![]() |
kgeef een feest en kwil ene leuk thema!iemand een idee?
eeeeej!!!!!
ik geef een feest samen met 2 andere mensen .En wij willen dus graag een soort van dresscode.... maar het moet echt superorgineel zijn.... En wij willen met zijn drieen het zelfde dus als je bijvoorbeeld als beroemdheid moet ofzo dan moet het wel een groepje van 3 zijn... zijn er nog andere idee voor een feest? Alvast bedankt! liefs, |
breezahhhhhhhh
|
Boeren....
Of Zwart-wit, maar dat is wel een beetje saai, misschien... Je kan ook Nederland nemen of zo... |
tsja, opzich wel leuk, maar ik wil toch iets anders denk ik.... iets echt kei leuks ....... iemand anders nog een idee???
|
Ik zie niet in waarom een feest een thema nofig heeft :S
|
Citaat:
En als het dan per se moet, heb ik liever iets neutraals als boeren, dan maakt het niet zo uit wat je aanhebt, haha... |
Themafeesten zijn irritant.
Mensen vinden er niets aan en blijven daardoor weg, dus kan je beter een normaal feest geven want daar zullen veel meer mensen komen en dat is des te gezelliger. Doe normaal, en geef een normaal feest! |
ja oke... dat klopt wel
een beetje misschien maar daar gata het nu niet om.... het gaat erom..... ik wil een thema...... dus tmaakt niet uit of je het nou wel leuk of neit leuk vind... wij willen het..... nu alleen dus nog ff een leuk idee... alleen geen boeren oke?? |
fantasy
dus elfjes en draakjes enzo.. of middeleeuws dus riddertjes en prinsesjes |
prinsen en prinsessen (nee niet dat programma van de eo)
Tovernaars en heksen Films Travestieten feest Liefde en Snoep |
gieters. je hebt ze in alle soorten en maten :)
|
Citaat:
Marlies had leuke thema's. :) |
Naakt!
|
Citaat:
Of gala. |
romeinen :D
(zie het al voor me, zo'n horde hossende romeinen :D) middeleeuwen allemaal beesjuhs :o (dan moet je als eerste wel het liedje allemaal beestjes draaien natuurlijk :D) of natuurlijk allemaal als banaan. |
'orgie'.
|
Rock 'n roll vink gaaf
|
Linda, Roos & Jessica
K3 En dat soort :) |
de jaren 70,dus net zoals je ouders eruit zagen toen ;)
grote pruiken,grote kettingen,veel drank,blowen in de woonkamer,en foute muziek natuurlijk (y) |
gala
Iets tropisch. In fleurige zomerkleren en dan allerlij tropische drankjes en hapjes. Helemaal in stijl. Natuurlijk ook wel de gewone drankjes, sommigen willen niets vreemts. |
dresscode: nude :D
gangbang :P |
fout
als kakker (8 kraagjes over elkaar heen) disco hippie alle jongens in paars alle meisjes in roze strand..? wle leuk voor aankleding van de ruimte |
dankje wel voor jullie reacties..... kvind ze wel leuk... maar ik wil natuurlijk nog meer reacties ;) kzal er eens over nadenken!
|
integratie en veiligheid!
|
Wij hadden een x een feest met als thema; Proud to be Fout!
het was dus de bedoeling dat je met ongelooflijk foute kledingstukken, combinaties etc. binnenkwam. Ongelooflijk grote zonnenbrillen, pruiken enzo...errug leuk! |
Zwart - wit
|
Citaat:
maar als je toch perse wil: hoeren & pooiers, lekker origineel. |
White Tie
|
Country
Gangster Grease Disco / jaren '70 Zoiets??? :confused: |
eeej bedankt voor al jullie reacties.... we kiezen waarschijnlijk dat je als beroemdheid moet komen...... en als jullie je vervelen ofzo zou ik het wel leuk vinden als jullie daar nog een idee voor hebben..... we willen met zijn 3en hetzelfde.... ideeen??
|
turks suikerfeest...
|
pink party, gezien de prachtige kleur van de letters die je typt
|
haway, wij hebben schoolfeest met dat thema gehad, je hebt nog leuke kleren in de hawai sfeer, en je kan van die bloemenkettngen uitdelen ofz, en exotische drankjes maken.. is toch gezellig???
|
Citaat:
|
ik hou niet van themafeesten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik word hier echt zo KOTSmisselijk van inmiddels en ik ben niet sago! |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
en is er nog iets waar ik me helemaal scheel aan erger |
Citaat:
Ja ik weet het :) |
Citaat:
|
:D :D :D :D
wat heerlijk om dit topic te lezen *lacht zich kapot* |
dress-to-imprese
dus iedereen kan gewoon aantrekken wat ie wel. Gewoon iets idioots uit je kast rukken en dat aantrekken dat is wel melig op zich |
Citaat:
|
Sissi :p
|
Citaat:
|
Een Pink Party, past wel bij je tekstkleur, lijkt me.
|
space
elfjes voorwerpen (kun je als kauwgom verkleed gaan ofzo) cowboys en indiaantjes beachparty (dan kinderzwembadje in zaal zetten en iedereen in bikini en short en dan hawai-slingers) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |