![]() |
/\/\4®téñZ is jarig!!!
|
so fucking what we zijn allemaal weleens jarig kan het even opgehouden zijn met die feliciteer topics
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan me niet voorstellen dat jullie nog nooit van msn of e-mail gehoord hebben lijkt me een betere optie
|
Citaat:
|
Citaat:
Enne: gefeliciteerd! |
ik geloof dat er heel duidelijk in de forumregels staat dat er geen topic gemaakt mogen worden die over een bepaald persoon gaan. niet dat ik zo met de forumregels eens ben. maar het is gewoon bullshit om iedere keer iemand te feliciteren weet je hoeveel mensen lid zijn van dit forum ?? elke dag 20 van deze topic's als we iedereen gingen feliciteren
|
Citaat:
|
fijn maar het is gewoon stront irritant.
|
boeiend *gaap* :rolleyes:
|
Citaat:
wat een k*targument WANT DAT DOEN WE NIET!! Er worden alleen felicitatietopics geopend voor de die-hard kantinebezoekers en voor de mensen die heel vaak elders op het forum zitten en geloof me dat zijn er niet zo heel veel. Waarom zouden we niet 1 keer per jaar topic kunnen openen voor de mensen die hier echt vaak komen! Je gaat mij ook niet vertellen dat je alle andere topics die je ziet staan opent, daar lees je gewoon overheen DUS WAAROM KAN JE DAT DAN OOK NIET BIJ 3 KEER PER WEEK DOEN BIJ DE FELICITATIETOPICS! / /\/\4®téñZ.............. gefeliciteert jongen :) |
was het maar 3 keer per week :rolleyes:
|
Nou, gefeliciteerd dan maar :)
|
Gefeliciteerd. :)
|
gister werd hij 18 vandaag 17 en daarvoor was hij 12.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=331366 :rolleyes: |
open een fucking felicitatiegedeelte ofzo maar vervuil hier de zooi niet op de kantine.
|
Citaat:
gatverdamme wat een dom figuur ben jij! de hele tijd roepen dat deze topics geen nut hebben maar ondertussen wel degene zijn met de meeste reacties (n) |
reageren op anderen heet dat L*l !
mag ik niet meer dan 2 reacties geven ofzo ? |
juh...thele jaar door zeggen ze er nix van...ben ik is jarig :P
enne voor de mensen die zich neit zo druk maken danke schön |
Citaat:
|
Citaat:
|
G ;) E :rolleyes: F (n) E :eek: L :cool: I (y) C :o I :( T :p E :D E :) R :mad: D :confused: !
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |