![]() |
OP een middag kom je thuis en staat er een bericht op je voicemail >>>>
of je misschien in een tijdschrift wil staan.. ??
wat zou je doen? |
Citaat:
|
Wat moet er dan over mij in dat tijdschrift komen? Ik denk zomaar niet dat de hitkrant (of wat dan ook) ineens een interview met mij wil.... Of bedoel je een foto? Dan hangt het eraf wat voor tijdschrift het is :)
|
Ik zou neit weten wat voor een blad mij zou bellen maar je :/
net als maanaapje zei het ligt eraan wat voor tijdschrift en wat voor rubriek of iets dergelijks |
Citaat:
|
Citaat:
Anders zou ik het wel doen (zolang het niet naakt is). |
Ligt eraan wat ze van me willen :D
Ben nogal terughoudend, dus zal het wel weigeren. :D Maar daar na wel zeggen: "Mijn zussie staat ingeschreven bij een modellenbureau, misschien wil zij wel" :D ;) |
Citaat:
nee naakt zou ik zeker ook niet doen :) |
Naakt.absoluut.niet.
Denk.dat.als.het.een.normaal.blad.was, een.leuke.foto,en.normale.vragen ik.het.wel.zou.doen. Waarom.niet? |
omdat iedereen je herkend
|
Als het een naaktblad is dan doe ik het zeker... :D
Nee, ligt er natuurlijk aan wat voor blad. |
als ze er meteen bijvertellen wat het verdient en wat er zo intressant aan mij is dat ik in het blad mag staan
|
Om een column te schrijven ofzo wel, om mijn dagelijks leven incl. foto's met anderen te delen niet. Gaat ze niets aan.
|
ligt eran wat ze willen, welk blad het is, hoeveel het verdient.
|
kweenie :o :p
|
neuh, hoeft van mij niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan zou ik denken: probeert de Playboy mij nou alweer te bellen, ze weten toch dat ik geen interesse heb als het bod onder de miljoen euro ligt..zucht..
:rolleyes: :D |
Ik ben niet zo fotogeniek, dus ik zou er even 3 keer overna denken :| Maar het is wel leuk :) Het ligt er ook heel erg aan welk blad... Waarom ben je eigenlijk uitgekozen, als ik vragen mag? :)
|
als er geld mee te verdienen valt why not ;)
|
schrijven wel ja, express yourself!
|
tsja. lijkt me best leuk, eigenlijk. Een gewoon tijdschrift dus, hè? Met mooie foto's. Waarom niet?
|
valt altijd over te praten..
|
och, een paar vragen mogen ze me best stellen, fotootje vind ik ook wel goed eigenlijk. ik bedoel: kan het de mensheid niet aandoen dat ze mij niet kennen!
|
mijn vrienden terug bellen en zeggen dat ik er nie intrap :D
hehe en als het echt was waarom nie |
ik heb geen voicemail.. :p
|
Tuurlijk zou ik het doen, why the hell not?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de playboy al 3 keer moeten afwijzen.
|
alweer de playgirl?
:D |
hahaha, dan zou ik wel weten wie me in de maling nam, hahaa :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Been there, done that;) (ik stond in September nog in een tijdschrift:)) maar tuurlijk ik zou het zo weer doen.
|
':eek: Een bericht in mijn voicemail! :eek:'
Ofzo. Niet van Annika? Weg ermee. |
En weer kunnen we gewoon Denise84 quoten :D :
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |