![]() |
Kijk jij wel eens op inet voor lokaal nieuws?
En waar kijk je dan?
Het stinkt hier nu verschrikkelijk...en ik wil weten wat er aan de hand is ('k woon vlak bij de haven), maar ik weet niet waar ik dat zou kunnen vinden. |
ik weet niet of je dat op internet kunt vinden...
het lijkt me eerder dat je ergens heen kunt bellen ofzow (politie ofzow) succes ermee! |
www.rijnmond.nl , want hier is TV Rijnmond de calamiteitenzender :)
|
nee, nooit eignelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, dan vind ik altijd behoorlijk zielig. lokaal nieuws
Er is een dronkenman met 120 per uur over de Urkerweg gereden. Hij is opgepakt. (nou en?) Burgemeester van Rappard heeft de nieuwe rotonde geopend. (lekker boeie.) Er was een loze brandmelding in het bejaardencentrum (ja dus, dat gebeurd 2x per maand...) |
Citaat:
Offtopic: tnx voor je mailtje, ekki :) |
nee.
nooit. |
ja, omroepzeeland.nl, zeelandnet.nl, brabantsdagblad.nl, omroepbrabant.nl :p
|
Citaat:
ik wilde toch wel ff weten waar die stank vandaan kwam enzo en of ik m'n deuren potdicht of gewoon dicht moest houden (en de kieren in m'n ramen dichten en alles afsluiten ;)). maar voor dit soort dingen is het dus gewoon handig. tuurlijk staan er ook onnuttige dingen, maar soms ook wel nuttige. |
Neuh, ik hoor er genoeg over in mijn omgeving als er iets bijzonders gebeurt. Via msn heb ik ook zo mijn bronnen ;)
|
Nee. Daarvoor hebben we een lokale krant, die 3x in de week verschijnt een waarin staat:
- Hoeveel vee er ontsnapt is. - Hoeveel mensen nu weer 10 km te hard hebben gereden - Hoe de voetballertjes van F2 hebben gevoetbald. |
Nee, ik lees altijd gewoon de krant.... Maar de meesten kranten hebben internetsites, dus het zal altijd wel kunnen, nietwaar?
|
@ekki en Leonoor:
Ik keek nu toevallig even naar de lokale krant hier. En daar staan dat soort berichten in. Dat is nou nieuws wat mij absoluut niet interresseert. Betekend natuurlijk niet dat het gelijk compleet nutteloos zou zijn. Bij dit soort gevallen kan ik me wel iets voorstellen. |
Citaat:
|
Neuh.
Als k dat wel deed, zou iets id trant haagschecourant oid zijn. Op tv wel, rtv west. :p :o |
Nee, het interesseert me eigenlijk niet :o
|
Ik krijg elke dag twee e-mails van kranten.com
eentje met samenvattingen van de kranten in Nederland en eentje uit België.. verder is teletekst ook wel vaak een goede informatiebron (op internet ook bereikbaar he) |
Neu, daar kijk ik wel (hetzij af en teo :D;) ) journaals voor op TV :D
|
Citaat:
|
Nooit.
|
|
nee
|
Nee.
|
www.rtvnoord.nl
Kijk ik zelden op, als het echt belangrijk is, staat het ook wel op de teletekst van de nos. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |