![]() |
Met welk lid zou jij wel eens iets willen gaan drinken?!
Vertel! :D
|
Met WAWL :P
want met mommen, bikkel, Pardonme, Gizmo, Knutselsmurfie en nina_ninja heb ik al ooit wat gedronken |
Citaat:
|
Citaat:
en met Gizmo, bikkel, mommen en pardonme weleens tegelijk :) |
Met MissHelena omdat ik haar alleen via msn ken maar tog een goede band met haar heb, maar we gaan ook cker wel een x afspreken, maar wanneer :confused:
|
Weet niet.. iemand interesse? ;) :p
|
met zovele, en dat zal ook wel us gebeuren bij de meeste :)
|
charmedkiz:p
|
standaard met de knappe meisjes:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boogie, Tofke_H, Conan en nare man (mogen bekende ook?)
|
bloempjuh
Conan the Librarian Dreams ikheetfroukje JJzD pienie 'I'he Prophet |
Denise84
Marlouz Slisje (we moeten weer is wat afspreken : P) |
methuselah. maar dan wel vergif :p
|
Citaat:
|
Met Methuselah. My all time favourite Belg ;) :p
|
Met Talon --> voor de humor
En met Betham.. nog wat (ung had ik net die nick uit me kop geleerd, vergeet ik hem prompt weer..... sorry!!)--> interessante meid...! |
SuSHiJoW-> je kan vet veel lol met der hebben.
toffe meid(y) |
hummn... allemaal :)
|
met iedereen!! ;)
|
mortischa :)
|
Citaat:
Uhm..metEvil-Cherry, vleermuissie,dreen,gwennygirl,moenbase,Myself!, Leonoor,Fleet.Admiral,Mat-Ice.en.iedereen.die.ik.ben.vergeten.op.dit.moment.(hm,btje.veel..:o:p) Oh,heb.geen.zin.om.redenen.op.te.noemen.verzin.zelf.maar..:p (mijn.spatiebalk.doet.het.niet/heel.soms:o) |
Citaat:
|
Ninja_Nina, omdat ze mijn beste vriendinnetje is en ik van haar houd :)
Mensen die ik niet ken? Uhm, Benchmarc ofzo, omdat hij over veel dingen hetzelfde denkt als mij.. hij is wel cool :cool: |
Hoihoi,
Tja, met wie zou ik wat willen gaan drinken... Ik wil ze eerst leren kennen...:P |
anja
|
als ik dat zou doen, dan met ehm... Six4eight, Esmee, Poki, Roos
|
Fallen tear.
Heeft een uiterst gave sign. |
Met iemand die net zo van Malibu-cola houdt als ik :D
|
McCaine
Wawl omdat ie zulke grote poten heeft Wasp omdat ie tog hier ergens woont |
Citaat:
:) :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oei, dat zijn er wel veel :o moet ik ze echt allemaal opsommen? *doet poging* :p bloempje, heavinly, martin dude, monica, kippetje, pinkish dress, lareno, conan, damaetas (da zal nog wel vaak gebeuren), T.E.S.S (gaat ook nog wel gebeuren :p), flowgirl, Jewel, Miss_Kazzz en nog vele anderen... |
Een boel forumbazen
Silent Enigma Cycloner nare man Voor zover ik mensen ik niet vergeten ben (wel) of met hen al eens gedronken heb (ook). |
Citaat:
|
Citaat:
|
*Sneeuwmuts*
~Dark Voice~ Piccola Kez 'I'he Prophet |
Citaat:
|
Met zoveel leden (en forumbazen).
|
Morphia
Freakjuh An Oftewel de enige mensen bij wie ik me op m'n gemak zou voelen, aangezien ik me bij mensen die ik niet ken me sowieso niet (bijna nooit) op m'n gemak voel. |
Goh, wat ben ik weer in trek hierzo..:(
Mijn keuze zou bestaan uit Morgan, Dark Voice en Diana's Acolyte. Alicia heeft het verpest bij mij, dunne meiden een beetje zitten afkraken..:mad:;) |
Mat-Ice ofzo :p offuh Suusje.. Kez Hodelahitie BleuQueen MairtyClair Ingetjuhh enzo :o
|
Citaat:
wie t eerste bij de coffeeshop is :P |
koel.
ik mag weer alleen zitten. scheelt mij weer geld. ever the mercenary... |
Citaat:
Boogie mag mij niet (deels de reden dat ik hem graag IRL een keer zou zien/spreken) en gooit mijn topics wel dicht... Tofke kan ik het op msn meestal redelijk mee vinden dus die zou ik nou eindelijk wel eens willen zien... Conan is een aardige jongen op msn... ook nog niet IRL gezien, zou ik ook wel eens willen zien... McCaine ben ik geloof ik misgelopen of ik heb hem 5 min gezien. Vond ik altijd erg aardig, zou ik ook wel eens IRL willen spreken/ iets mee drinken... Leonoor ken ik al, net als nare man, Morphia, Snow White, tacidvs en wie ik vergeten ben, zou ik ook best wat mee willen drinken, altijd :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |