![]() |
juppie
al weer bijna vrij, en dat betekend dat k de kantine ook ga verlaten, om lekker naar huis te gaan, te douche, te eten en vanaaf naar scouting te gaan :) lekker biertjuh drinkuh en chilluh op de bank :) echt geweldig na een dag werken. vanaaf nog lekker een sigaartjuh roken, met glaasjuh whiskey :p
gaan jullie nog wat boeiends doen today? remko |
ik lees je topic, dat is toch boeiend genoeg?
|
Erg boeiend topic, kheb ff de topictitel aangepast.
Ik ga vandaag nog eten, wijn, bier en champagne drinken, chips eten, tv kijken, computeren en andere ongezonde dingen doen. |
Citaat:
Das idd hard werken! :rolleyes: Citaat:
Nee. |
nee
|
Citaat:
|
nee
|
Citaat:
is goed. maar die topictitel was zo de bedoeling ;) maar is snapjuh :D k ga nu naar huis, sie je morguh wel... vanaaf lekker biertjuh drinkuh :) laterzzz remko |
aangezien ik de laatste tijd standaars minimaal een half uur te laat thuis ben mag ik niet weg :@
(diep in mn hard vind ik eht wel best dat ik de hele dag mag forummen maar jah :P) |
Zo naar een nieuwjaarsborrel op mijn werk (geen zin in).
|
ik ga vandaag de 5.000m dames en 10.000m heren kijken (schaatsen)
héél misschien iets van hw doen mn nieuwe boxjes testen boek lezen in luie stoel muziekluisteren niet echt heel erg boeiend dusz |
tjah, leren ofzo?
|
Ik ga me chagrijnig lopen maken over het feit dat ik nog huiswerk moet doen maar dat dat gewoonweg niet lukt :\
|
werken
|
nee, nie echt! :o
|
Citaat:
|
Ja..ik ga zo basketballen --> toernooi.
Ben wel smerig gaar :D |
kga rond 14.00 ff naar een jamsessie :)
|
Ik ga naar vriendin!
|
Ow ja en nog naar mn vriendje!
|
Misschien even naar buiten... in mijn planning staat om nog ff mijn economie te leren.. maja jew eet maar nooit wat er van terecht komt..
owja! kamer opruimen ook nog,., |
btje forummen(ofzowiets) btje msnen en alsk zin krijg(of iniedergeval motivatie) nog wat huiswerk maken en leren.. niet boeiend dus
|
Ik heb vanaaf met vrienden afgesproken, gaan we het over de vakantie hebben :)
Tja en verder puteren en de Embassy kijken he... :) |
jammen yeah
|
niks
hoop ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
uhh kolonisten met wat vrienden en optijd na bed :)
|
misschien maar wat leren ofzo :o
|
Nee. Ben nu aan het msnen, straks misschien nog wat wiskunde en dan naar bed. Morgen nog vrij dan moet ik nog veel meer huiswerk maken.
|
Beetje studeren.
|
Zuchten en wachten en denken...
|
Ik weet niet wat je onder boeied verstaat. De hele dag fucking veel huiswerk maken voor je tentamenweek dat morgen begint en daarna met je suffe harzes achter de com kruipen.
Naar mijn idee is dit in ieder geval niet boeiend. |
Uhh de rest van vandaag's lessen nog volgen
- Franse revolutie - Middeleeuwen werkcollege - 2 uur hoorcollege nieuwe tijd en dan na huis en dan gaan leren voor mijn tentamen op woensdag :( (misschien daarna nog wat mensen bellen of ze zin hebben om mij te komen vervelen bij mij thuis) |
Ik moet nog naar twee uur OG, vervolgens heb ik een college over Europees Merkenrecht en daarna mag ik nog een vergadering hebben met mijn mini onderneming.
Vervolgens naar huis, en een beetje studeren. Daarna eten en trainen. Daarna nog ff forumen en tv kijken en dan ga ik slape. Morgen vrij! |
Niet veel, zit btjuh ziek-achtig thuis...ga forummen, msnen, btjuh rommelen. Vanaaf misschien nog even langs m'n vriendje maar ik denk dat hij hierheen komt :D
|
Hmz mwah... nog dadelijk wat boeken afhalen op school, en vanavond fitnessen. :) (y) Sinds 2 weken weer :D
|
Vandaag vrij, beetje bijwerken voor school.
|
Grrr... leren! :mad:
Gelijk na de vakantie, hoe bedenk je het... *mompel, mopper* |
naar het EFR/2vandaag-lijsttrekkersdebat.
|
Vanmiddag fitnessen :) (y)
|
meeten :o
|
met me broer en euhhh...nog iemand joint roken :o
|
ziek zijn
|
Zometeen lekker snowboarden! (y) :cool:
|
Mijn goede voornemen voor wat ik vandaag nog ga doen is:
- beslissen of ik Cultuur of Economie volgend jaar ga doen - douchen om uiterlijk half 8 Nou nou, wat heb ik het weer druk, haha... |
Ben net terug uit A'dam, met school na het rijksmuseum geweest, was wel gezellig :). Ik ga vanavond nie meer uit, daar ben ik te moe voor en beetje last van hoofdpijn. Dus ga ik maar een film kijken ofzo :).
|
ik ga zometeen iemand anders d`r verjaardag ff verpesten :D
|
strax werken...
en misschien nog uit :) |
nee
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |