![]() |
hoe vaak ruim jij je kamer op?
ikzelf: als het gezeur van mijn ma erover ondraagelijk wordt.
|
Te weinig :)
|
Citaat:
|
eigenlijk nooit meer :o , het is er ook een grote puinhoop
|
elke vrijdag (nu dus) ben ik vroeg klaar en heb ik de middag vrij.. dan mest ik me kamer helemaal uit.. ik stof, stofzuig en dweil..
mja ik vind het leuk :D |
als ik het nodig acht, dus nadat mij ma voldoende heeft gezaagd.
|
te weinig :| :D
|
Nooit, ik hou het altijd goed bij.
|
Elke dag.
|
Nog nooit gedaan
|
Mijn kamer is eigenlijk altijd clean dus doe het bijna nooit :p heel soms eens anders inrichten maar verder...
|
ehm meestal einde van de week ofzow... als ik vrij heb... dus zaterdag vrijdag of heel soms ook zondag
maarem schoonmaken valt dat ook onder opruimen?? op donderdag maakt de schoonmaakster m'n wastafel schoon en ik stofzuig als ik denk van... ja nu is het nodig.. en ik heb standaart een stofdoek op m'n kastje liggen dus als ik iets vies vind maak ik het ff schoon en soms hou ik ook een grote schoonmaak dan doe ik alles achter elkaar en is het ineens weer super schoon :D |
Als er mensen komen en/of als het nodig is en/of als ik 'zin' heb.
|
pijnlijke vraag :D
|
Als er mensen komen, als het echt moet, maar vaak is me kamer netjes dus :) Op tijdschriften en papieren na dan, maar gelukkig kan me bureau dicht :D
|
Meestal begin in vol enthousiasme, maar halverwege heb ik er dan geen zin meer in... Wat in de praktijk in houdt dat alle rommel op een ándere manier ligt. :)
Maar als ik doorzet; zo ± 1x in de twee maanden. |
tja btje jammer als je allergisch bent voor stof, ik moet sowieso om de dag mijn vloer "stoffen" met zo'n swiffer! en mn planken enzow afnemen, maar goed dat doe je vanzelf wel als je allergisch bent haha! als ik het niet doe, dan wordt ik smorgens met een dik rood gezicht wakker en voel ik m echt belabberd:D
liefs maaike |
Citaat:
Komt er een tijdje niet meer iemand langs op m'n kamer dan kan het echt heel lang duren. Dan liggen er echt dingen, je wilt t niet weten.. :o :X |
Citaat:
|
opruimen? :rolleyes:
|
1x per jaar, aan het einde van het schooljaar.
Dan poetsen we mijn gehele kamer en zo. Tussendoor wordt natuurlijk ook wel wat gepoetst, maar niet echt zo grondig. En mijn moeder gooit meestal gewoon alles op 1 hoop en dan mag ik het uitzoeken... Maar echt opruimen dus maar 1x per jaar... |
Citaat:
|
Eh. Niet? Ik weet de kleur van mijn vloerbedekking stiekem niet eens meer. :o
|
Mwoah, wanneer het me begint te irriteren,
vrij vaak dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: ~Golvend Badeendje~, geweldige sig! Dat liedje is koel :D Alleen, waar is het ook alweer van? :confused |
Citaat:
behalve als ik huiswerk moet maken, dan is het in m'n eigen belang dat m'n bureau enigszins netjes is, maar het laatste halfjaar is dat dus niet zo geweest :o |
m'n moeder ruimt t op voordat ik kans zie het vies te maken.....(n)
|
Citaat:
|
Altijd in het weekend, maar alleen als er echt erg veel troep ligt. Ik moet meestal ook wel opruimen van mijn moeder, maar ik doe het ook wel vaak uit mezelf, omdat ik het ook erg ongezellig vind :) (Zoals op dit moment: normaal hangen er veel dingen, doeken enzo, aan mijn plafond. die liggen nu dus allemaal op de grond, overal liggen cd´s zonder hoesjes, boeken, plastic zakken, folders, potpourri :o, enz. Ik kan er niet eens meer lopen, of ergens zitten :o )
|
niet :o :p
|
als ik het nodig vind en er zin in heb
niet vaak dus |
nooit... en toch is het ziekelijk netjes op mn kamer (n) altijd leuk, zo'n extreem opruimerige moeder die niet doorheeft dat ik het toch wel handig zou vinden dat alles staat waar ìk wil dat het staat en dat ik het niet perse nodig vind dat mijn ramen iedere dag gezeemd worden (wat zij bij voorkeur doet als ik nog lig te slapen :mad: ) :rolleyes: zucht...
|
het hele jaar door, maar ik krijg het nooit af :S doe elke maand een hoek ofzo en dan is die hoek die daarvoor schoon was weer een rotzooi
|
Eigenlijk nooit...
leuk zo`n moeder :P |
vaak, elke dag eigenlijk :|
ik heb toch niets beters te doen en ik haaat het wanneer ik ergens stof zie of wanneer het weer chaos is op mijn kamer |
meestal al ik vet veel huiswerk heb dan wil ik een goede reden hebben om er niet aan te beginnen en dan ga ik maar me kamer opruimen
|
Citaat:
|
Ik probeer eigenlijk elke schoolvakantie, maar vaak wordt het alleen in de kerst en zomervakantie. Maar dan is het zoon zooi dat ik wel een week ervoor nodig heb. Meestal hou ik ook al op voordat alles is opgeruimd........
Waarom zeurt toch iedereens moeder om je kamer nou eindelijk eens op te ruimen? (die van mij ook al) |
Citaat:
|
als het er zo'n bende is dat ik er niet normaal kan lopen
mn bureau was pas gebeurt, en die is meestal het eerste nodig |
Mijn kamer is echt altijd standaard bezaaid met DVD hoezen, DeLorean modelwagens en papieren...
Je kan er lopen... hordelopen wel te verstaan! :D |
nooit..
wacht, ik schat 2x per jaar. en wat tussen tijds werk |
ik ruim mijn kamer op op 't moment dat mijn bed alleen nog met een springplank te bereiken is.
|
uhm, nooit
|
eh..nooit, doet mijn ma altijd, omdat ik het toch niet doe, erg he? :(
|
Citaat:
|
alks ik mijn schoolboeken niet meer kan vinden of niet rustig aan mijn buro kan zitten soms alle kasten maar das eens per jaar oeps loop achter dan :P
|
Hm, dat ga ik zo maar eens doen (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |