![]() |
open je topics omdat je met een vraag zit of om gewoon maar een topic te openen?
net zoals ik nu?
maar geef er eens antwoord op :) |
nou niet omdat ik gewoon een topic wil openen...
en soms omdat ik een vraag heb... en soms omdat ik een vraag aan anderen heb (dus dan open ik hem niet voor mezelf maar meer voor anderen) |
Dit vraagt om een onzinpost.
Afijn, ik open wel meer zulke topics. |
Hangt van het forum af. ;)
Maar goed, meestal omdat ik met een vraag zit, soms gewoon om te posten. (zoals op dk :p) |
Citaat:
maar in dk open ik meestal niet een topic omdat ik een vraag heb. op andere forums soms wel en soms omdat ik gewoon nieuwschierig ben |
Pff, als je niks kan verzinnen open dan aub geen topic.
zonde dit... :rolleyes: |
hier open ik bijna nooit topics, maar op onzin heb ik wel ns van die buien dat k topics maak van alles dat in me opkomt
|
Als ik zin heb, maar meestal met een vraag.
|
ik open niet zo vaak topics.. maar euh als ik t doe is t of uit verveling of om een mededeling te doen of een nieuwtje te vertelen of weet ik wat nog meer :)
|
Ik open niet zo vaak topics, maar als ik dat doe, is het omdat ik met een vraag zit.
|
als ik een leuk 'idee' heb om als topic te plaatsen doe ik dat en dat is neit zo vaak
|
1. ik open bijna nooit topics
2. als ik een topic open is het meestal omdat ik een vraag heb. |
Citaat:
|
op onzin open ik een topic om iets te zeggen ofzo, of gewoon omdat ik zin heb om een topic te openen, maar op andere fora open ik een topic als ik een vraag heb
(op andere fora open ik ook amper topics ;)) |
Citaat:
|
Allebei weleens eigenlijk. :o
|
Meestal omdat ik met een vraag zit, of met een discussiepunt. M.u.v. onzin ;)
|
het eerste iig niet
|
gewoon om maar een topic te openen. :p
|
Omdat ik met een vraag zit. Er zijn zooooo veel dingen hier die me echt dagenlang kunnen bezighouden :P
|
Op alle onderdelen open ik een topic als ik een vraag heb, vandaar dat ik weinig topics open. Behalve op sport, want daar probeer ik andere sporten aan te halen dan voetbal en F1.
Daarnaast heb je natuurlijk onzin, waar ik trouwens ook weinig topics open, maar als ik daar begin te openen, is het maar voor de lol in 95% van de gevallen. Daarbuiten heb je ook nog admin, dat is dan om ruzie te maken. ;) |
Vaak beide redenen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op onzin zijn de meeste topics die ik open echt onzin, maar als ik op andere onderwerpen ben heb ik meestal wel een vraag over het één of ander
|
Omdat ik met een vraag zit.
|
Citaat:
wrom, tis toch een zinnige vraag? d'r is meer over nagedacht dan menig topic hier... :rolleyes: |
Ik open gewoon een topic als ik denk dat het iets misschien gaat toevoegen....
Niet om "zomaar" een topic te openen, dat vind ik een beetje zielig, sorry hoor!! |
omdat ik een vraag heb
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |