![]() |
Hoeveel geef je uit aan je mobiel
...per maand? Abokosten of prepaid, maakt nie uit.
Ik zo'n 20 tot 30 euro per maand aan prepay en ik ben ernstig op zoek naar een passend abonnement.. |
ik niet veel.......20 euro per 2 mndn ofso....
|
150 minuten per maand voor 22,50 Euro bij Ben.
Verder heb ik ook een verzekering voor ongeveer 6 Euro. |
k denk zo'n 15 euro per maand.. gaat overigens grotendeels op aan sms-en
|
Vandaag nog 10 euro ;) Ik denk dat dat ook ongeveer mijn gemiddelde per maand is, hoewel het ook nog wel eens ietsje lager kan liggen...
|
Kheb geen abonnement... hmz... zeg 1 belkaart per maand of per twee maanden...
|
20 euro per 3 maanden zoiets, prepay
|
heb geen mobiel, helemaal niks dus :)
|
Hmmz, ik geef ongeveer zo`n 20euro per maand uit aan mijn mob. das de abbonements kosten.... :o
|
10-20 euro per week
|
10 euro per 3 maanden (jaja met ben kan je gelukkig 10 euro opwaarderen), ik sms toch vrijwel altijd via internet en heb meestal geen beltegoed. Ik vind het onnodig zo veel beltegoed er door heen te boren, heb dat ding eigenlijk alleen om gebeld te worden.
|
rond de €20 per maand, maar dat varieert... Bijna allemaal aan sms'en, bellen is te duur :p
|
niks, dank u pappa en mamma.. :o
|
Citaat:
|
€30,- / maand
|
1 euro :)
|
veel...te veel...vooral nu ik weer een vriend heb :D
|
niks :o ouders betalen me prepaid kaarten
|
Abonnementskosten standaard per maand betaald mijn vader, de kosten die k zelf maak door te smsen enz. moet ik zelf betalen, ligt meestal rond de €20!
|
Half jaar geleden voor het laatst €.20,-
|
20 eorotjes p/m :p
|
abooooooo, 25euro per maand, bel er eigenlijk nooit overheen en ik SMS gratis duszzzzzzz 25 euro :)
maar ik betaal dat niet zelf :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik hoef hier verder niet echt meer iets over te zeggen.. je maakt het zelf al ff duidelijker... :rolleyes: |
Citaat:
|
rond de 15 euro per maand
|
30 euro in de maand ( iets meer )
dan heb ik 120 belminuten |
25 euro in de maand, ben op dit moment op zoek naar een goedkoper abbonoment...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vorige maand 90 euro.
dat was redelijk veel, maar ik zit er nu wel overheen verwacht ik ik zit reeds 12 (twaalf) uur over mn belminuten heen. |
€0,00
|
40 pleuro's per maand ofzo... soms meer
|
€ 20,-/€ 30,- per maand? Zoiets?
|
10 euro per maand. Maar ik koop om de zoveel tijd 40 euro, en soms doe ik daar 2 maanden mee en soms een half jaar. Ligt er maar net aan.
|
ongeveer 3 euro ofzo. Ik heb een prepaid kaart en koop meestal 10 euro. Doe ik soms 2 maanden mee, soms 6.
|
60€.oid.
Teveel.iig.:\ |
Helemaal niks, mijn ouders betalen mijn abonnement
|
Tussen de 25 en de 30 euro per maand.
O2 abonnement (180 minuten) .... Mijn belminuten bel ik vrijwel nooit helemaal op, wel komt er nog een stapel sms-jes bovenop... |
Citaat:
|
niks eigelijk, alleen als het echt moet...wacht altijd tot m'n ouders medelijden hebben:p nouja eigelijk meer irriteren omdat ik dan al de hele tijd zeg: jah ik kon niet bellen toch, geen beltegoed! ;)
maar ik bel eigelijk niet zoveel, alleen voor de nuttige dingen zeg maar:) en smsjes ook niet zoveel....de laatste x dak zelf een kaart heb gekocht kan ik me geeneens herinneren:o |
zeer binnenkort weer 20 euro (beltegoed verlopen)
Elk half jaar 20 euro dus eigenlijk tegenwoordig, anders wordt het geblokkeerd. Voor de rest doe ik bellen wel thuis, 't is mij te duur mobiel |
Voor ik uitvond dat er zoiets bestond als keylock daalde mijn beltegoed op mysterieuze wijze fors. :o
|
toen ik er een had, deed ik 3 maanden met 25 gulden :D , maar na een tijdje was mijn jaar verlopen// :)
|
350 euro
maar dat was de aankoop |
helemaal niks, heb geen mobiel.
|
20 euro
|
Citaat:
|
pre-paid
zo min mogelijk, zo lang heb ik nog niet een mobiel, maar ik denk dat ik gemiddel nog geen 5 euro per maand kwijt ben. allen tijdens de vakantie in london is er wel veel doorheen gegaan :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |