![]() |
Jouw inpakfrustraties
Ik ben daarnet bezig geweest om (met kaftpapier want we hadden natuurlijk weer eens geen cadeaupapier) een glazen karaf in te pakken.. Maar die is van onder bol en van boven smal. In ieder geval ben ik er lang mee bezig geweest en nog ziet het er niet uit. Ik ben in staat om dat ding de kamer in te gooien, want dat doen we maar niet, want het is een cadeau.
Maar ik ben er wel goed chago van geworden.. (normaal heb ik trouwens geen hekel aan inpakken, ben er altijd wel lang mee bezig want het moet perfect zijn, maar met een karaf lukt dat dus niet :mad: ) Kom op met jullie inpakfrustraties. |
Ik laat het altijd in de winkel inpakken. ;)
|
die heb ik haast nooit :)
|
ik had dus een mooie surprise gemaakt (zo'n soort karaf met een bolle onderkant en grote tuit) en die was zo moeilijk in te pakken, en dan meteen het cadeau papier eraf rukken :mad:
|
Doe't dan toch gewoon in een kartonnen doos met watten erin? Veel simpeler
|
Ik laat het ook in de winkel inpakken! :p
|
Kan niet recht knippen,
dus al helemáál niet inpakken. :o Laat het ook altijd id winkel doen. :) |
Ik heb trouwens wel een hekel aan boeken kaften.. maar dat hoeft nu niet meer aangezien ik alles gekocht heb. :p ;)
|
meestal gaat t wel goed bij mij
alleen moet dan wel echt papier nemen, andetrs kan het nog wel eens lang duren om iet sin te pakken |
Ik haaaat boeken kaften.
|
inpakken gaat bij mij altijd fout. ik knip scheef af, ik kan de uiteindes niet in een punt vouwen waardoor alles kreukt en ik plak de plakbandjes verkeerd. als ik ze er dan weer afhaal is het papier suk :(
|
Ik heb (vrijwel) geen inpakfrustraties. :)
|
ik vind het altijd raar als verkopers vragen: is het voor jezelf of is het een cadeautje? het lijkt me toch wel vrij duidelijk dat ik voor mezelf nooit een soort handtasje voor om je schouder (dus eigenlijk een klein schoudertasje eh) zou kopen.
maar echt frustraties |
Ik heb mijn boeken nog steeds niet ingekaft... :( (n)
|
ik vind het erg leuk om te zeggen als ik een half uur in de rij heb gestaan op een drukke zaterdagmiddag voor sinterklaas
' kunt u het voor mij misschien nog even inpakken ' en dan is het heerlijk om die zuchten van die vrouw achter je te horen, die de hele tijd al op d' r horloge aan het kijken is , omdat ze zo'n haast heeft eigenlijk is inpakken wel leuk... behalve als je geen plakband heb :p |
zet die karaf in een doos.....
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |