maand ;)). CJ vond ze lekker, dus die eet maar ;). |
crazyjaap, ach ja natuurlijk :D
Gefeli :) |
gefeliciteerd Jaap
|
Gefeliciteeerd
|
Citaat:
|
gefeli :p
|
ook gefeliciteerd, leuk dat je hier bent (hij zit achter me op de bank!), blij met je kadootje???
|
gefeli :-)
|
Citaat:
|
Gefeli dan maar :)
|
Congrats
|
gefeliciteerd :cool:
|
heej ik heet ook jaap :p
gefeli:) |
:D Feli :) :p
|
jeuj :p
|
feerli
|
Citaat:
|
Citaat:
jaap vond z'n cadeautje leuk, ja. hij heeft 'm alleen laten liggen :S foutjuh!!! maar hij was er ECHT blij mee, hoor, alleen vergeten door alle drukte. |
Nogmaals gefeliciteerd. :)
|
G :o E :D F :confused: E :eek: L :p I (y) C :mad: I ;) T :( E :cool: E :rolleyes: R :) D (y) !
|
Citaat:
of bedoel je mij? mjah, ik snap je sowieso al niet (deze regel dan). ohja en nog ff van jaap: bedankt voor alle felicitaties. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |