Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   vakantie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=431338)

winging 14-01-2003 21:51

vakantie

Ok, de zomervakantie is nog ver weg, maar ik hou ervan om ver vooruit te plannen, als het om leuke dngen gaat dan. Wat zal ik gaan doen? Vorig jaar heb ik geinterraild, en dat was helemaal tegek echt uspertof megagaaf als je begrijpt wat ik bedoel. Maar, however, ik miste wel het gevoel dat je iets opbouwt, mensen leert kennen want als je overal drie dagen bent, dan lukt dat niet zo natuurlijk. Dus ik kan dit jaar natuurlijk ook met vrienden een huisje in turkije gaan huren ofzo, of op kreta....Ik weet t eigenlijk niet, want dat kan misschien wel snel gaan vervelen ofzo....heeft er iemand nog goede ideëen?? of raad...of wat dan ook...

Destrøyer 14-01-2003 21:56

het schijnt dat ik dit jaar 3 week met m'n ouders naar miami ga :cool:

Thomas 14-01-2003 22:09

Ik ga 2 weken, samen mijn mijn ouders, vriendin en aanhang 2 weken naar Spanje.

Dr. Oetker 14-01-2003 22:09

nog niks gepland
maar dan ook helemaal niks

Tofke_H 14-01-2003 23:31

Whaw... Zover vooruit plan ik niet meer.

Methuselah 15-01-2003 02:22

Citaat:

Tofke_H schreef:
Whaw... Zover vooruit plan ik niet meer.

qghp 15-01-2003 08:37

Ik heb nu nog een week vakantie :D

maar verder nog niks gepland

Maurice 15-01-2003 08:55

Citaat:

winging schreef:
Vorig jaar heb ik geinterraild, en dat was helemaal tegek echt uspertof megagaaf als je begrijpt wat ik bedoel.
welke zones?

damaetas 15-01-2003 09:04

ik ga een maand en half wandelen naar compostella (laatste stukje van 800km vanaf st-jean-pied-de-port)

ni nog slagen dit jaar :s

Maurice 15-01-2003 09:06

Citaat:

damaetas schreef:
ik ga een maand en half wandelen naar compostella (laatste stukje van 800km vanaf st-jean-pied-de-port)

ni nog slagen dit jaar :s

ik was er vorig jaar met de trein heen gegaan en had er zo'n pelgrims-stok gekocht.
komt er een vent naar me toe toen ik naar de camping liep
"this is not the right way sir"
:D

the tourist 15-01-2003 09:09

Ik weet nog niet precies waar ik heen ga, maar ik ga in iedergeval wel een verre reis maken met mijn moeder (met djoser). We twijfelen nog tussen Alaska, Zuid-Afrika en Namibie&Zuid-Afrika&Botswana&... (is 1 reis). Het is inderdaad nogal verschillend :)

Over een paar weken gaan we naar een informatiedag, dan maken we waarschijnlijk wel een keuze.

Mr.Oizo 15-01-2003 12:11

Ik wil met een aantal vrienden naar Texel, maar sommige van mijn vrienden willen liever naar Spanje, dus daar zijn we nog niet over uit. Daarnaast ga ik misschien ook nog met mijn ouders, maar dat ligt er ook aan of mijn zussie ook nog mee gaat, tegen die tijd gaat ze 2 jaar met haar vriend dus misschien gaat ze ook alleen met haar vriend. Als ik nie met mijn ouders mee ga dan werk ik gewoon de rest van de vakantie. Zie dus nog wel... mot dus nog het een en ander besproken worden.

damaetas 15-01-2003 12:19

Citaat:

morris schreef:
ik was er vorig jaar met de trein heen gegaan en had er zo'n pelgrims-stok gekocht.

makes sense :rolleyes:

winging 15-01-2003 16:20

Citaat:

morris schreef:
welke zones?
spaqnje portugal en mexico, en omdat dat goedkoper is dan een treinkaartje naar spanje extra kopen en bovendien ook nog een week langer, hebben we oko nog benelux, frankrijk e.d. geniomen, weet niet precies meer welke zones dat zijn. K zat dit jaar aan zone g te denken, italie griekenland en turkije...

Miracle 15-01-2003 16:22

wij gaan naar Spanje voor 2 weken

met me ouders en een vriendin en misschien gaat me broer ook nog mee :)

winging 15-01-2003 16:22

Citaat:

winging schreef:
spaqnje portugal en mexico, en omdat dat goedkoper is dan een treinkaartje naar spanje extra kopen en bovendien ook nog een week langer, hebben we oko nog benelux, frankrijk e.d. geniomen, weet niet precies meer welke zones dat zijn. K zat dit jaar aan zone g te denken, italie griekenland en turkije...
godvrdmm, doe ik t weer, uiteraard niet mexico, maar marokko...... :rolleyes:

Monica 15-01-2003 18:17

Met 5 vriendinnen (de helft ofzo viel uiteindelijk helaas af :/) ga ik in het voorseizoen op vakantie naar Den Haag :) Ok, tis maar 30 kilometer verderop, maar daar gaan we vieren dat we (hopelijk) allemaal geslaagd zijn, dus dat wordt zeker leuk. Als dat goed verloopt volgend jaar mogelijk verder weg :)

Misschien dat ik ook nog wel rond ga touren met de trein, ligt eraan hoeveel tijd ik heb..

En met mijn ouders twee weken naar Parijs :) Voor het eerst sinds tijden dat ik met mijn ouders weer graag op vakantie wil :o

martijn1985 15-01-2003 19:06

waarschijnlijk ga ik in mijn eentje Interrailen; zones A (UK+Ierland) en E (Benelux/frankrijk)

Breg 15-01-2003 19:12

Ik wil ook interrailen, maar mag niet :( . Nu ga ik met mn ouders op vakantie, naar Noorwegen, in de zomer...
Nouja, Noorwegen zal vast wel leuk zijn, maar het kan daar in de zomer 10 graden zijn :eek:

Knutselsmurfie 15-01-2003 20:26

Wij hebben toevallig vandaag geboekt...
Ik ga na het eindexamen samen met 7 anderen naar Spanje (bruin worden:)), dus dat wordt zeer cool :cool:

Pluche 16-01-2003 12:21

k Ben vorig jaar 2 weken naar Turkije geweest
met mn mama en 2 zusjes, mn papa bleef thuis
dit jaar gaan we met zn vijfen 3 weken ! naar Turkije
is erg relaxed, warm en zonnig
echt een aanrader !!
Kus

$tarlight 16-01-2003 12:25

ik ga dit jaar met mn papa en mama en een vriendin van me naar Gran Canaria :D

En vriendje en ik gaan ook nog even weg, waarheen is nog een beetje onbekend

tijnnl 16-01-2003 13:17

Net als vorig jaar, naar camping appelhof terschelling :)
Nog geen idee voor hoe lang, maar als de financien et toe laten 2 weken lang :)

charly not 16-01-2003 13:29

iemand toevallig nog leuke tips voor een apartement in Spanje??
--> waar kan ik/kunnen we het beste kijken?

lareno 16-01-2003 15:43

Ik ga na mijn examen samen met een vriendin van mij op vakantie. Waarschijnlijk wordt het Turkije, anders Griekenland of Portugal

Optima 16-01-2003 15:51

een trektocht door de woestijn: kijk de DAKAR really en je bent verliefd

perseus 16-01-2003 16:03

Vlak voor de zomervakantie nog ff op excursie naar Trier :p. Daarna een week op zeilkamp, 2 weken aan zee, en 4 dagen naar Frankrijk fietsen en met de trein weer terug :p.

Vogelvrij 16-01-2003 16:05

Ik ga op scoutingkamp en ik geloof ook drie weken naar Italië (Gardameer of iets dergelijks.......) met zusje + ouders...

Moenbloem 16-01-2003 16:06

Ik ga met mijn ouders in totaal 16 dagen naar Orlando/ Palm Island, en ik wil zelf heel graag nog gaan interrailen, maar dan moet ik wel eerst geld hebben ^_^

lareno 16-01-2003 19:50

Citaat:

charly not schreef:
iemand toevallig nog leuke tips voor een apartement in Spanje??
--> waar kan ik/kunnen we het beste kijken?

www.sunweb.nl (is op internet het goodkoopst, tenzij je een of andere aanbieding hebt, natuurlijk)
http://reisorganisaties.pagina.nl

cup a soup 16-01-2003 19:56

k vraag ut hier ook maar ff... iemand naar siofok in hongarije?? volgens reisgids soort van spanje maar dan in hongarije :S

Wes 16-01-2003 20:14

Dat zie ik vlak voor de vakantie wel. Misschien dat ik geen zomervakantie neem maar gewoon door werk.

Maurice 16-01-2003 20:21

Citaat:

martijn1985 schreef:
waarschijnlijk ga ik in mijn eentje Interrailen; zones A (UK+Ierland) en E (Benelux/frankrijk)
superstoer.

Piccola 17-01-2003 13:16

Of ik ga 3 weken naar Italië met mijn ouders.. Of ik ga 15 dagen met vrienden naar Kreta.. :cool:

Ditchie 17-01-2003 14:08

Werkelijk een droomreis! Australië..down under (y)
Weliswaar moet ik eerst mijn diploma behalen ... examens:o

WolterB 17-01-2003 18:13

ik heb nog nix ingepland en heb dat bewust gedaan.
eerst was de planning dat ik 4 weken met mn vader naar afrika zouy gaan, maar ik heb een paar maanden terug overlegd dat en gezegd dat ik er liever nog ff mee wil wachten. dan komt dr ook nog bij dat het op t moment hongersnood is in dat gebeid, dus dat alle vakanties daarnaartoe afgelast zijn.

maar ik zie nu wel wat ik ga doen in de vakantie, ik laat het voorlopig ff open staan en ik zie wel wat ik tegenkom de komende paar maanden

lareno 17-01-2003 20:43

Maandag gaan we boeken. Het wordt 15 dagen Canarische Eilanden. We weten alleen nog niet precies welk eiland (Lanzarote, Gran Canaria of Fuertaventura)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36.