![]() |
wanneer heb je voor het eerst iets voor het laatst gedaan?
:D
zie topic dat er al is dat een beetje anders is :p nou ehm, zo heb ik voor het laatst gezwommen in de gezelligste snorkelgroep ooit, vorige week (n) :( |
Hm, dit wordt ingewikkeld :D
Eigenlijk klopt de vraagstelling ook niet, want dan zou ik bijv moeten zeggen: in mijn moeders buik gezeten. Of ben ik nu helemaal gek :confused: |
eehm.. een paar dagen terug hebk voor 't laatst een vriendje vergeven.. normaal ben ik niet erg vergevingsgezind maar deze keer dus wel.. enk doe 't dus ook nooit meer :)
|
Me geschoren, 31 dec 2002 :p Word dus wel es weer tijd, ziet er eigenlijk niet uit :o
|
Vanochtend 7 uur sochtends band geplakt (n)
|
Citaat:
wanneer heb je iets specifieks voor het laatst gedaan, maar als jij blijft hangen bij je moeders buik dan houd het daarmee op he :D:p |
Citaat:
Het is trouwens erg gezellig in mijn moeders buik hoor! :D Ik denk dat ik hem snap (sorry, ben een beetje traag van begrip :o ): mijn enkel verzwikt (n) |
neen,
die andere is, wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan, dus, nou ja, goed lezen wanneer heb je voor het eerst iets voor het laatst gedaan staat hierboven en nou bennik hem ook kwijt en dat is jou schuld. :D:p |
Citaat:
Ik ga maar eens denk ik :D |
Citaat:
|
1 januari heb ik voor de eerste en de laatste keer vuurwerk afgestoken
|
na, ik denk'in m'n luier poepen toen ik een jaar of 3 was
|
Citaat:
maar daarna heb jij dus nog vanalles gedaan wat je nu nog doet? jaja, je gaat dus ook nog steeds naar de peuterspeelzaal? ok, veel succes. |
Nou geboren worden, dat was dus eens maar nóóóóit weer:D!
|
Wie zegt dat dat voor het laatst zal zijn?
|
Op MSN gechat
|
mn boeken gekaft... dat was in havo 5...:D:D:D dat hoeft nie meer....:D:D:D
|
Citaat:
wheheheheheh i know!!! :( die was kei gesellug!! die miepen uit de nieuwe groep zijn echt (n) |
Op school het vak CKV gehad! en daar was ik heel blij mee, nooooooit meer CKV!
|
Citaat:
|
geboren worden jah :confused:
|
geboren worden, jah:D.
|
echt zo'n nadenk-topic dit.
|
een wazige droom gehad, te wazig..
vanaf nu alleen nog maar blije dromen :rolleyes: |
sex=> 4 november
gesnoept=> 10 dagen |
vandaag voor de ALLERLAATSTE keer naar school voor lessen O.o :eek: :eek: :eek: Raar gevoel hoor!
|
Ik snap em niet :confused:
HEt gaat er toch om dat je iets noemt dat je een tijdje geleden voor het eerst gedaan hebt, maar wat ook meteen de laatste keer was? Want dan kloppen er hierboven een aantal posts niet egt :rolleyes: Ohh, wacht effe...nou vat ik hem denk ik. :) Je noemt iets wat je een tijdje geleden voor het eerst heb gedaan, maar wat tot nu toe ook de enige keer was. hahaha, ja, het is niet echt goed gedefenieerd. Zeg maar welke het is ?!?! :D |
uhm ik lees het wanneer heb je iets voor het laatst gedaan... dat maakt het wel makkelijkr, of het zo bedoeld is... da week nie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |