![]() |
Het duurste dat jij ooit gejat hebt
en dan bedoel ik niet een rolletje drop bij de supermarkt of een gulden uit de jaszak van je moeder,maar laten we zeggen ,niet minder dan 100 euro
Bij mij is het trouwens 1500 euro in 1 keer ... :o Maar het was niet echt jatten hoor :D |
verkeersbord. = 650
|
ik jat niet (y)
|
Citaat:
|
Kweet eigenlijk niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het niet weten... :)
|
Citaat:
Het duurste dat ik ooit gejat heb was waarschijnlijk een mascara bij de etos ofzo.. En dat is jaren geleden. |
Citaat:
|
euhm het duurste was een borstel van 2 euro ofzo, toen ik ongeveer 6 jaar was :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb in den Haag tijdens afgelopen Koninginnedag een straat paal gejat, een rode, je kent het wel. En uiteraard verkeerdborden. En oja, ook nog een straatnaambordje omdat een vriend van me jarig was en zijn naam kwam exact overheen met dat bordje. :D
Crimineel die Wawl. :D |
geen idee :confused: :)
|
Hoe duur is een BMW Z8?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het zo bedoelt was: ik jat ook niet (y) |
5 gulden (in een keer)
|
*heeft nog nooit iets gejat*
|
0,- (y)
|
Ik betaal m'n spullen...hoef het niet te jatten
|
Citaat:
slik... nouwjah, ik heb de mijne niet zelf gejat, ik heb hem gekregen, en ik hoef helemaal niet te weten waar hij vandaan komt... k heb het ding nog eens even goed bekeken, maar mijn verkeersbord is zeker niet meer dan 10 euro waard... |
Citaat:
voor de rest heb ik serieus nog nooit wat gejat |
Citaat:
ik niet meer dan knikkers geloof ik |
Ik heb 1 keer een llolly gejat.. dus eh..
een kwartje ofzo? |
heb geen idee eigenlijk... kan nooit veel bijzonders geweest zijn
soms nam ik op m'n werk nog wel ns wat mee uit de afkeur, omdat ze het anders toch weg zouden flikkeren, maar om dat dan jatten te noemen... nej :) |
Citaat:
|
Flippo's van vervelende klasgenoten.
Nooit iets uit winkels. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doosje lucifers om fikkie te stoken toen ik nog klein was :o
|
Citaat:
kweetnie wat zo'n ding kost, zal niet zoveel zijn dus zo crimineel ben ik ook weer niet :D |
Citaat:
ik heb perongeluk eens een hele grote boom in de fik gezet.. we wilden een klein fikkie, en toen brandde opeens een half plantsoen af :o :D |
2 jaar geleden een keycord van bijna 30 piek
|
Citaat:
kan best leuk zijn. |
Citaat:
de boete is iig 650 (nouja, dat was ie toch een tijdje geleden, zal nu wel meer zijn) |
Citaat:
ik was 10 ofzo.. :o |
Citaat:
Ik jat niet trouwens, ik betaal m'n spullen gewoon. BTW Wasp: een BMW jatten??? :eek: |
ik had een keer met een vriendin van die lampen gejat die langs de weg staan als ze aan het bouwen zijn...
van die rode en oranje ronde knipperlichten. weet niet hoe duur die waren maar die pa vroeg de volgende dag waar we die vandaan hadden en toen moest ze ze terug gaan brengen op et politie bureau deed ze nog ook :rolleyes: maar iig vroegen ze of we vindersloon wouden en als ze binnen een half jaar ofsow niet opgehaald werden of we ze dan wouden hebben :D ow en nog schoenen geen idee 120euro waren die ofzo.. als ik alles bij elkaar op zou tellen was het waarschijnlijk wel een paar 1000 euro maar ik doe het nooit meer trouwens :) |
Citaat:
iets wat ik gejat zou hebben zou ik geen plezier van kunnen hebben denk ik >_> |
mja een reep van 75 cent uit de aldi:o
was 10 ofzow:D |
Citaat:
zo duur ?? dat is zeker de boete die je ervoor krijg anders heb ik een leuk fortuintje op zolder liggen |
een rolletje snoep ja, van omgerekend nu 0,45 ofzo toen ik klein was. Verder niets.
|
een ring ...eurotje of 2000
ik voelde gewoon dat die mij geluk zou brengen... maar ja had niet genoeg geld bij me :o ik heb niet gelachen hoor naar de camera's :p ohja en een portomonnee die duurder was dan dat er ooit in komt (hoe durven ze het te vragen :eek:) hij is gejat helaas in de tram vorige week :( :p |
Citaat:
ik denk dat veel mensen zo'n fortuintje ergens hebben liggen. op het kot van een vriend van me is heel de traphal behangen met verkeersborden, 3 verdiepingen hoog :eek: tjah, dat vind ik net te ver gaan. |
Citaat:
Ik had een keer met een vriendin van die lampen gejat, die langs de weg staan, als ze aan het bouwen zijn. Van die rode en oranje ronde knipperlichten. Weet niet hoe duur die waren, maar die pa vroeg de volgende dag waar we die vandaan hadden. Toen moest ze ze terug gaan brengen op het politie bureau (deed ze nog ook :rolleyes: ). Maar iig vroegen ze of we vindersloon wouden, en als ze binnen een half jaar ofsow niet opgehaald werden of we ze dan wouden hebben. Ow en nog schoenen. Geen idee 120euro waren die ofzo. Als ik alles bij elkaar op zou tellen, was het waarschijnlijk wel een paar 1000 euro. Maar ik doe het nooit meer trouwens. Zo beter? Ik zal de helft wel weer op de verkeerde plaats hebben gezet en de andere helft vergeten, maar het gaat om het idee he? ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30. |