![]() |
Kan iemand me hiermee helpen?
Ik had een vraag. Weet iemand van jullie hoe je zo'n fles (vaak van blik) die je in de binnenzak van je jas past. Zo'n plat geval. Ik heb het nodig voor wintersport. Stel je voor je komt in een lawine terecht en er is geen sint-bernhards hond in de verre omtrek te bekennen, dan mag je blij wezen dat je je eigen drank bij je hebt om te warm te houden :)
|
Ik neem aan dat je zo'n ding wil kopen? Waarom ga je niet naar een zwerfsport- of sportwinkel en geef deze omschrijving? Zij zullen wel weten wat je bedoelt.
|
Hoe dat heet bedoel je? :confused: Een veldfles?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo'n.geval.met.een.schroefmondje?
Waar.alcoholisten.vaak.hun.drank.in.doen? (sorry,dat.was.het.eerste.waar.ik.aan.dacht) Uhm,als.je.dat.bedoeld, die.kon.je.gratis.krijgen.als.je.een.bepaald aantal.flessen.drank.had.. Kijk.anders.in.een.drankwinkel.;) |
Jaa ik weet wat je bedoeld, ik dacht aan een kruik, maar datis het niet helemaal :)
|
Verkopen ze bij Ikea en verschillende sportzaken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die honden hebben NOOIT vaatjes drank gedragen hoor. :D Dat komt uit Hollywood. ;) |
Citaat:
|
Zo'n flesje zie je vaak in films met wodka erin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je iets niet moet doen is het wel bij dreiging van onderkoeling drank nuttigen. Door drank raak je des te sneller onderkoeld....
Hoewel zo'n flesje in een ijskoude, winderige ski-lift natuurlijk wel erg lekker kan zijn, gevuld met Unterberg of iets dergelijks ;). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03. |