![]() |
Navel piercing
Ok, dit is niet voor mij, maar voor een vriendin. Hoe krijg je je ouders overgehaal om een navel piercing te krijgen?
er zijn hier vast wel meisjes die dat zelfde probleem hebben gehad. Alvast bedankt voor de hulp !!! |
Gewoon mededelen dat je zo een geval wilt. Punt.
Ik weet niet hoe oud zij is, anders moet ze maar wachten tot ze achttien is. |
Citaat:
|
Ik heb hem gewoon laten zetten, zonder dat mijn ouders het wisten. Ik mocht er namelijk ook geen een.
Maar ik denk niet dat zij daar wat aan heeft.. :) |
iedereen heeft tegenwoordig toch al een navelpiercing?
weet je wat pas hip is, een hanekam.. mischien mag dat wel van dr ouders ? :confused: (y) |
Citaat:
|
iedereen doet het toch altijd stiekem want dat is cool enzo :confused:
|
Citaat:
Of was je al 18 toen? |
k raad het af want k vind het lelijk....
*dat wou k ff zeggen jah* |
Citaat:
Hier moet je 16 zijn geloof ik of met toestemming van je ouders.. heb em samen met een vriendin gezet en zij had wel een briefje van haar ouders gehad gewoon gezegd dat we zusjes waren en telefoonnummer gegeven toen was het goed.. weet je niet wie ik ben? :D en waarom post je nou opeen weer met je oude nick? |
Citaat:
Ik vind het eigenlijk echt super mooi. Alleen zal ik er maar geen zetten :p |
Citaat:
hahaha, hey schatje! Ik had dat inderdaad nog helemaal niet door :D Nee, ik zat effe achter een andere computer bij ons thuis, en daar stond blijkbaar die oude naam nog ingesteld. En ik kon hem maar niet weghalen daar, dus toen had ik maar gewoon even met mijn oude nick wat gepost Naja, ik krijg vanzelf wel weer een mailtje van je hè :) Doei doei |
Heb.het.niet.gevraagd.
Gezorgd.dat.ze.het.niet.zagen,maar.denk.dat.ze.het.niet.eens.zo.erg.ha dden.gevonden.als.ik.het.wel.had.laten.zien. (mijn.vader.weet.het.nu.wel,maar.het.maakt.hem.niet.uit,aangezien.ik.h em.eruit.heb.gehaald.en.je.alleen.een.klein.litteken.ziet.) |
Citaat:
ow so.. :) juh je hebt weer een mailtje.. Kus |
Stom kut klote forum..
*zwijgt al* :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nederlands is nooit mijn sterkste kant geweest |
Citaat:
|
khoefde mn ouders niet over te halen.
je ziet dat ding eigenlijk haast nooit dus vonden ze t niet erg, als ik nou n wenkbrauwpiercing ofzo wou zouden ze t dus niet goed vinden. |
Citaat:
|
Ik mocht er geen van mn vader, maar wel van mn moeder...
ik heb gezeurd, gezeurd, gezeurd en nog meer gezeurd.... dus veel zeuren... misschien helpt ut:) Ik heb um iig nu :D |
Kzou het iig niet stiekem laten zetten als je er big probs door krijgt thuis. Wil zelf wel graag een tattoo, maar ik wacht wel ff tot ik het huis uit ben. Ik kan het nu wel laten doen, maar ik houd me ouders nog liever even te vriend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |