![]() |
hoe genieten jullie van het leven?
wel? :)
|
veel masturberen
|
Citaat:
|
gewoon. accepteren dat alles is zoals het is, mooie momenten onthouden, en er langer over nadenken.
|
zo snel het mogelijk is, dingen doen waar je je prettig bij voelt en die je leuk vindt, niet te lang stilstaan bij de mindere dingen (dit is iets wat ik ook nog iets meer in de praktijk moet brengen :o)
|
veeel leuke dingen doen met mensen die ik mag :)
|
Zoveel mogelijk dingen doen waar ik zin in heb en zoveel mogelijk niet doen waar ik geen zin in heb. Verder veel werken enz.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Door niet te veel na te denken, en goed te genieten van eten, muziek en film.
Ripper |
Just live...
|
Genieten van kleine dingetjes. Als de zon doorbreekt, als het gelukkig nét droog is als je weg wilt gaan, etc. Lekker terrassen, uitgaan, mensen laten weten dat je ze lief vindt, dingen ondernemen.
|
Citaat:
|
Ehm, veel leuke dingen doen, maar de minder leuke ook accepteren en er mee om leren gaan.
Er zijn niet alleen leuke dingen in het leven en de kunst is juist om dat te accepteren en je door die momenten heen te slaan door bijvoorbeeld terug te denken aan de leukere momenten uit je leven :) |
ik geniet niet echt..
|
Citaat:
|
Citaat:
*snif, is zielig* <-- zie je, ik toon mijn gevoel, niet elke jongen is stoer ;) |
voorheen genoot ik van een blowtje of een peukie, maar nu ben ik met beiden gestopt en geniet ik niet meer van het leven.. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
veel met vrienden omgaan, veel sporten, relaxen en nadenken over dingen. niet te gestresst bezig zijn.
|
Citaat:
wahaha je avator is geweldig!! :D |
veel lachen is trouwens mijn manier :)
|
Citaat:
|
Iedere minuut vrije tijd probeer ik te genieten van het leven. Denk ik altijd van: ff iets voor mezelf, ff geen school of werk of wat dan ook aan mijn hoofd. Lekker dan wat met vrienden toe, achter de comp zitten of uitgaan. Vooral met uitgaan geniet ik. :) Lekker feesten, zuipen, dansen, veel meiden om je heen, ff uit je dak gaan, altijd goed! (y) Beter dan 7 dagen lang in de week lopen te stressen zonder wat vrije tijd te nemen. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27. |