![]() |
Wat geef je een jongen van 22 jaar
een collega van mij (hij werkt er nu 8 jaar, en hij is mijn vulploegleider :D)
gaat voor een half jaar naar Afrika. Nu willen wij hem een kadootje geven maar weten helemaaal niet wat.. IEmand suggesties?? voor ongeveer 100 euro.. en hij is 22 jaar... hij heeft al een discman :D Dank U |
en bedankt dat jullie in zulke grote getalen antwoord geven :rolleyes:
|
sssssst Darten is bezig :o
|
Citaat:
|
100 euro in een envelop?
|
Citaat:
ik zou namelijk verder niet weten wat je zou kunnen gebruiken als je op vakantie bent in Afrika... |
ja maar das weer zo lomp..
|
Citaat:
nee maar serieus, geeft unm die enveloppe maar, de vaccinaties zuijn niet echt goedkoop :P |
een veldfles
|
Citaat:
om die hongerige boze beesten van je af te houden :p |
sjips
hij werkt in een supermarkt gewoon van elke smaak een zak kopen |
als hij nbtje een buikje en vetborstjes heeft dan kan je een jongen van 22 altijd een bh'tje kopen :D vinde ze leuk :D
|
Koop iets waar hij eens aan terug kan denken. Dus iets blijvendsm, iets sentimenteels..
|
Citaat:
|
Stripper een bezoek aan de dames van lichte zeden.... 't kan allemaal
|
Citaat:
|
Citaat:
|
condooms! in afrika schijnt aids nogal in te zijn!
|
Een peniskoker, dan valt ie niet zo op...
|
Een vriendin van mij ging naar Gambia op vakantie...en die wou een 'Gambia-pakket'...anti-muggenspul (van die goeie, ook tegen de malaria mug enzo), fotorolletjes, enz. Misschien een idee...? Of idd gewoon geld, suf, maar wel het handigst, kan ie zelf weten wat ie er mee wil doen. Of oer-Hollandse dingen...drop, hagelslag (allemaal huismerk van de supermarkt? :p) en iets sentimenteels oid... Een fotoboek, voor de foto's die hij daar maakt...(je hebt ook van die fotoboeken met voorop de naam van een land of stad ed)? Tja, ik ken die gozer toch niet, weet toch verder niet wat z'n intresses zijn ed...?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vergoeding voor de prikken en pillen die hij moet halen :) of iets van kleding die hij daar wel kan gebruiken. Hangt er natuurlijk af wat hij gaat doen, maar bv een ´survivalbroek´ (niet snel vies, met allemaal van die zakjes enzo) of een pet ofzo. Een fototoestel, camera, kompas of iets in die richting is natuurlijk ook handig.
|
Citaat:
Ik zou hem idd ook het geld gewoon geven, is veel nuttiger dan "iets" te geven, vind/denk ik. |
I dunno, gewoon dingen die je daar kan gebruiken... goede zaklmap (mag lite) en een goed zakmes (victorinox)
|
een dreamcatcher
|
Citaat:
En corruptie :D:D En negers :D Alhoewel die hier nu ook een beetje te populair beginnen te worden :( :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een paar wandelschoenen? :D
|
Citaat:
die liggen alleen amar langs de weg. vliegen te vangen. |
Citaat:
ze liggen hongerig naar die vliegen te kijken terwijl ze high zijn was laatst nog een documentaire over op tv.. daar zeiden die lui dat als ze hasj (oid) konden roken ze al gelukkig zijn |
condooms, hoorde dat er nogal wat AIDS heerst
|
Citaat:
|
Citaat:
voila :rolleyes: Citaat:
|
koop cadeautjes voor de arme kindjes in afrika
die kan hij dan als een soort sinterklaas geven :p |
Citaat:
...and naive... |
Citaat:
ach euh.. to the topic... (wat zou ik in zijn plaats graag ontvangen, denk ik dan).... meer iets als een leuke avond of zo, waar ik een goed herinnering aan zou hebben, ipv iets materieels. Anders tja kweenie... supergoede schoenen of zo? |
geld, kan hij er zelf iets mee kopen. iets Nuttigs
|
Gewoon ff nadenken: waar houdt-ie van, wat zijn zijn hobby's? Dan kun je toch wat bedenken??? :confused: :)
|
Citaat:
|
Hou het geld zelf en geef m een flinke veeg op kantoor zou ik zeggen....
Veel succes ;) |
ga een nachtje met hem naar bed;)
|
Citaat:
|
Citaat:
geef hem een goede beurt, het zal misschien een van de weinige keren zijn in de nabije toekomst dat hij het nog met een europeaan kan doen.. *houdt zich in* :D |
Citaat:
wie niet?:D |
naar afrika? geef hem voedsel in blik. of een gevulde veldfles. zijn maar opties, hoor. :D
|
Organiseer een afscheidsfeest en geef hem dan een klein aardigheidje zoals een ingelijste foto van jou en als je collega's.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |