![]() |
is amsterdag zondag open?
Hallo, ik zou graag willen weten of iemand van jullie weet of de winkels in Amsterdam zondag a.s. open zijn? En het waterlooplein? Jullie zouden me Heel Erg helpen, dus alvast bedankt!
|
ja hoor.. ga je met me uit dan?:D
nee alles is open daar moet wel amsterdam is de hoofdstad en toeristen stad |
haha als ik je zou kennen misschien. en dan nog zouden we het er waarschijnlijk niet over eens worden waar we dan heen zouden gaan (niet dat ik echt iets ken in amsterdam, ofzo... ik kom er niet echt vaak). maar ik geloof trouwens niet dat het Waterlooplein ook "geopend" is op zondagen... dat is wel klote!
|
Citaat:
maakt me nie uit :D sinix@usa.com msn ;) amsterdam ? waar ik heen zo gaan ?.. langs me marine kazerne en vandaaruit de tearsers en dan ga ik de stad in richting bijenkorf en die straatjes ertussen |
Ik ken Amsterdam niet zo goed.. :o
|
De meeste winkels zijn vanaf een uur of 12 open en zeker in die wat meer winkelgebieden. (kalverstraat ed)
|
tulpen.
|
helaas wel :(
van 12.00-18.00 tenminste de bijenkorf en kalverstraat e.d. waterlooplein weet ik niet, ik hou niet van buttons :o |
Weet ik het, boeie.
|
Amsterdam is altijd open... dacht ik... De winkels niet altijd, maar goed.
|
nee, de poorten worden gesloten en er komt niemand meer in. Tot maandagochtend dan.
|
ja, de winkels in het centrum tot 18.00 uur (sommige iets eerder) maar er is GEEN markt op het waterlooplein
*heeft 19 jaar in Amsterdam gewoond* |
is Amsterdam wel eens NIET open? is een betere vraag... ;)
|
uhm...
Amsterdam is de HOOFDSTAD!!!! Alle winkels zijn van 12 tot 17/18 uur open Altijd !!!! het maakt niet uit hoe laat je ooit in Amsterdam bent, er is altijd heel veel open... Amsterdam rulez, al bijna 17 jaar ( voor mij dan he ) |
waterloopplein is 'dicht' op zondag
de rest van de winkels van 12.00 tot 17/18.00 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |