![]() |
post hier wat over je voorganger...
begin maar over mij :P:)
|
ik ken je niet..
|
vleermuisje: een vleermuisje wat geen welmoed kent
|
Citaat:
*voorstelactie* ;) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je woont in Venlo; Je bent op 19 augustus jarig en 16 jaar oud; Je hobbies zijn muziek luisteren, internet, msn en de bios; Je hebt 1527 posts (dat is gemiddeld 2.70 posts per dag); Aan je muur hangt: een grote spiegel, een soort kast dat je kunt ophangen, een glas en lood maantje, een visje met van zo'n wind klingel klingel dingetjes er aan en een zonnenspiegeltje; Je hecht materiele waarde aan je telefoon, je pc en je fiets; Je hebt nog nooit wat gestolen; Je hebt nog nooit ruzie gehad met je vriend; Je vergeet meestal je afspraak met de tandarts; Nieuwjaarsduiken vind je te ver weg en te koud; Je relaxt door een beetje op bank liggen muziek luisteren, boek lezen of beetje tv kijken of computeren, net waar je zin in hebt; Je bent bang voor roltrappen. ... tadaaaa :) |
Citaat:
|
welmoed is een onbekende voor mij
|
^Had eerst een sponsbob avatar :p
|
Citaat:
|
is aan het likken
|
zo stoned als een garnaal ( punica is het helemaal:))
|
Citaat:
|
*overgeslaagt is* :p
|
*niet meer snapt waar dit topic over gaat*
|
Citaat:
|
Citaat:
* Status: Lid * Aantal posts: 263 (1.28 posts per dag) * Geboortedatum: 16 October 1986 * Geslacht vrouw * Hobby's: Theater * Schooltype/studierichting Vwo * Je post veel in het fotoboek zag ik laatst * Je lijkt op Sunny van Idols :confused: |
te laat :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Oke alletwee dan maar :) Aaaaaart.. (wauw voor de eerste keer goed geschreven geloof ik (y) ): -Lid sinds: 26 juni 2002 -Aantal posts: 5405 (ong. 29 per dag :eek: ) -Woont in Capelle a/d IJssel (daar heb ik ooit in het ziekenhuis gelegen (n) ) -Houdt van: DJ-en, uitgaan, kleren en platen scoren.. -Is een man in de bloei :p -Lekker ding :o -Heeft vreselijke avatar :p -Is true en heeft maar 1 nickname op het forum -Zit nooit in de trein -Heeft vandaag een saaie dag gehad. Beetje goedgemaakt? ;) |
Denise84:
-Geboren: 18 juni 1984 -2921 posts (ongeveer drie per dag) -> heel gezond (y);) -Woont in Tilburg -Studeert vrijetijdsmanagement ( :confused: ) -Knap meisje :) -Moet meestal wel in haarzelf lachen als ze zo'n over-vrolijke conducteur hoor praten :p -Wilt later een lapjeskat -Was een Nintendo-kind -Vindt glitters echt niks. :) |
GND 86 heeft mooie avatar
|
darkraven heeft er geen
|
houdt van rancid (of niet, maar dan is het wel een debiel dat ie het als avatar neemt).
|
kweetniet , ze zal wel blond zijn :) ?
|
hoi, ik vind je irritant :D
|
en ik vind jou vaag :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey, jou ken ik niet ;)
|
ik jou ook niet :p
|
Een typisch B-mens. Mijn tegenpool op dat gebied! En houdt nogal van varkentjes en rooie katten? Eh.. ieder z'n lusten. :p
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|