![]() |
Het grote scheer topic - op aanvraag -
dus voor de mannen : hoe scheer je je /dagelijks/wekelijks/maandelijks/om de paar maanden etc.
Als de vrouwen dan weer zo nodig mee willen praten mogen jullie ook wel kwijt hoe jullie jullie de BENEN scheren Ik scheer me eigelijk al jaren met mesjes ,maar de afgelopen maand heb ik een scheerapparaat gekocht.Ik gebruik hem om de paar dagen,als het nodig is,een dag of 2,3 meestal Of eigelijk gekregen voor m'n verjaardag. Echt blij was/ben ik er niet mee want mijn vader zei vroeger dat ' alle mannen nat scheerde ' (n) |
1x per week ofzo, gilette mach 3 :o
|
Citaat:
|
ik heb een hekel aan mn benen scheren
maar het wordt van me verwacht he... als ik ergens mn scheermesje zie liggen , wil ik nog wel eens toeslaan :o sporadisch hoor :D ik hars liever :eek: |
Met mesjes,
scheerapparaat sucks! Ehm, meestal om de drie dagen, omdat ik dan toch wel een redelijke baard begin te krijgen, als ik niet naar buiten hoef om de week, als ik er netjes uit wil zien, om de dag! |
Apparaat, makkelijk zat, gewoon ff tussendoor als er weer teveel zit (keer of 2 tot 4 in de week ofzo?).
|
elke ochtend (behalve zondagochtend als ik nog een kater heb).. ik heb zo'n gilette mach 3 ding
|
dagelijks, of een paar week niet, dan heb ik gewoon een gezicht vol haar :p
scheerapparaat btw |
Om de 2/3 dagen ongeveer (te weinig, maar goed), nat, met een Gilette Mach 3, onder de douche.
Ik weet niet of dit normaal is, maar ik moet meestal 4-5 keer scheren, voordat het glad is (en nee, het mesje is niet bod, is nml. net nieuw). |
Om de 2 dagen meestal, soms 3 en heel af en toe om de dag..
Gebruik Gilette Mach 3 en scheergel. Scheerapparaat lukt niet echt bij mn huid(type) |
Scheermesje, scheermesje (venus), vaak
Interessant dit :D |
dagelijks normaal gezien, als ik 't niet vergeet...
Philips scheerapparaat ofwel Mach3 van Gilette |
elke dag (met mach3), anders ist niet om aan te zien bij mij, daar is m'n huid ietsie te donker voor :)
|
Ik scheer me al jaren elke dag met Gillette Mach 3.
|
Ik scheer met Gilette Mach 3, nat dus, met scheerschuim (gewoon die van de kruidvat). Hoe vaak ik me scheer hangt er vanaf... als ik bijv. naar mijn vriendinnetje ga scheer ik me wel en als ik lang bij haar ben ook zeker wel om de dag, omdat het anders prikt. Verder eigenlijk niet zo veel... om de 2-5 dagen. Als ik de deur helemaal niet uit hoef laat ik het gewoon staan. Ik heb niet zo'n sterke baardgroei, dus na 2 dagen gaat t nog best. Ik ben meestal veel te lui om te scheren, waardoor ik t soms wel iets te lang laat staan.
|
Venus.
Zo min mogelijk. :D |
philishave apparaat om de dag, makkelijk en stukken sneller dan mesje.
|
1 tot 5 keer in de week (ligt eraan hoevaak ik m'n vriendin zie :o), met een apparaat (niet nat, want lui). Zo'n goedkoop Braun-prul (is praktisch kapot).
|
Ik epileer m'n benen met een elektische epilator van Philips....
|
Citaat:
|
nat
te weinig eens in de 3/4 dagen kruidvat-mesje kruidvat-schuim kruidvat-kwast |
2 keer per week ofzo
philishave coolskin :D :cool: |
Citaat:
dat werkt dus niet he :mad: |
om de dag (en bij speciale gelegenheden) nat, mach3
|
Doordeweeks vrijwel niet, ik slaap liever uit om dan op het laatste moment naar school te sprinten.
In het weekend op vrijdag, zaterdag en zondag :cool: En als je het wil weten, 3x achter elkaar. met haartjes mee, tegen de haartjes in, en nog een keer mee voor (y) effect. Met mesjes, altijd. Mach 3 (y) |
Citaat:
in de zomer trouwens wel bijna altijd dagelijks dus |
Citaat:
|
Ik scheer me gewoon een paar keer per week, groeit toch allemaal niet zo hard.
Gewoon met een scheerapparaat, droog dus :) al die zooi op mijn gezicht elke morgen is nog echt niet nodig hoor :p |
Elke dag met een scheerapparaat en voor speciale avonden met een scheermesje (das extra glad):D
|
met mesjes, en schuim (y) lekker zacht :)
|
ongeveer 1x in de week in de winter
en in de zomer vaker denk ik ongeveer 2x per week ik scheer gewoon met m'n scheermesje ik gebruik btw ik gebruik die groene gillete voor vrouwen... geen idee hoe hij heet.. Edit: ik gebruik ook schuim :) |
zo min mogelijk, maarja: dat komt nog ongeveer neer op om de dag.
met een scheerapparaat... boeie. |
Ik scheer 2x per week mijn benen met zo'n scheermesje...
|
Om de 3 dagen met een scheermesje.
|
eens in de zoveel weken, ik doe dan ookal 1 jaar met 10 mesjes, ach ik geef niet zoveel om uiterlijk zal me echt een worst wezen
|
Citaat:
En ook geen snor! :p |
Scheermesje - om de paar dagen.
|
M'n benen meestal 1 x per week, 's zomers natuurlijk vaker :)
De rest dagelijks. Geen idee welk scheermesje |
Meestal 1 keer per week maar als t me uitkomt ook wel eens 1 keer in de 3 weken :) Boeit me nl niet zoveel :)
|
Te weinig ;| Omdat ik erg lui ben :p
Maar om de dag ofzo als ik de deur uitmoet. In de vakantie doe ik 't nauwelijks, lol. om de 3/4 dagen. Maar dan moet 't ook wel omdat 't er anders niet uitziet. Ik scheer gewoon met 'n scheerapparaat. Wederom omdat ik veel te lui ben om met scheerschuim/gel te klooien :P |
Wat een behaarde mannen allemaal. :cool: :eek:
|
Voor me vriendin wou ik 't de laatste tijd nog wel eens doen, maar nu is 't alleen voor officieel gedoe (sollicitatie) of als ik 't ff zat ben...
Wilkinson wegwerp mesjes... cheapo... |
Citaat:
|
elke dag met een echte Phillishave
|
Alleen als ik met de benen bloot moet.. En das niet zo vaak in de winter.. Dus tegen de lente heb ik een lekker vachtje :rolleyes:
Wil je dát nou ècht weten? Ow en met een of ander scheerapperaat wat vastloopt als je te hard drukt en dan functioneert als epileermachine :eek: of als huidverwijderaar :eek: |
Vrijwel elke dag, onder de douche, met een Mach 3.
Als ik lui ben gebruik ik m'n Philishave. Mach 3 geeft toch een gladder resultaat, maar is wel meer werk. |
ik ben nog ene klein jongetje zonder veel baardgroei :o
maar ik denk drie keer per week, gewoon elektrisch ... |
i'm your venus.... :d
die reclame spreekt toch wel aan, al krijg ik mn benen nooit helemaal glad (lees: na 2 daagjes alweer stoppels :() |
Citaat:
|
Citaat:
volgens mijn gebruik ik van Bic (jaja, die vande pennen) die dingen zijn levensgevaarlijk... ik heb echt het gevoel dat ik er een hele huidlaag afhaal... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |