![]() |
Wat wil jij met je leven doen?
Wat wil je met je leven doen? uitleg wat je wilt en wat voor type wens het is.
Wat is de essentie van je wens? En is het een aflopend verhaal of iets dat eindeloos door zou moeten gaan? - i.a.w. hoort de dood bij jouw wensen over je leven of niet? |
Hier antwoord ik volgend jaar wel op :o
|
*opeten*
Huisje, boompje, beestje is mijn wens, denk ik. |
een auto, een huis, een dvd-speler, een garage, nog een auto, geld, geld, geld, ow ja een vrouw en kinderen ennuh vrienden..........
Conclusie: Kweet niet wat ik wil. Benk nog mee bezig |
Ehm, ik weet het niet zo. :confused: Vroeger had ik het allemaal precies uitgestippeld, maar daar ben ik vraagtekens bij gaan zetten (zeker sinds ik met mijn propedeuse gestopt ben). Er is zoveel dat ik zinloos vind in dit leven, of zoveel dat helemaal niet leuk is... Dat maakt het moeilijker voor mij om te beslissen wat ik zou willen doen in mijn leven... tja...
Ik wil er niet meer te veel over nadenken, over mijn toekomst. Ik wil niet te veel vooruitkijken, want dat resulteert altijd weer in zorgen, etc. Ik probeer zo stressloos mogelijk bij de dag te leven en wat morgen gebeurt, dat zien we dan wel weer. Ripper |
Bij mij ook een huisje, boompje, beestje idee. Dan zal ik zeker gelukkig zijn.
|
Ik wil enorm veel reizen, ik wil geen kinderen, geld en een man zijn welkom, maar niet noodzakelijk, zolang ik maar reis en anderen help (bv. ontwikkelingslanden ontwikkelen en zo...)...
Ik wil mijn tijd niet verschijten met onnozele dingen!!!!!! dat is het zowat denk ik... |
ik wil een manier zoeken om mijn emoties terug te krijgen en uit mijn lichaam te treden.
|
Kijk, als ik dát nou eens wist was ik al een heel eind op weg.
Maar we blijven zoeken :) |
Huisje Boompje Beestje met genoeg geld en ruimte voor mezelf :D
|
Ehm. wahct..
*komt hier later op terg* |
als ik dat zou weten.. :o
|
Eh, gelukkig worden :) Voorderest weet ik het nog niet :o
|
als ik daar nu al achter ben ...ben ik wel erg vlot :p
nee ik weet het niet :o ' iets' denk ik... :p |
Huisje & boompje (géén beestje, vind huisdieren maar nix ;)), dat zal het wel worden.
iig niet verknallen oid, of iets heel extraordinairs mee gaan doen. ;) |
Een mooi vrijstaand huis, een leuke baan, een leuke man (ja doe es gek) en een of twee paardjus :D (en dan voldoende geld om me geen zorgen te hoeven maken, ja paarden zijn duur in onderhoud :D
|
Gewoon later een goede baan, een mooie vrouw, kinderen, huissie boompie beessie gedoe he :D
|
Eh... opeten :confused: ? :)
|
Citaat:
|
Iedereen die het NIET weet;
hebben jullie wel enig idee wat voor iets jullie willen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
doen waar ik zin in heb
|
Niks bijzonders.
|
Geen flauw idee.. Ik doe nu voedingsmiddelentechnologie, maar daar doen ze alleen aan management en organisatie.. Nou als er iets is waar ik een hekel aan heb is dat wel.. Ik wil ermee stoppen, maar ik weet niet wat ik anders moet doen...
|
Muziek draaien, muziek schrijven, evenementen organiseren ..
Hoef er niet eens rijk mee te worden. Als ik maar kan doen wat ik leuk vind. Dat dus |
Als ik dat nou eens wist.. zou het allemaal een stuk makkelijker maken :S
|
|
Geen flauw idee.
De kans is groot dat ik bij die 98% van de mensen hoor die hetzelfde zou moeten zeggen aan het eind van het leven... 'wat heb je nu eigenlijk bereikt?'. ;) |
Een man, kinderen, goede baan, reizen. Beetje afgezaagd.
Maar als het zou kunnen zou ik misschien ook wel bij artsen zonder grenzen of iets dergelijk gaan. Gewoon het feit dat je mensen helpt is al een reden. |
trouwen met mijn vriend
kinderen van hem alle diploma's halen wat ik nu in gedachte heb en eigen bedrijfje beginnen en achter de schermen werken bij de film(maar omdat dat niet echt full time kan dat eigen bedrijfje) |
serieus nu:
gewoon gelukkig zijn/blijven. Fotografe worden, trouwen met man waar ik veel van hou, misschien wel kindjes. en 'n hondje :) Eigenlijk wil ik een tijgertje als huisdier :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |