![]() |
Wat heb je aan? deel 1
omdat er een slot op lifestyle zit:
ik begin: ik draag: all stars ruitjessokken heupbroek replay shirt open hals van de h&m een zelfgemaakte armband van spijkerstof met spikes |
roze sloffen
zwarte sokken zwarte spijkerbroek achtig iets zwart truitje met daaroverheeb een rood met wit bloesje (wit met heel veel kleine rode bloemetjes) |
(roos)
Goedemorgen..... spijkerbroek zwart hemdje (zie je niet) strak rood wollen coltruitje rood-wit-blauwe brede riem warme sokken M'n hoofd, daar hebben we het niet over ;) |
Dit zijn echt van die kuttopics zeg. Ga dat dan op onzin ofzo zetten en loop de kantine er niet vol mee te gooien.... Het niveau is hier misschien niet erg hoog, maar dit is wel heel stom.
|
-roze sokken met hartjes en bloempjes op :o
-een zwarte ribfluelen broek -een zwart kort kleedje met hippiemouwen en oranje hippiebloemen erop enzo :) |
Citaat:
|
zwarte broek
oranje sokken zwart t-shirt bruin vest *hangdag* |
Wat een onzin... :rolleyes:
|
Citaat:
|
witte lage sokken...
beige broek van esprit.. tshirtje van de h&m beetje blauwig vestje van only.. Dat was het.. |
Citaat:
Sommige mensen vinden het leuk om te kijken wat iedereen aanheeft, beetje ideeen op doen enzo. (ik kan trouwens niet zeggen dat ik veel topics zie met een hoger niveau op de kantine) |
Ninh:
- Zwarte RL Polo - Zwarte DKNY // JNS coltrui - Donkergrijze Dolce & Gabbana Pantaloni - D&G Riem #2, zelfde als S, dus iets bescheidener qua formaat - Donkergrijze suede Botticelli's - Geurtje: Armani Mania - Kapsel: Messy |
Zwarte sokken, halfwijderibbroek, gebrokenwit truitje met lange mouwen met daarover een zwart-vrouwen-Tshirt-truitje met korte mouwen.
Ik post normaal nooit op lifestyle, dus voor een keer is zo'n topic wel leuk. |
Citaat:
als Onzin gesloten wordt ( :confused: ) gaan we toch ook niet op DK verder onzinnen.. |
Blauw-grijze broek met licht uitlopende pijpen van S Oliver
Rood t-shirt Rood met beige vest van WE |
Citaat:
Gaat dus niet door. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |