![]() |
Waar krijg jij kippenvel van ???
Ik van wc papier als je dat langs elkaar schuurt :mad:
|
als je met zo'n bezem met rode haren over een stoep gaat...
beetje raar, maar daar krijg ik echt de rillingen van!! |
(plotselinge) kou
|
Als ik klaarkom :p
|
Een mooi sportmoment.
|
sommige gitaarsolo's
rondzingers [edit]nog steeds m'n ac/dc dvd :o [/edit] |
Als het koud is,
als iemand met zijn nagels over een schoolbord gaat, als iemand met zijn nagels over het metaal onder onze ramen gaat (klinkt vaag: is een soort golfkarton, maar dan van metaal :/ ), van sommige muziek. |
als ik verschikkelijk mooie muziek hoor :D
|
Citaat:
|
het irritante geluid van mijn wekker 's morgensvroeg
nagels over een schoolbord als het koud is, duh :P |
iemand die met een mes of vork ofzo langs z'n tanden gaat
Jeweetwel als je het gewoon uit je mond haalt... dus niet van die rare dingen erbij voorstellen :D |
van muziek die me raakt
en van jongens die me in mijn nek kussen:D oehh en van nagels over het bord en het ruwe gevoel van glazen als ze net uit de afwasmachine komen brrr |
van sommige nummers (muziek)
als ik sommige teksten lees, al dan niet door mezelf geschreven bij sommige hele mooie momenten tijdens films |
Als iemand iets heel belangrijks gewonnen heeft, bijvoorbeeld geld of nieuw huis ofzo:| dat soort dingen
Of als je mensen ziet die elkaar al jaren niet meer gezien hebben maar toch van elkaar houden, en dan weer bij elkaar komen etc. |
muziek/film/kou (duh)
|
Bepaalde muziek :) Of als iemand met z'n nagels over het schoolbord gaat :eek: En als ik een naald zie! Ieh.. :o
|
de beelden van feyenoord die de uefa cup wint :o
het instrumentale gedeelte van Phantom of the Opera van Iron Maiden :) en nog heel veel meer muziek maar vooral die :p |
*zo'n glimmend trainingspak; als je daarin loopt, en je benen "schuren" langs elkaar
* nagels op een schoolbord * glazen die net uit de afwasmachine komen * kusjes in m'n nek * iemand die in m'n oor blaast/fluistert * muziek/film * kou Hmmm... niet echt nieuw, allemaal, hè? |
een nagel op het bord
piepschuim op het raam :confused: snerpende stemmen een schelle bel sommige muziek kou :) |
Kou
Muziek Bijzondere dingen.. |
van watten, mooie muziek nummers. en als 1 iemand een hele grote groep mensuh iets ken laten doen. bv tijden een concert dat hij iedereen laat klappen als hij dat zegt/wilt. en mooie momenten in films. :D
remko |
Als iemand met zijn vinger langzaam over mijn rug gaat :p
en ook net als hiervoor al is gezegd een grote menigte wat doet, bijvoorbeeld bij voetbal (VITESSE ARNHEM). IEdereen begint te zingen (SUPER!!!) oh jah en als me meisje aan mijn ballen likt en zuigt <===8 :p en niet nu met z'n allen gaan bitchen op VITeSSe want we weten nu wel dat het niet goed gaat met ze. adios |
Heel goede zangers.... nagels op schoolbord.... ruwe synthetische stof langs elkaar schuren... heel dichtbij staande leuke jongens....
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Droge handen door een handdoek...
Verder als hierboven genoemd mooie muziek, een goeie film met goede filmmuziek, kou... En een lieve opmerking van mijn vriendin aan mij of andersom... [edit] Als ik bedenk hoe verliefd ik ben. Kippevel van de kriebels! [/edit] |
Oh ja, portishead
|
-Muziek
-Film -Kou -Bezem over stoep -Nagels over schoolbord -Meisje die je in je nek zoent -Verliefdheid -Piepschuim -Iemand die iets in je oor fluistert of blaast -Glazen etc. als ze net uit de afwasmachine komen Dat is alles wat ik nu kan bedenken :confused: En ja, ik krijg best snel kippenvel :p |
Als ik op tv iets heel nationaals zie (trots), en helden daden :)
|
mooi liedje
|
applaus (toneel, maar ook in een voetbalstadion)
bepaalde zangers/zangeressen een kus in m'n nek Oh ik krijg ook kippenvel als ik naar bepaalde personen kijk.. echt waar, zo'n chill over heel m'n rug.. brrr. Of als ik aan bepaalde personen denk. |
van wattebolletjes... en dan vooral als je net klaar bent met douchen en je hebt af gedroogd :(
Maar ook van mensen die heeel mooi of heeeeelemaal niet kunnen zingen En als ik het gevoel heb dat een geest door mijheen loopt :eek: |
Citaat:
|
Ik krijg kippevel als mensen heel mooi kunnen zingen (maar dat krijgen wel meer mensen dus..)
en ook als iemand anders zn tanden poetst.. Dat geluid, daar krijg ik kippevel van.. echt heel raar.. En ook als er bestek tegen mn tanden komt.. of tegen andere tanden.. en bestek tegen elkaar aan.. *krijgt al kippevel bij de ged8e alleen al* :eek: EN natuurlijk van de kou :) |
als mijn vriendin me over me rug kriebelt
|
Citaat:
en iemand die in m'n oor blaast/fluistert mooie muziek/film, kou. En als ik spontaan zo'n rilling door me heen krijg. |
Zuper solo's
vriezerz onze bank boormachines die in muren boren |
Mooie muziek
Een emotioneel moment in een film Nagels over een schoolbord (ahhrgh) Kou (duh) |
En ik kan er ook heeelemaal niet tegen als mijn blote benen elkaar aanraken als ik in bed lig *brrr*.
|
mja kou.. en van sommige muziek.. maar dan alleen de eerste keer dat ik het hoor :confused: :)
|
-als het koud is
-als ik een onwijs mooi nummer hoor -nagels op het schoolbord |
Met een vork over een porseleinen bord schrapen...
|
ehhh, dat ga ik hier niet vertellen :o
|
Mijn nagel die iets op een bepaalde manier aanraakt, ik kan het niet precies uitleggen....
Ontzettend mooie muziek die me ontroert Koude... Deze topic |
nagels/ iets scherps wat over een schoolbord schraapt :eek:
|
Bepaalde muziek/bepaalde muzieknummers
Als iemand iets in m'n oor fluistert Piepschuim tegen elkaar :/ Kou Kwaad geschreeuw (n) :/ En ik snap nog steeds niet wat er zo erg is aan het geluid van nagels over een schoolbord. |
wanneer iets van stof (een trui ofzo) langs tanden glijdt...
als iemand bijv. op de col van z'n coltrui bijt ofzo..niet dat dat nou zo vaak gebeurt :p Maar van het idee alleen al lopen er dus nu rillingen over m'n rug :| |
Als je bijvoorbeeld Marco Borsato ziet optreden op tv en gewoon IEDEREEN doet mee......klappen zingen... oeoeoe
en van heeeeele mooie muziek |
Citaat:
|
Bij het stukje van The Two Towers als Eowyn Legolas, Aragorn, Gimli en Gandalf aan ziet komen rijden. Die muziek! :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |