![]() |
rainy day
wat doen jullie op een regenachtige dag?
(originele ideen aub :) dingen als "filmpje" enzo,kan ik ook wel bedenken,en heb ik al genoeg gedaan:)) |
foto's maken (y), forummen
Ja, verder heb ik geen originele dingen omdat ik gewoon niet origineel ben, en ook geen originele dingen kan bedenken :) |
cinema gaan, boek lezen, door de regen lopen :D ,iedereen uitnodigen, bellen,............................................................... ........................................
|
lezen, tekenen een verhaaltje schrijven, met de gamecube, tv kijken, huiswerk maken ( ;) ) enz.
|
forummen en euh forummen en.....tsja forummen?
|
Mn ouders heel lief aankijken of ze me ff naar vrienden willen brengen (want ik ga dus niet in mn knalrooie regenpak in de regen naar ze toe fietsen/brommeren, en trouwes, mn vrienden wonen bijna allemaal vrij ver weg)lui he? en anders filmpje kijken of een goed boek lezen of raar gaan staan dansen&springen op leuke muziek...als ik echt niks anders meer kan verzinnen:huiswerk
|
naar buiten toe om een eindje te fiesten heerlijk om jezelf even af te matten
|
Forummen, ircen, msn :o
Website maken Huiswerk maken Lezen M'n haar bijwerken enz.enz. |
forummen,msnen
nu het solden zijn:de stad in,winkelen dus :) boek lezen huiswerk :| muziek beluisteren |
Citaat:
(rest klopt wel :o ;)) |
En natuurlijk veel forummen.
|
iets doen wat je lang al niet meer gedaan hebt.. dat ene computerspel..knexxen etc.
Ga leren voor school, het regent toch, kan je beter gaan leren doe je nog wat nuttigs.. ga niet eten en de hele dag achter de tv hangen, want dan voel je je nog rotter |
Citaat:
|
Lekker buiten door de regen lopen, héérlijk.
|
boek lezen
kamer opruimen :o muziek luisteren |
Citaat:
creatieve uitspatting zoals aan je geslachtsdeel ruiken? :D :p Citaat:
|
\m/ knutselen \m/
|
een regendans
|
Citaat:
en daarna zeker heel tevreden naar buiten kijke? :p |