![]() |
DE vriendenlijst
WIE wil er in mijn vriendenlijst :(
ik ben weer niet zo zielig dat ik geen vrienden heb (die zijn hier niet aangemeld) maar hoe komt er anders iemand in mijn vriendenlijst |
Citaat:
tja... uh... :confused: zou het ook niet weten... gewoon als je met iemand op ken schieten van hier, ken je hem toe voegen ;) remko |
Newbies... :p
Ik dacht dat de Dalai Lama ouder was... heb je een verjongingskuur gedaan? En 'ontopic': waarom zou je het willen? |
Citaat:
ben wel langer aan gemeld hiero met deze naam die jij hebt, en ja je mot tog eens beginnuh, toen k me aanmelde was ik paar keer geweest en nu ben k hier z'n ander halve week weer.... ken der ook niks aan doenz he :rolleyes: remko |
je kan iedereen toevoegen... ik heb er vooral FB'ers inzitten om slotjes te vragen en mensen uit mijn msn vriendenlijst
|
ja je mot dan tog gewoon die naam in type bij 'mijn profiel' en dan vriendenlijst, of is der een makkelijkere manier dan via die weg?
remko |
haha.
|
Ik weet niet wie je bent, mischien vind ik jou wel een sukkel en dan wil ik je natuurlijk niet in mijn vriendenlijst. Ik heb hier zelf ook niemand zitsen ofo die op mijn beruchte lijst wil komen. Kan ik me eigenlijk wel goed voorstellen.
'k begin nu pas en beetje een idee te krijgen hoe de computernerdjens hier in elkaar zitten en wie ik denk ik wel aardig vind en wie niet. Ga binnenkort naar meetingsjens. Allemaal vrinedjes maken :D |
Citaat:
|
Dat je je daar zorgen over maakt....
Ik weet niet eens hoe je iemand als vriendje toe kan voegen en het interesseert me eigenlijk ook niet :o Op zich lijkt het me ook wel raar om nu zomaar ineens jouw vriendje te worden, terwijl ik niet weet wie je bent. |
:\waarom.zou.je.mij.in.je.vriendenlijst.willen..
doe.wat.je.niet.laten.kan.;) |
mot je zelf weten of je me toevoegt ;)
|
wat boeit doe vriendenlijst nou, je kunt er alles niet of iemand online is (mist dat niet uitgezet is)
ik vind t geen echt nut hebben, gebuik t ook nooit |
zoek je vrienden :rolleyes: :p
|
Ik heb helemaal niemand in mijn vriendenlijst en toch voel ik me zeer geliefd op dit forum. Mwuhahaha
|
ik heb ook niemand in mijn vriendenlijst...
|
als je wilt kan je het halve forum erin pleuren hoor, niemand die het merkt
|
En ik heb ook niemand in mijn vriendenlijst (van het forum dan)
|
Ik heb niemand in me vriendenlijst...ow nee nu ben ik mislukt BOEHOEEEEEEEEEEEEE
:rolleyes: |
het gaat er niet om dat ik vrienden wil hebben
maar waar die lijst eigenlijk voor dient bijna niemand heeft er iemand in staan toch? |
Citaat:
Waarom zou je dat wel doen? Je kan toch beter MSN/ICQ oid gebruiken! |
Citaat:
|
sorry, sorry
het spijt me diep kan -diep-? |
schaam je diep, ja -diep-!
en dan praten we later ooit wel verder (op het foxkidsforum of zo..). |
Citaat:
Maar ontopic... die vriendenlijst is 'handig' ofzo, als je wilt weten wie er online is... mja ik gebruik het in ieder geval niet. Betekend dat, dat ik hier geen vrienden heb? :p :rolleyes: |
Citaat:
onder welke naam? :p |
Wat boeit het nou?? :p Ik heb er daar ook totaal geen instaan, als of er hier niet enkele mensen zijn die ik wél moet.
|
Voor vrienden moet je op het forum 'Contact gezocht' zijn, maar dan wel met een serieuze vraag.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |