![]() |
autorijexamen
na hoeveel X ben jij geslaagd of hoevaak ben je al gezakt
ik ben vanmorgen voor de 1e keer gezakt... :( |
Ik ben bij de tweede keer geslaagd (2 oktober vorig jaar).
Jammer dat je gezakt bent, maar ik hoor van heel veel mensen dat ze het bij de tweede keer halen, dus jij hopelijk ook! Wat ging er mis? Een stomme fout (dat had ik bij de eerste keer) of allemaal kleine dingen? |
kleine dingen.. vanmorgen was het eght vet glad dus ik denk ik rij een beetje rustig vond de examinator dat is te langzaam reed, en een 'onnodige ingreep'toen ik om naar links te gaan voor gesorteerd stond reed ik nog een klein stukje verder op om wat beter te staan stond ie vol op z,n rem omdat er fietsers aankwamen maar die had ik allang gezien... hij dacht dat ik wilde doorrijden ofzo...
|
1e keer meteen geslaagd.
ik reed wat te voorzichtig op sommige stukken maar voor de rest was het goed, dus keb geluk gehad :) |
Eerste keer direct gelaagd. Kan/kon gewoon goed rijden.
|
ik moet morgen op examen.. hopelijk slaag ik in 1x
|
eerste keer geslaagd..
|
2e keer geslaagd :D yay me... familie traditie nie verbreken he :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eerste keer geslaagd..
Citaat:
|
Citaat:
|
ben in oktober gezakt, 21 januari moet ik weer op
|
theorie: in een keer goed
praktisch: [list=1][*]niet verder dan het manoeuvreterrein geraakt, mijn auto had pech (in belgie kan je je examen met je eigen auto afleggen), en neen, dit is echt geen smoesje. Ik tel die keer dan ook eigenlijk niet mee.[*]pijltje rechts inslaan was me niet opgevallen :o[*]op 24 december behaald. Dank je Kerstman![/list=1] |
1e keer gezakt, reden; veeeeels te zenuwachtig, wel gezakt met complimenten om mn beheersing van het wiel, paar stomme foutjes :(
2 keer geslaagd (jeuj!!!) |
theorie: in één keer geslaagd, twee kleine foutjes maar.
praktijk: ook in één keer geslaagd :) |
De derde keer geslaagd :o
Theorie in 1 keer. |
Ik na 1 keer geslaagd! (y) :cool:
En ik had nog wel een examinator waar de meesten de eerste keer zakken! :cool: Ik had het om 10 over 12 's middags, d8 dat het een kuttijd was omdat al die basisscholen uit waren rond 12 uur. Maja als je aant rijden bent is het pas half 1, zijn al die kinderen al thuis :) en ik best wel geluk dat het heeeeel rustig op de weg was, heb ook nog 5 minuten in de file gestaan bij de groene golf op de snelweg :D die tijd was ook lekker meegenomen :D maakte eigenlijk nergens een fout, maja was toch onzeker natuurlijk daarna of ik geslaagd was of niet en toen in het kantoor van het CBR kwam de verlossende zin: GESLAAGD! :cool: :D Theorie ook trouwens na 1x gehaald, 5 fouten :D |
Citaat:
Ik snap nog steeds niet waarom m'n rij-instructrice me de eerste keer heeft laten afrijden. Ze zei: "ik heb je examen aangevraagd". Ik zat echt zo van :eek: WAAAH! Ik wist gewoon dat ik er nog niet klaar voor was. Nou ja, toen ben ik gezakt. Wonderlijk, hè? ;) 2e keer hele domme fout, ga ik hier niet eens opschrijven. :o |
kep m in 1 keer gehaald, check mn leeftijd: 17 :confused: uhu...in he tleger kan je je rijbewijs halen op de 17e. Maar mag je alleen niet prive rijden. dus wel op de weg in voertuigen van de landmacht.
|
autorijbewijs in 1x
motorrijbewijs.. *schaam* al 3x gezakt. volgend jaar poging 4.. (en nu lijkt het alsof ik slecht kan rijden :( ) |
vandaag autorijbewijs B in 1x gehaald! :)
|
theorie en praktijk allebij in 1 keer gehaalt...
|
Heb zowel me theorie als me praktijk in 1 keer gehaald. Ben btw nog nooit ergens voor gezakt, voor geen enkel examen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |