![]() |
Hechten aan iets materieels?
Eergister heeft mijn brommer het loodje gelegd.. De ziekte hing alweer in de lucht.. De angst van elke brommer: Vastloperitis. :(
Helaas moest hij mijn brommer hebben. Ik heb hem nu 2 jaar, minstens 1 keer per dag op gereden. En nu..doet ie het gewoon niet. Dus niet even heel snel naar de benzinepomp rijden om peuken te halen, nee, dat moet ik nu lopend doen. Niet even langs vrienden die op de brommer 5 minuten van je vandaan wonen, nee. Dat wil nu niet meer. Tot nu toe is het alleen in het gebruik dat ik mijn brommer mis, maar ik mis hem ook als.. tsja.. gewoonte, of iets dergelijks. Naja.. de vraag: Zou jij ook niet zonder iets materieels kunnen, maar niet alleen in de zin van het gebruik? Offtopic: Ja, ik kan zo een nieuw motorblok kopen. Maar daar heb ik de komende 3 maand geen geld voor. |
Citaat:
Het enige materiele waar aan ik echt gehecht ben is m'n gsm :o Verder probeer ik me niet aan materiele dingen te hechten :| |
M'n computer? :p
|
Citaat:
|
ik ben uitermate gehecht aan mn draaitafels en mn platen..
en foto's natuurlijk.. |
Ik ben gehecht aan mijn teddie die ik 21 jaar geleden naast me had liggen! Ik zou gek worden als mijn brommie weg zou gaan!
|
Ik zou niet zonder mijn ketting, foto's, brieven/kaarten en knuffel kunnen! :o
|
Ow en geen leven zonder telefoon :D :o
|
mn discman! ik heb da ding echt altijd op
|
Mijn verzameling woordenboeken, mijn bibliotheek vol romans, mijn muziekverzameling, bepaalde stomme voorwerpen die toch een sentimentele waarde voor me hebben.
|
mijn computer is zeer belangrijk voor me, als ie het niet doet heb ik ook gelijk een groot probleem dat ik weinig voor school kan doen.
|
ik hecht alleen waarde aan mijn computer. (shit lijk zo wel een echte computer nerd) maar zonder dat ding zou ten eerste mijn huiswerk twee keer zolang duren want ik typ veel sneller dan dat ik schrijf (150 aanslagen per minuut)
[SLIJMEN]en dan mis ik dit forum[/SLIJMEN] |
Citaat:
discman fiets gitaar computer |
Computer, keyboard, ehm... personen mogen zeker niet?
|
computer :o
|
Ik hecht me niet zoveel. Misschien mijn computer idd, en de router die over 2 weken eindelijk komt! :)
|
Citaat:
|
pfff denk aan de pc en foon of zo..
(klinkt raar maar ook aan m`n fiets zonder dat ding kon ik me niet zo snel verplaatsen zonder afhankelijk te zijn van anderen :o ) |
Citaat:
|
Verder nog spullen met die de fijne dingen die níet materieel zijn symboliseren of ermee gerelateerd zijn.
|
zonder mijn gsm en de nintendo zou ik wel enorm flippen...
|
Kettingkje dat ik van m'n vriend heb gehad, m'n (verlovings)ring, zijn (verlovings)ring ;), bepaalde foto's, m'n Jip en Janneke horloge (gedeeltelijk ook van m'n vriend gehad ;)), m'n computer en telefoon (maar das allebei toch meer het gebruik ed) denk ik toch ook wel...
Ow, en Teigetje die aan m'n tas hangt, ook van m'n vriend gehad. ;) :o |
Mijn ketting, foto's, knuffel, discman, cd's, een bep. poster, en mijn fiets.
|
compo.. gsm.. enzo
|
zegmaar snel alles dat electriciteit gebruikt op m'n kamer (op het bedlampje na) en idd ook m'n brommer (ben er toevallig vorige week ook mee tegen een stoeprand gaan liggen) :o
|
Me fiets, anders moet ik lopend naar me werk. Verder niet echt iets bepaald, kan wel een tijd lang zonder de rest.
|
m'n fiets, enkele videobanden, een horloge en bepaalde foto's
|
mijn ringen.. 1 witgouden en 1 vriendschaps..
fotoalbums (klinkt afgezaagd maar tis gewoon zo) ehmm.. nouja, cd's enzo niet, das allemaal vervangbaar |
ik ben nu al gehecht aan mijn mobiele telefoon. Ik heb hem nog maar een paar daagjes. Het is de samsung a800. En het is echt een mini-mini ding. My lil' baby girl.
|
i (L) my drumkit to death.
(tot ik een betere heb :D) |
Ik ben aan verschillende dingen gehecht, maar ik denk toch het allermeeste aan mijn knuffel konijn. Beest heeft Wolletje en ziet er niet uit, maar hij staat nog op mijn kast.
|
Computer :o, foto's van familie en vrienden, sommige knuffels en dingen waar herinneringen aan zitten (bijv. souvenir van vakantie met speciale betekenis ofzo...)
|
Ik hecht me niet aan iets materieels, en dan bedoel ik iets waar bijvoorbeeld herinneringen aanzitten of zo... Ik heb nauwelijks foto's en zo, dus daar hecht ik me ook niet aan...
Ik hecht me sowieso niet snel aan iets of iemand, maar mijn computer zou ik wel missen als hij stuk zou gaan, hoor!!! Al was het maar omdat het mijn sociale contacten verzorgt, haha... |
computer :o
|
ehm nou....ik sta erop om een computer van 12 jaar oud (als t niet meer is) te bewaren, gewoon omdat ik daaraan gehecht ben. Dat zegt misschien genoeg.... :D :o :X
|
nee, ik zou t niet kunnen tenzij t echt noodzakelijk is, in de zin van dat heb ik nodig om te kunnen leven, dus dingen wat je nodig hebt voor je werk
|
Me skateboard, en me mp3 speler met punk muziek :D thats all
|
Ik zou niet weten wat ik echt niet kan missen..
Mijn computer? Nee. T zou jammer zijn, en dingen zouden idd ff wat anders moeten gaan. Het ergste zou ik dan nog vinden dat ik mijn muziek kwijt ben... Mijn camera? Ook niet, fotografie is een hobby van me, en ik zou dr ook echt goed van balen als ik mijn camera kwijt ben, maar om te zeggen dat ik hem niet kan missen...nee Telefoon? Absoluut niet. Ik heb dat ding alleen maar omdat het puur practisch is. Ik gebruik hem alleen maar als het echt moet, anders niet. Offtopic: Het enige wat ik echt zou missen zouden mijn vrienden zijn, maar ja: dat is niet materieel ;) |
Citaat:
dagboeken, fotoboeken. :o |
ik zou makkelijk zondere en PC kunnen, ik gebruik m voral voor internet, game heel soms er nog mee en meestal staat ie gewoon aan voor de muziek (wat wel jammer zou zijn als ik dat mis)
zonder tv zou ook niet echt problemen geven voor mij een radio zou iets moeilijker worden omdat ik eigenlijk zo goed als altijd muziek op heb staan |
Mijn comp, daar benk echt aan gehecht... maar of dat ook nog meer dan in de zin van het gebruik is weer ik nie...
|
nee ik ben niet gehecht aan iets materieels
maar het is wel allemaal verdomd handig :p en ik maak er ook graag elke dag gebruik van en eigenlijk zou ik ook niet zonder kunnen, gewoon omdat ik dat niet wil :o |
GSM is makkelijk en voldoende geld is ook wel een voorwaarde....
|
Citaat:
|
heeft medelijden met iedereen die zijn waarde volle spullen kwijt is of die kapot gegaan zijn.
k hecht veel waarde - me cd's, heb altijd muziek aan :) - me gsm :) ( dat ej daar nog zonder me mee kan doen) - paar video banden van vroeger :) - de pc :) - me fiets ( lekker snel mee snel naar de stad toe :)) veder ben k wel een nuchter denkt mens, maak me niet druk om dinguh die kapot gaan, bv hecht ook niet veel aan me gsm, maar meer aan me sim kaart, koop topg steeds andere gsm :) remko |
ik hecht me aan muh fiets en aan cd's, heb ook altijd muziek aan. verder aan al m'n armbanden en m'n kettinkje met kruisje die ik altijd om heb. en m'n bril anders zie ik zo weinig :p
|
Mijn geld :) , computer, cd´s, discman, cd-speler (anders heb je ook niet veel aan cd´s :rolleyes: , foto´s .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |