![]() |
Hoevaak zijn jullie vandaag gevallen door gladheid?
Ik 2 keer :( En nu heb ik 2 knieen aan mn rechterbeen... Echt niet normaal een enórme bult :rolleyes:
Maar jah, ik fietste vanochtend naar school en ik moest de hele weg maar 2 bochten maken en bij beide bochten ging ik op me bek :S Toen ik terug naar huis ging gelukkig niet :) Maar toen ging ik ook wel veel lopen :p |
Dus dan heb je nu in totaal 3 knieën?
Ik ben geen enkele keer gevallen/geslipt/whatever |
nog 0 keer, maar ik zal mijn best doen :)
|
t scheelde bij mij niet veel... ik stapte op mijn (iets te lange) broek met mijn (iets te hoge) laarzen.. en ondanks de enorme hoeveelheid aan schoolspuleln op mijn rug wist ik mijn evenwicht te bewaren :D
Nee ik ben dus niet gevallen... |
nog niet, ben nog niet buiten geweest. moet vanavond alleen wel in het donker naar school fietsen... hoop dat ik overeind blijf :)
|
niet, want ik ben net wakker :p
|
Ben nog maar heel even buiten geweest vandaag, ik moest wel uitkijken om niet te vallen, maar ben gelukkig blijven staan!
|
zit al de heledag 8ter de pc en op het forum, van af half 11, dus nog niet buiten geweest :D:D:D JUPPIE D:D:D ook veelste koud daar buitenl.
remko |
Gladheid :confused:
|
Niet.
IK moet morgen pas naar school :D |
|
0 keer. gelukkig
|
Nog niet, naar school en terug gefietst.. .
maa rhet zal me weinig verbazen als ik straks nog even fijn plat ga.. |
0 :d
|
Helemaal niet, maar het was dan ook niet echt glad geloof ik.
|
één keer, met fiets, in een mega-val met 6 mensen tegelijk
|
niet :p
en dat terwijl ik voor het eerst sinds een ruime twee maand weer anar school fietste |
mja heb ff een moment gehad dat me achterband weggleed maarja viel niet(y)
ging heel rustig fietsen omdat ik op sommige plekken niet hard wilde remmen. |
niet, maar ik heb er wel een paar onderuit zien gaan.
|
Niet :cool:
|
Citaat:
|
euhmm.. 1 keer gevallen omdat iemand achter me viel, ik remmen, ga ook onderuit.
en vanmiddag nog 2 keer omdat ik iets wat te veel aan het kloten was. |
Heel.vaak.bijna.gevallen,
maar.ben.niet.plat.op.mn.bek.gegaan. (mijn.spatiebalk.doet.het.niet/heel.soms:o) |
jah gladheid en telange broeken gaat niej samen.. ik stapte vanochtend buiten en wis niej dat ut glad was :rolleyes: dusjah ging meteen op me bek.. :D en daar ist bij gebleven.. :D
|
Bijna maar gelukkig nog niet.
|
het hele jaar nog niet :cool:
|
Nog geen 1 keer..
|
Niet, tis maar glad op hele kleine stukjes.. Als je daar rustig overheen loopt dan is het een eitje
|
Citaat:
|
Haha sars dat was wel erg, en Robin ook :p
Ik ben 1x bijna gevallen, maar nog geen een keer echt :cool: Offtopic: Cu morgen! skaffaaaa ;) |
127 keer bijna (waarvan 1 keer met dure apparatuur in m'n handen, niet de eerste keer :o)
0 keer dus ;) |
Nog niet
|
Ik 1 keer :mad: Ging keihard met mijn fiets op m'n giegel omdat ik een beetje te hard remde... nu pijn in m'n kont en in m'n elleboog :(
|
geen een keer, zo glad was het toch niet :confused:
er lag wel wat sneeuw, maar khad nog geen moeite met fietsen/lopen. |
1 keer op een spekgladde stoep en net met de auto een beetje in de slip geraakt
|
Ik ben het huis niet uitgeweest!
|
Geen 1 keer :D
Goeije laarszjus gekocht :o |
Een keer. Ik heb de hele tijd super voorzichtig gefietst, komt er ineens zo'n minkukel vlak voor me fiesten, die plotseling keihard remt...en het was daar superglad....toen lag ik op m'n giecheltje :mad: ;)
|
0 keer, had 1 keer wel een enorme glijer maar k bleef overeind :p
|
0.0
|
Citaat:
|
Citaat:
ben dus naar buiten gegaan, met me fiets.... lekker door trappen op het ijs dat op de fietspaden lag, zodat me 8terband door slipte :) overal lukte het en ging het goed, zelf in de bochten en toen zag k een heuvel, nota benen in de straat bij een vriendin en denk doe het nog ff snel een keer en ja hoor, fiets glee onder me vandaag en schoof over het ijs in 1 rechtelijn zeker wel 7 meter door en k viel hard op me kont :rolleyes: ach ja, ken k ook mee praten he ;) remko |
in tegenstelling tot vorig jaar, ben ik nog geen 1x gevallen vandaag... ik zou er bijna trots op worden :D
|
0×
|
niet maar wel bijna :D
|
0, was ook op de fietspaden gestrooid, was totaal niet glad(meer) :)
|
geen enkele keer :)
|
0 keer (y)
|
niet.
|
Nóg niet. :D En aangezien vannacht alle sneeuw die er nog lag bevroren is en aangezien mijn broertje een ijsbaan van de stoep gemaakt heeft, vrees ik dat, als ik naar de bushalte ga glijden, ik toch wel een keer heel hard zal gaan vallen. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |