![]() |
herinner jij je allereerste post nog?
wat, waar, waarom, wanneer; vertel :)
|
nee, dat weet ik niet meer
|
2 jaar geleden iets van ''aaaaaaaaaaaah kutexamens'' oid. Was op de KLAAGMUUR trouwens (vandaar die titel ;)).
|
Onzin, 8 juni 2001 (uit m'n hoofd ;)), wie en wanneer weet ik niet meer. :)
Het was iets als: *Schrik!* Aangezien de topictitel iets als 'Boe!' was. ;) |
nope, dat weet ik echt niet meer! :confused:
|
nee geen idee
|
|
Citaat:
|
nee
|
kweetniet of het mn eerste post was, maar mn 1e topic iig nog wel, ik vroeg om een frans boekverslag op 'Frans' ofzo :p ofnee het heette Uittreksels gezocht toen nog denk ik :o ik weet t niet meer :s
|
nee, hebben ze al allang gedeleted anders zou ik het me nog wel herinneren
|
een hoi topic op onzin :o
|
nee, en dat is nog niet eens zo heel lang geleden :o
|
nope, maar het was denk ik op lifestyle.
|
Citaat:
|
Zal wel ergens op een huiswerkforum geweest zijn...of op de klaagmuur of op filosofie & levensbeschouwing oid... Is zo wat drie jaar geleden, dat weet ik echt niet meer precies.
|
|
Was hier op de kantine, wist nog niet precies wat hier wel en niet mocht...ik had zoiets gepost als ; Hallo ik ben nieuw hier ofzo!
Daarin stond dus dat ik voor het eerst op het forum was en poste! Kreeg gelijk een slotje :o, maar wist wel gelijk dat dat niet mag :p |
Nee
|
Dat was volgens mij op (jawel) 2-2-2 :D, op Klassieke Oudheid. het ging over de verhouding tussen jongens en meiden op het gymnasium (in veel gymnasiumklassen is dit ongelijk verdeeld). Het zag er toen naar uit dat ik dit jaar bij bijna alleen maar meisjes in de klas zou komen, dus vroeg ik mij af of dat op de meeste scholen zo is. :)
[edit] was op 6-2-2. |
Citaat:
|
ik weet het niet meer, nou ja misschien iets op dop ofzo.
|
Nee
|
Citaat:
|
Iets op L&R.. zoiets als 'waar vallen jongens op' ofzow? Kweetniet preciez..
|
ongeveer 8 namen geleden...
neej, geen idee wat ik zei... Het topic ging over de vraag of je in paranormale dingen geloofde ofzo... |
was vast iets op onzin in de vorm van 'hoe werkt dat hier' :D
|
Citaat:
btw :) http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=28532 [size=1] Dat was toch niet mijn eerste post trouwens; mijn 3e :o[/size=1] |
Op L&R, een topic over of iemand van meerdere personen tegelijk kon houden ofzo. :confused:
|
geeen idee, op Onzin geloof ik
|
heb geen flauw idee :p
|
Iets voor een frans boekverslag gezocht
Overigens meteen begonnen met 0 replies :p Kwas toen al 5 maanden aangemeld, waarom dat was :confused: |
Citaat:
|
Ja, haha. Ik had de gang van zaken op dit forum nog helemaal niet door, zag het als een soort grote praatgroep, heb toen op psychologie een soort kennismakingspraatje gezet. Ik ben Hermione, enz. (nou niet allemaal gaan zoeken, het was heel stom, alsof iemand het wat interesseert..)
|
wanneer -> dag van aanmelden
waar -> seksualiteit wat -> uitleg op een vraag waarom -> omdat die vraag nog niet beantwoord was |
Citaat:
|
1e nick weet ik niet meer
2e nick weet ik niet meer 3e nick was geloof ik op actualiteit en nieuws en deze nick weet ik ook niet meer... |
Pff, dat weet ik echt niet meer.
|
Op Algemeen Gebabbel.. In een topic van AlBundy, dat weet ik nog wel.
Voor de rest..pfff :confused: |
http://forum.scholieren.com/showthre...532#post332532
Ok das niet de eerste, die was op de klaagmuur ofzo |
Bijna een jaar geleden een vraag op Moderne talen.
|
mja, weet ik nog wel
wat van 'wat voor pizza vind jij het lekkerst?' :o |
nou niet helemaal, maar wel op onzin. Iemand was voor mij een topic begonnen. Dus had ik me snel ff aangemeld zodat ik kon reageren. En tja ik zit er nog (ja alleen nooit meer op onzin)
|
k weet nog wel waar....
een vriendin had op m'n verjaardag een dating oproep voor mij geplaatst hier, maar gewoon voor de gein zeg maar. Toen kregen we daar een hele discussie in, ik weet niet meer precies hoe dat zat. Pas meer dan een jaar later ging ik hier echt forummen. :p |
ik heb werkelijk geen idee...
|
Ik weet dat het op Algemeen Gebabbel was. Maar wat ik precies schreef, weet ik niet.
|
neuh
|
Iets op een huiswerkforum of A&N, ik zoch informatie/argumenten voor een betoog
|
Yow, toen stelde ik mezelf voor :)
Was op de dag toen ik me aanmeldde... 27 of 28 april 2002... in de middag was dat... op de Klaagmuur (ach wat lijkt dat toch lang geleden, die goeie ouwe tijd :) ... :p ) waarom? Omdat ik dat leuk vond :D |
Nee, ik weet alleen dat het op psychologie was... De eerste tijd heb ik vooral daar gepost, en op liefde en relatie en al....
Djeez, ik ben afgezakt! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |