![]() |
Wat zou jij willen uitvinden?
Als je de nodige middelen daarvoor had?
Ik zou gaan voor een anticonceptiepil voor mannen. |
De niet schadelijke sigaret :D
|
zo'n science fiction transporter ding geval.. ik haat reizen, maar de eindbestemming is vaak wel weer leuk :D
|
teletijdmachine :o
|
iets waarmee ik gedachten zou kunnen lezen.
|
de mens die echt stom is zou iets uitvinden zodat de oorlogen stoppen en een vaccin tegen kanker
ik dus |
een gelukmachine :)
|
Een machine waarmee je de tijd kan beïnvloeden. (stilzetten, sneller laten gaan, niet terugdraaien)
een discman waarvan je de batterijen niet hoeft te vervangen |
Iets dat voor mij zoveel geld maakt als ik wil, en me zo gelukkig maakt als ik wil. :)
|
paginaomsla-machine :)
lig je net lekker, moet je weer heel je arm uitstrekken om een bladzijde om te slaan :mad: |
een machine waarmee ik mezelf in 1 seconde van hier naar daar verplaats.
|
Een aaronenmirjam automaat! Die hebben we al uitgevonden maar het wordt een beetje duur om te bouwen.. :D
Het bestaat uit een tweepersoonsbed, met daaromheen allemaal dingen als een joint-rol-automaat, een puddingmachine met lepeldispenser, een deur naar een prive-zwembad, een blikjevisautomaat met ingebouwde blikopener, een poesjessokkenklaarlegautomaat en een vervelende-mensen-invries-box. En eigenlijk nog veel meer :o We hebben het plan al uitgetekend klaarliggen :D |
Een holodek net als in Star-Trek voor een betaalbare prijs. (Lees: ong. 100 euro) :D
|
de orgasmotron, door-kleren-heen-kijker, onzichtbaarheidsdrankje... ;)
dat soort puberale shit :D |
Citaat:
|
Citaat:
....en iets tegen kanker en aids. |
Iets waardoor mijn enkel niet meer verzwikt is :( :mad:
En iets waardoor iedereen gelukkig wordt en er geen oorlog meer bestaat. |
Citaat:
En een middel tegen kanker en aids is natuurlijk helemaal perfect! |
Citaat:
|
Een wereld waarin alles er vredig, veilig en sociaal met elkaar wordt omgegaan. (y) Maja dat gaat dus nie he... :(
|
een huiswerkmakende robot :rolleyes: :p
|
Citaat:
Nee, laat aids maar gewoon uitsterven door natuurlijke selectie. Zo zijn we ook van de pest afgekomen. Ontopic: Ik zou wel een tijdmachine uit willen vinden, en vervolgens naar andere tijden reizen om te zien hoe het toen was, of nog moet worden. |
ik zou graag dingen opnieuw willen kunnen doen
|
Citaat:
Maar ook iets waardoor iedereen mij lief/aardig/leuk vind. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Iets tegen een ziekte? Het klinkt natuurlijk mooi, maar ik weet niet of er wel zat voordelen aan zitten. Liever iets waarmee je beter de "algehele Pijn" kunt bestreiden, zodat zieke mensen minder pijn lijden. Of bestaat dat al? En zo ja, waarom lijden zoveel mensen dan alsnog pijn? |
Citaat:
|
'Beem me up, please'
lijkt me echt ideale manier van reizen, nooit meer vertraging, weg wanneer je wilt, nooit meer te laat en niet meer door de barre kou of immense hitte (y) |
Een space-pocket. Zodat ik alle nuttige dingen en ook alle nutteloze dingen in me broekzak bij me kan dragen zonder dat het veel volume in neemt.
|
iets waarmee je warmte om kunt zetten in energie die je kunt gebruiken(elektriciteit ofzow) .... dan hebben we de grootste en goedkoopste energiebron die bijna niet uit te putten valt!
als ik dat kon uitvinden..... :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
iets om het weer mee te kunnen regelen en dan de ontwerpen weg gooien zodat ik zeggenschap had over het weer... aaaah a girl can dream, can't she?
|
dat je je geheugen/herinneringen/wat je hebt meegemaakt kunt wissen.
|
Citaat:
|
Iets waarmee ik zou kunnen leren zonder te leren, dus met een computerprogramma als in The Matrix.
|
Citaat:
|
- een melkpak dat niet kapot scheurt wanneer je hem open maakt.
- een machine, voor thuis, die van oudpapier wcpapier maakt zodat je nooit zonder zit. - een afstandsbediening die het geblaat uitzet van een vriend/in. |
een nieuwe auto
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou zeker chill zijn |
Citaat:
:D :D :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |