![]() |
kan er hier iemand op msn????
ik namelijk niet......en mn hotmail flipt ook :mad:
|
Nee ik kom dr ook niet op!! En als ik op help klik, kan hij niet bij de status. En hotmail doet t ook niet. AAAAAAARGHL. :mad: :mad: :mad:
|
Msn niet :mad: , hotmail ga ik nu proberen.
|
Ik nu weer wel, er is alleen bijna niemand online want iedereen denkt dat msn dood is.
|
kutzooi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nope kan er ook nog niet op :(
|
Citaat:
Mensen ik heb zo'n vermoeden dat de msncrisis aan haar einde begint te raken! |
ik vind dit zeer teleurstellend :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeh... ik had em bijna. :(
Neej, het lukt niet, het lukt niet... AAaArgh!! :mad: :mad: :mad: Ik wil naar Annika, ik wil naar Annika! :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op S&M hebben ze dit ook geconstateerd. schijnt iets van onderhoud te zijn ofzo.
|
Citaat:
we naderen zware tijden |
Jhiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hijdoetetweer :d
|
Citaat:
|
heey stefan, moeten we voor frans 1 een woordenboek meenemen? (dan maar zo hè, als MSN niet werkt, en ik zijn nummer niet weet. het is morgen voor ons tentamenweek.)
|
nope.. msn doet het niet...(n)(n)(n)(n) en hotmail deed net ff eng, maar doet nu weer normaal :)
|
Ja hiero doetie het ook niet... ik heb trillian maar gedownload op www.download.com, dan kun je ook bij je msn lijst komen....
|
Citaat:
|
kut......volgens mij was t niet zo slim om vanmiddag mijn wachtwoord te veranderen :( , ik kom dus ook nie in hotmail :mad:
|
Citaat:
|
Hotmail kan ik trouwens wel gewoon komen. :confused:
|
Je mag je afreageren door hotmail met mails te bestoken (niet dat dat iets helpt) of in de topics op Onzin (wat ook weinig helpt). Het beste kan je gewoon ff afwachten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |