![]() |
Als je een ding/persoon/handeling de wereld uit mag schoppen...?
wat dan?
ik schrap alle leeftijdscontroles, als je iets echt wil kom je er vanzelf wel aan.. (lees: verdovende middelen :p, films voor boven de 16/18, enz) of wespen |
Ik heb net de wasmachine een klap gegeven en nou doetie het weer :cool:
En verder: alle kortzichtige rechtse mensen. |
Citaat:
Ik zou Cor van der Ham de wereld af willen stampen, omdat hij me gister niet groette bij 't kaasboertje. |
Dat het nooit meer donker wordt... :o mag dat ook?
|
verdriet
|
aster :o
|
Ik zou alle muggen de wereld uit schoppen. wat zijn dat vervelende beesten zeg!
|
de communiceerbeer :o
|
stomme librarian :o
|
Citaat:
|
Ik ga mee voor de wespen...
En katten! |
ehm.. :eek:
nee dat zeg ik maar niet :p oh. mcdonalds moet weg het gedoogbeleid voor cannabis ook, gewoon legaliseren en bush moet weg |
Jezus wat een zeiktopic weer. Ik zou niemand de wereld uit willen schoppen.
|
sorry :o
t gaat niet alleen om personen hoor.. t mag alles zijn... *wawl vindt mij stom :( :p * |
ik ga voor een ex, steekbeesten, bijtbeesten en enge beesten en verdrietig zijn en en en... heel veel geloof ik en dat klinkt dan ontevreden maar als ik de leuke dingen blijf houden dan is er nog genoeg over zeg maar :)
|
iedere vorm van wreedheid.
|
Pesten, discriminatie, dierenleed in alle vormen, haat, jaloezie..
enzovoorts.. |
de vriendin van de beste vriend van mn vriend (volg je et nog?:D) en verder...idd leeftijdsgrenzen en bush en deinstplicht (in de landen waar dat nog geldt) zo dat is eruit!
|
één ding maar... hmm dat wordt moeilijk kiezen tussen alle vervelende (=stekende) insecten of oorlog :o
|
ik zou dan overdosissen schrappen; zoveel spuiten/snuiven tot je een ons weegt maar toch nooit een overdosis :cool:
|
Het terrorisme of het criminele circuit (y)
|
Een heleboel, maar vooral toch muggen.
|
Citaat:
|
Diploma's die je nodig hebt voor een goede baan.
Mensen die ronduit vervelend zijn. |
RnB en hip hop dat is echt de slechtste muziek die de negers ooit gemaakt hebben
|
Citaat:
Alle mensen die JP, Zalm of Mat stemmen en dus niet van hun STOMME fouten leren... |
2e fase..
|
alle negatieve emoties, bush en racisten
|
oorlog, armoede, hongersnood.
|
alle leesdossiers die nog af moeten
|
bush
|
|
Hemmingway
fightclub :D |
mezelf mag dat ook????
|
Citaat:
Ontopic: ding: Trein/buskaartjes. OVjaarkaart voor iedereen Persoon: Marcel van dam :mad:, arrogante mensen die de sfeer ergens verzieken met hun kuttekoppen. Handeling: Opruimen (het zou niet meer nodig moeten zijn!) |
Citaat:
|
cécile en anna, geen verder commentaar (n)
|
Liefdesverdriet
|
twijfel
|
Bah wat zijn we allemaal weer moralistisch bezig zeg.
|
Presentaties!
:mad: |
Afsluiten! :mad:
Oh, en met Anneee ben ik het ook wel eens. Verder het niet dúrven handelen... maar dat telt zeker niet? |
tijd.
|
Citaat:
|
pijn
|
Citaat:
|
pech
|
school :o
|
Citaat:
Punt 2: Mensen die anderen bij voorbaat kortzichtig noemen, enkel omdat deze andere visies er op nahouden dan de eigene, zijn pas kortzichtig. Punt 3: Een beter milieu begint bij jezelf :p |
Discriminatie :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04. |