![]() |
Waar heb je blauwe plekken en hoe komen die daar?
*checkt zichzelf*
Ik één op m'n rechterbovenbeen omdat ik tegen een tafel aan ben gelopen (:o), en één bij m'n knie omdat ik omver ben geschaatst. |
ik heb geen blauwe plekken.
|
Citaat:
En je komt wel buiten enzo? |
op mijn knie :D
Maar ik heb geen idee waarvan, hij is echt heel blauw :eek:... Ik denk van jiu jitsu |
Citaat:
|
Ik ben niet zo snel blauw (y)
|
overal en vanzelf :rolleyes:
|
*onderzoekt zijn benen naar sporen van geweld*
Nah, niet eens ;) :p |
mijn knokkels, verder neit
|
Citaat:
|
ik zit altijd onder de blauwe plekken en ik heb echt geen idee waar ze vandaan komen... nu zit er 1 op m'n onderarm, 1 op m'n kuit en 2 in m'n nek, en dat zijn de enige 2 die ik kan herleiden.
|
1 op mijn recher scheenbeen momenteel. Heb ik opgelopen bij een zaalhockeywedstrijd. Ik knalde tegen een balk op met mijn scheenbeen. En aan die balk zat een scherpe punt :o
Verder heb ik nooit blauwe plekken, hoewel ik wel veel sport. :) |
Basketball ;)
Gaat er soms hard aan toe ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Pretend to spank me - I'm a pseudo-masochist!" :p |
Citaat:
geen blauwe plekken die pijn doen dan ¬_¬' soms wel een pijnlijk lichaam na donderdag avond... |
op mn bovenbeen, tegen zo'n uitsteeksel van de verwarming aan gelopen
|
Citaat:
|
Op mijn heup, een heel groot blauw ei zeg maar, ben gevallen met schaatsen:/
|
Citaat:
volgens mij heb ik je mn lijstje...alleen ik vrees het ergste :P |
op mn knie. ik werd een paar dagen geleden wakker en toen was ie er ineens. eng :P
|
een collega van me had van de week een of ander avondje ergens. De volgende dag zat ze onder de blauwe plekken, alleen wist ze totaal niet waar ze vandaan kwamen. :D
nope, totaal geen blauwe plekken :) |
Een grote rood/blauwe plek
op m'n knie, ben keihard gepleurt. :o (het was glad, erg glad ;)) |
op mijn knie, was een beetje lomp en toen stootte ik tegen een deurpost aan *lol*
|
af en toe op m'n armen, met jujitsu
|
Op m'n benen en armen...waarvan? 'k zou het werkelijk niet weten.
|
Ik heb wel een aantal sneetjes in mijn handen, telt dat ook? :)
|
Mijn rechterenkel is blauw, was verzwikt. Voorderest niet, zover ik weet.
Leuk topic trouwens :) |
heel mijn knieën zijn blauw en paars en oranje en opgezwollen :s
ook een deel van mijn onderbenen en mijn handen :) gaan schaatsen :D |
op mn knie, omdat mn brace zo idioot strak zit dat mn knie er spontaan blauw van wordt, en een op mn linkerbovenbeen, omdat ik tegen mn bed aanknalde gisterennacht
|
Citaat:
|
Ik heb alleen een hoop schaafwondjes op mijn been, en ik heb echt totaal geen idee hoe ik dat altijd voor elkaar krijg......
|
Skateboarden dus mijn knieen enkels en schenen zitten altijd onder de blauwe plekken/wondjes :o
|
Op me beide bovenbenen, allemaal dankzij me werk. Hoort erbij, sommigen gaan alleen weg als ik eens vakantie heb :)
|
mijn knie, van het concert van paul di'anno zaterdag :o
|
k heb momenteel geen blauwe plekken
|
op me boven been...
door dat het nogal glad was.. en ik *zo slim als ik ben* ging ik op een ijs-weg volop op men remme staan.... |
een aan de binnenkant van mijn dij :o ik denk dat het komt omdat ik tijdelijk een ander zadel heb met paardrijden, daar zit net een rottige bult waar ik elke keer mijn mijn been opknal... komt wel weer goed.
*checkt verder* wow, dit is nieuw.. das alles O.o das abnormaal voor mij, normaal zit ik er helemaal onder! |
Check, check, dubbelcheck: Nee.
|
Brandblaar op mijn duim van de popcornmachine bij de Rembrandt.
Blauwe plek van het van de trap af stuiteren nogal een rottrap hier in het studentenhuis. |
enkels, komt door skateboard..
|
|
Op mn elleboog. Gister ben ik met squashen beetje hard tegen de muur aangerend :)
En een permanente op mn kont door snowboarden :) |
gister met schaatsen een flinke val gemaakt in de bocht. En toen zat er een flinke bonk onder me knie... Nu is ie groot rond en blauw. :(
|
op mn knie een hele grote, die zit er al sinds vorige week maandag :( kwam omdat ik was gevallen met de fiets toen het zo glad was op straat... verder nog een paar op mn been, geen id hoe die er komen.. zal wel door gym komen ofzo..
|
op mijn onderbeen ....ruzie gehad met mijn zusje...voelde er helemaal niks van, maar ik kreeg ineens overal bloeduitstortingen, en die plek werd maar groter...dus ik naar de dokter..had ze mijn beenvlies geraakt....3.5 week later staat er nog een klein blauw plekje :o
|
Ik ben daarstraks keihard met mijn been tegen mijn stuur aangestoten (snap ook niet waarom...)
Het doet pijn!!! |
op mijn onderarm.. van mijn paps.. we gingen klieren. .en toen geep ie mijn arm.. en nu issie blauw.. *pijn*
|
nou ik heb m'n knie laatst gestoten ergens... en hij doet wel heel zeer als ik erop druk enzo... maar blauw issie niet :eek:
naja telt vast ook wel :D ennuhmmm op m'n duim zit een blauwe plek van hockey :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |