![]() |
>{(SPEL)}<kraak de hotmailaccount...
het is heel simpel. De bedoeling van dit topic is een scholieren.com-quizje. Ik heb een hotmail account aangemaakt genaamd scholierenquiz@hotmail.com . Nu is het de bedoeling dat iemand dadelijk het wachtwoord in die account veranderd, en als nieuw wachtwoord het antwoord op een vraag invuld. Die vraag post hij/zij dan in dit topic. Weet jij het antwoord op die vraag? Vul dan gewoon het antwoord in als wachtwoord bij eerder genoemde account en verander direct het wachtwoord in een nieuw antwoord op een nieuwe vraag. Om het leuk te houden hoop ik wel dat iedereen sportief wil meewerken en fatsoendelijke vragen stelt, dus niet van hoe heet de oudste zus van m'n opa of op welke dag is mijn kat geboren. De vragen moeten uiteraard wel te beantwoorden zijn voor de meeste forummers, natuurlijk niet meteen, maar de mogelijkheid moet er zijn. Veel spelplezier en begin maar.
Het wachtwoord is nu nog: "wachtwoord". Dus verander maar snel en je kunt als eerste een nieuwe vraag verzinnen!! |
wheeh ik ben lekker in jou hotmail.. :p bedenkt een vraag....denk denk denk.....
|
Nomercy, is die geboortedatum de jouwe?
|
nieuwe wachtwoord. antwoord op de vraag:
who feels.....(gaat over muziek....kijk mtv :p) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb hem goed zonder naar mtv te kijken :) volgende vraag>>>> wat is de server de laatste tijd veel te vaak? dit is leuk!:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Okee, laat me ff een nieuw wachtwoord bedenken...
En ook zo'n cool mailtje sturen! (y) :D |
Okee... een van de forumbazen van de Kantine?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geheime vraag: Geboortedatum [dd/mm/jj]: ? |
Je account is tijdelijk niet beschikbaar. Deze pauze zorgt ervoor dat je wachtwoord moeilijker te raden of te achterhalen is. Probeer het later opnieuw.of neem contact op met MSN Hotmail Customer Support.
:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik.vul.dat.in-->fout.Probeerde.alle.mogelijke.dingen.(die.ik.kon.verzinnen).(like:240 487/2441987etcetc), en.dat.lukte.niet.:confused::o |
Hou op met die irritante puntjes, muts :p
|
Citaat:
;) |
Ok het antwoord was boogie -----------
volgende vraag kijk in het topic in DK , dat om 16:16 werd gepost op 6 januari neem de 9de REACTIE en daarvan het 7e woord dat is het passwoord |
Antwoord was huiswerk!
Wat is een van mijn grootste hobby´s?? Echt een topspel dit, erg origineel en leuk! |
Citaat:
|
ik heb hem :p
|
het antwoord was waterpolo
nieuwe vraag: welke forumbaas heeft de meeste deelfora? :) |
dit is dus gewoon een quiz, waarom dan via een hotmail-account.
Tampert (en boogie, maar das een wisselforum) |
Citaat:
Nieuwe vraag, wat is de gezelligste provincie van Nederland :) (tip ik woon er) |
haha ik had m geeneens ingevuld.
|
Citaat:
ff offtopic, wow hoe kom je ooit aan 99,nog wat posts per dag (impressed:D) |
Citaat:
|
Citaat:
(het enige goede antwoord, ik woon er ook :cool: ) |
Citaat:
Citaat:
|
Komt er nog een nieuwe vraag? :cool:
|
Citaat:
NIEUWE VRAAG! |
Citaat:
Citaat:
|
We lopen een beetje vast... (n)
|
Citaat:
|
hoeveel minuten duurt jackass the movie? in letters typen
dus tien en niet 10 (nee dat is niet het goede antoord:P) |
hij duur tachtig minuten, maar dat is niet het goede antwoord :p
|
Citaat:
dan zat ik er 7 minuten naast :D :o |
Citaat:
|
Citaat:
rekenen is nooit mn sterkste vak geweest :D |
Citaat:
Twice Upon a Time? The Rapture? Ik denk de eerste, heb verder ook geen om het te veranderen. Dus een van die drie is het. Denk ik. :o :D :p |
Citaat:
antwoord>>> the scream nieuwe vraag ~~~~~~ Wat is de naam van de vrouw rechtsboven in de index? |
Daphne Deckers.
nieuwe vraag (moeilijke): wat heeft vier benen in de ochtend twee in de middag en drie in de avond? antwoord met lidwoord aan elkaar (tip: Griekse Mythologie) |
Citaat:
En aangezien 't Flem is, klopt dat behoorlijk! |
Citaat:
|
hmz, okeej, vraag....t antwoord was 'demens' btw.
Spaans voor klootzak! incluis uitroepteken! [zo word ik ook vaak genoemd irl] :P thanks to internationalist |
Citaat:
bah k verveel me en nu is t wachtwoord al verandert :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |