![]() |
Wat hangt er aan je slaapkamer-muur?
Doelloos topic.. Ik verveel me.. maargoed,. leuk om ideetjes op te doen ;)
Ik begin wel :p Posters : Borstrock 2002 Give em the boot (met brody van the distillers) Muse Korn Oceans of Sadness Cradle of Filth :| Fantasy-ding Mannetje die opgehangen is Paar tekeningen Ander spul : Roze/paarse veren-dingetje :) |
Behang. Afwasbaar.
|
een heeele grote bon jovi poster in een mooi lijstje
|
ehm
prikbord foto's van vrienden enzo grappen van internet uitgeprint posters: x-files :o , bob marley, new york, komen nog posters bij diek bij large besteld heb legerjasje schilderij grote kamer :cool: |
posters ________
slipknot deftones greenday dookie cover soad vlaggen een heeeeeeeeele grote van kurt cobain slipknot deftones |
Niks meer. Ik heb de muren geschilderd en ik zal niet snel weer wat met plakband ophangen..
|
2 ingelijste posters van de nieuwe spiderman film en de oude spiderman van lang geleden (contrast ;))
Verder..poster van reservoir dogs..en LOTR 2 towers.. Het is wel een tering zooi :D |
Helemaal niks, ik hou niet van rotzooi aan mn muur.
|
-twee indische maskers uit indië,
-kaderding uit mexico, -kader van winnie the pooh, -een kartonnen kip (kampherinneringen ;)) -een prikbord -een poster van monsters en co -een poster van bert en ernie -een poster uit de large met een poes op die woof! zegt en dan nog een paar kleine dingetjes: (apart stukje muur) -tekeningetje dat m'n beste vriendin voor mij gemaakt heeft -treinticket (met m'n vriendin naar de zee) -foto van rode vans (die ik heel lang geleden zo mooi vond :o) -foto van de zanger van muse :o -bandje van een of ander festival -me to you-prentje -foto's van de lagere school -ticket van concert van faithless -foto van mijn beste vriendinnetje :) best wel veel :) en ik heb al zo'n kleine kamer :) |
klok schoolrooster lampen twee vlaggen posters
|
Kalender, verschillende keycords :o, (vakantie)kaarten, lieve plaatjes (uit folders e.d. geknipt). :)
|
posters, vlag, spiegel, lampje
|
De hele muur zit vol spijkers van ex-posters. Hier en daar een dooie mug.
|
een diddl kalender
anne geddes poster plankje voor allemaal troepjes spiegel zo'n tekening van mezelf, in Parijs gemaakt :cool: planken voor mn schoolboeken 2 lijstjes met foto's van mn vriendinnen 2 lampjes |
Pfff niet bijzonder veel. Ik hou nl wel van het simpele doch nette ontwerp.
Alleen een aantal fotos. De muur is trouwens mintgroen! :D |
Posters:
Beatles Anthology2 (heel groot) Arosa The Sky is the Limit Beers of the World Jasmin Bleeth Hele zooi snowboardposters 2 grappige posters (klein) Verder een inboorlingenmasker, een vlieger (beide uit Indonesie) en mijn familiewapen. |
Een prikbord en daaraan hangt een kalender van 2003, een paar gedichten die mijn ouders en zussie hebben gemaakt met Kerst bij de cadeautjes, wat zelfgemaakte dingen, MVV-vaantje, oude MVV-sjaal.
Verder veel posters van MVV en posters met mooie vrouwen maar zijn wel ouwe posters over het algemeen. |
aan muren:
-geboortekaartjegevallen ergens weggestopt -een loesje poster "ik ben een gelukkeling" -een "dehydrated bullshit" zakje, "just add water and stir with a wooden spoon" :D -een luis royo plaatje -drie kaarten van sisi [?] met die meisjes met piercings -een sire reclame "in het park" -een sire kaart "de plas" -wat foto's en tekeningen" |
allemaal papiertjes, al het onzinnige plak ik op
posters sportlife verpakkingen :| glow in the dark sterretje :D ik ben trueeeeeeee |
2 boekenplanken
een anne geddes lijstje zo'n spiegelkastje nog 2 boekenplanken 2 kalenders een scream masker een prikbord een spiegel |
een poster gemaakt door al mijn vrienden die kreeg ik voor mijn verjaardag met de tekst:
Beer, everybody needs a hobby. een poster van Douwe Egberts (puur genieten :P) een galajurk een bord uit australie: kangaroos next 40 km een muismat (die is heel leuk maakt ook geluid) echt veel zooi nog |
aan mijn muur hangt: een grote spiegel een soort kast dat je kunt ophangen.. een glas en lood maantje, een visje met van zo`n wind klingel klingel dingetjes er aan.. een zonne spiegeltje .. dat is het volgens mij.. :)
|
Zwemdiploma's (:D),
KB I, II, en III ingelijst (ja!:)), Poster van Bridges to Babylon (Rolling Stones), een gordijn :rolleyes: :p, 2 boxen. |
-Drie wereldkolkken met verschillende tijden van tokyo, amsterdam en new york.
-Poster met palmbomen (ooit van HADES voor mn verjaardag gekregen) -Poster met 5 mannen die een bus aanduwen (kontjes kijken hehe) -Fotolijstjes -Grote spiegel -Prikbord -Hele mooie, grote zwarte Japanse waaier |
Een trouwfoto van de zus van m'n vriend en haar man en een dromenvanger (die hing er al). Verder hangt alles wat aan muren hoort te hangen in de woonkamer. Ik zie wel nog de achterkant van een Winnie the Pooh poster, die tegen het glas hangt dat de woonkamer van de slaapkamer scheid.
|
* 4 lijstjes met foto's van natuur:
- foto met zonnebloemenveld - foto met zonnebloem hangend - foto met graanveld met van die balen erop - foto met een rivier en strandje *Zon van steen, die eigenlijk voor buiten is...:) * Klok Er hangt aan me raamkozijn wel zo'n wind-ding (wat gaat 'klingelen' als er wind langs komt..of als de deur dicht gaat) |
niet zo veel..
1 poster van calve met die bep en 1 poster van een trance feest in aalsmeer .. en behang.. en een prikbord met flyers enzo |
Enorm doek van een maan met sterren, fotolijstjes en een poster van een zwarte kat, spiegel en nog meer doeken
|
ac/dc, ac/dc, ac/dc, at vance, burnwood, burnwood, burnwood, elvis, iron maiden, iron maiden, iron maiden, iron maiden
en een hoop cd's :) |
Zwart-poster (stel op strand)
Anne Geddes Kaarten Feyenoordposter Kalender Klok Badminton Deeldiploma Typdiploma Foto's van Ratjes Hoed (of iets wat er op lijkt) Vast nog wel meer, maar daar kan ik nu niet opkomen. |
posters van boeken:
pjotr de quillotine jacht naar de waarheid eiland in de wind koning van katoren kaarten: copie van oude wereldkaart, in 't latijn nog zo een, maar dan anders en een copie van een oude kaart v.d. stad parijs een poster van ernie :D een poster waar allemaal sprookjes op afgebeeld staan. kaartenhanger een "gezond trakteren" kalender achtig iets en een plankje |
dit vind ik nou leuk. mijn posters:
-lotr;fotr reclame achtige poster -lotr;ttt teaser -lotr;fotr andere soort -drop dead gorgeous -crossroads :D -star wars -superbus -duets *gaat even kijken* -best laid plans -pulp fiction -the princess diaries -the glass house en verder nog wat foto's en kunstige dingen. en een prikbord. |
- Yoda
- The Empire Strikes Back - Pulp Fiction (zwart wit, met de too main players) |
en nog een enorme spiegel van ongeveer 2x2 meter die ik van iemand geleend heb die hem blijkbaar niet meer terug hoeft :)
|
een prikbord met leuke kaarten en foto's van vriendinnen!; een paar posters uit de vogue; drie posters van britney spears.
|
weinig..
-Smashing Pumpkins, Adore poster (180 bij 120 cm ofzo) -een oude spiegel met goudkleurige sierlijst -Lord of the rings poster, de enige mooie, niet zo'n lelijke filmposter -Rammstein, Sehnsucht poster (breed en smal) dat was het.. ben nog niet klaar met inrichten, dus ik heb weinig tijd gehad om iets aan/op de muur te doen |
Mijn cocacola ijsberen pooster, 2 ijsberen in de sneeuw die naar de maan + sterren kijken, met tussen hun in een flesje cola met 2 rietjes erin...
spiegel... wat lichtgevende sterren + maan en... verder...nog wat rotzooi geloof ik... |
Een enorm doek van de film 'Signs'
2 star wars episode 2 posters... The exorcist poster Deep blue Sea poster Nog een andere 'signs' poster met foto's erbij En jurassic park 3 poster met foto's... |
3 posters:
il primo baccio een detail van raffaelo' galateo di triomfo (nee dat schrijf ik niet goed, boeiend :p) een kitscherige roze balletposter een fotocollage |
Citaat:
|
zo'n 20 stuks fotos van mijn vriendin hangt aan mijn schuine plafond. een rebel vlag van wel 3 meter breed verder rest niks
|
Citaat:
waarschijnlijk wel.. anders had je er geen 20.. en naast je bed liggen zeker de tissues ;) |
zwart-wit pulp fiction poster, cdrekjes, een megagrote libelle, een cdplank, italiaans masker
nog wat kleine dingetjes, wat foto's en op me kastdeuren hangt een poster van incubus, smashing pumpkins en op de gewone deur hangt aan de ene kant een poster van radiohead en aan de andere kant nog een incubus-poster ohja, aan de zijkant van mn kast en aan de muur hangen ook nog 3 glazen vazen dat wast wel. |
poster:
- slipknot - system of a down - rancid - kurt cobain - machine head vlag: - korn - soulfly moet het nog aanvullen, tis leeg |
ajax- posters, en een grote foto van mezelf, toen ik klein was... :o
(verder nog wat foto's en een poster van een konijntje :o die laatste hangt er al minstens 10 jaar, hij is nog uit de okki :D, daar had ik een abonnement op.) |
Posters en plaatjes en dingen uit de tijd dat ik nog 13 was en fan van vanalles en nog wat :D :X
Kaarten, foto's... Ik hou ervan om omringd te zijn door wanorde, kweenie waarom. Gewoon dat je in m'n kamer ziet dat er iemand in lééft.. *leest topic door* Zal ik m'n posters ook maar opnoemen dan? :o :o :o Johnny Depp (The Astronaut's Wife, Dead Man, Donnie Brasco, Don Juan, + nog 2 posters met gewoon z'n hoofd en nog 3 soort foto's)...ja ik was vroeger fan :p 2x Kurt Cobain 1x Keith Flint 2x Marilyn Manson 1x Aerosmith (damn wat zijn daar weinig posters van te krijgen) Een poster met een soort Engelse Bulldog met vleugeltjes, waaronder staat:"they sent me, the other angels were busy.." Nou ja en dus nog allerlei kleine plaatjes en artikelen enzo, maar nou ik eraan denk: sommige moet ik er toch maar es afhalen.. :D Ehm...owja, kaart van skigebied Crans-Montana-Aminona blabla.. :D |
behang, paar schappen en 2 posters
|
een dartbord en 3 afrikaanse houten beeldjes.. :cool:
|
een hele oude balletposter :eek:
|
Een indie-style poster ( weet niet hoe ik het anders moet uitleggen )
4 kaaren met elfjes Foto's Een prikbord met veel nuttige en on-nuttige dingen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |