![]() |
Als jij een alien zou zijn
zou jij dan hier op deze planeet landen?
En waarom wel/niet? |
Ja, tuurlijk. maar wel in een warm land, in plaats van dit koude, natte landje hier. (de caribische eilanden lijkt me wel wat) :)
|
aangezein ik niet op aliens val ;)
|
Tuurlijk; om CJ op te halen. :p
|
Wat is dit voor topic?! :p
|
ligt er natuurlijk aan hoe de andere planeten zijn :p
|
uhm.. ik snap niet dat iedereen hier zou landen..
volgens mij krijg je dan meteen een bom achter in je reet geschoten door verscheidene landen.. |
Citaat:
dat je dat niet ziet! :o |
Citaat:
|
ff kijken wat er op welke planeet te vinden is en dan pas m'n reisje boeken.
|
Ja, want ik geloof nie in leven op andere planeten, dan zou ik alleen maar hier landen, anders is het zo saai. :D
|
Ja, verveel me anders. :p
|
Oh ja, lekker pinda's van alle mensjes die mij graag willen voeren vanachter de tralies van mijn dierentuinenkooi opeten en doen alsof ik het lekker vindt...
Nee, ik zou me natuurlijk eerst verkleden enzo... en dan in de kast bij mijn vriendin gaan wonen. :o |
Citaat:
|
nee,
het eerste wat men hier zou doen (denk ik), is het alien trachten te 'vangen' en dan onderzoeken.. of gewoon in een zoo plaatsen :D dus nee dank je |
Belangrijk: van welke planeet zou ik afkomstig zijn?
|
Uiteraard, om alle M&M's en Pringles uit de winkels te gappen :p :D
|
Citaat:
eerst kijk je even hoe het er op een planeet aan toe gaat, en dan besluit je of je land. |
Ja alle aardige mensen ophalen en naar een betere plek mee nemen of de wereld overnemen ofzo :D
|
Het hangt eraf wat voor alien ik zou zijn (een ET-figuur of meer een Independance Day-figuur, of weet ik veel wat).
|
nee natuurlijk niet :rolleyes:
als ik een alien zou zijn zou ik op een super geweldige planeet wonen. wat voor reden zou ik dan nog hebben om hier te komen? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou die hele kutplaneet meteen kapot schieten :rolleyes: :p
|
Ik zou hierheen komen, want ik kan mn vrienden, familie en vriendje niet missen :o
|
Tuurlijk, om de mensen tot slaven te maken, alle grondstoffen plunderen en daarna de planeet kapot te schieten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, waarschijnlijk zijn er leukere planeten dan de aarde :p
|
Citaat:
|
Er zijn volgens mij zeker wel leukere planten te bedenken dan de aarde. :p :D
|
Citaat:
zoals? de rhododendron? of is dat een bloem? |
Citaat:
|
Citaat:
slaan ze daar helemaal op tilt :D |
zou ik heel de wereld langs gaan! (uhm, lekker origineel, NOT! :rolleyes: )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou nee, ik zou lekker terug gaan van waar ik vandaan kwam en vertellen wat een rotplaats die aarde wel niet is....
En als het daar nog veel erger zou zijn danne.... ehm.... Dan vloog ik denk ik verder met mijn ruimteschip, op zoek naar geluk :D |
Citaat:
|
tuurlijk dit is de enige planeet waar iets te beleven valt( voorzover we nu weten dan )
|
Citaat:
|
haha ik vindt het wel een leuke vraag:D, het hangt er helemaal vanaf hoe het op de andere planeten zou zijn en bij mij zelf, maaaaaar.. ik denk het wel
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |