![]() |
Wat wilde je vroeger later worden?
Nou, de titel zegt het al... wat wilde je later worden toen je klein was?
Ik wilde altijd postbode worden, omdat fietsen mijn ultieme hobby was :) en ik vond het megaspannend om iets in een brievenbus te mogen doen :o |
Geloof het of niet.... Boerin *gilt* Erger kan niet.. maar koeien zijn nou eenmaal stoerrrr
|
Kinderarts.
(nog steeds btw) btw.. 'vroeger later'. :D (y) |
neger
|
Eerst stewardess (kwam door de bijlmerramp :confused: :o ), later zeehondenverzorgster in Pieterburen (ik had al helemaal uitgezocht in welk dorpje ik ging wonen :o )
|
Geen idee eigenlijk:S zal wel politie of profvoetballer zijn :)
|
Liftmonteur :)
|
Schrijver. :confused:
Later acteur. Nu lijkt niets me wat. (Zit ik daar met een gymnasiumdiploma...) |
Tv-presentator... Maar ja, dat word je niet zo makkelijk...
|
prinses :rolleyes:
en daarna hondenverzorgster (dom, want zo verantwoordelijk ben ik niet ;) ) en toen zangeres nu nog steeds eigenlijk :) |
oud :rolleyes:
|
straaljagerpiloot :D
|
En wat ik nog weer later dan later vroeger later wilde worden (haha, hij klopt écht :D) is striptekenaar.
|
Dierenarts
|
polstokhoogspringer :P vraag me niet waarom... ik wou altijd van die rare dingen, als het maar hoog was, net als koortdanser, dat heb ik ook een tijdje gewild :eek:
|
schoonmaakster.. :D
|
vertegenwoordiger
|
toen we pas een computer hadden, wilde ik altijd iets met computers doen, maar nu lijkt het me vreselijk saai om een hele dag achter zo'n ding te zitten :o
|
piloot
|
Boswachter of DJ
|
Moeder :rolleyes:
en later binnenhuisarchitect |
Dierenarts en tandartassistente.
Pas op de middelbare school veranderde ik van mening, aangezien biologie niet mijn beste vak was :o (alleen het sexuele voorlichtingen hoofdstuk kende ik uit mn hoofd ;)) |
Modeontwerpster
En nog steeds. :) |
Puddingmaker.
|
dolfijnentrainer.. :cool:
|
Danseres, kinderarts, toen een tijd lang advocate, en nu zit ik weer meer richting arts :)
|
|
ik wilde altijd kapster worden, en later fysiotherapeut.
En volgend jaar begin ik op de UvT aan Algemene Economie...dus er is niks van uitgekomen :D |
Citaat:
|
kuiken
|
Citaat:
|
Stewardess
|
piloot
nu nie meer, kheb nu geen id |
juf:o
|
laborante :o
vond het leuk om plantjes fijn te malen, te tuinieren en maffe drankjes te maken en ja: ik ben bijgedraaid nu: procureur generaal internationaal gerechtshof |
Citaat:
|
juf :eek: tjah, nu dus absoluut niet meer !!!
|
Schrijfster en postbode (waarom, waarom?)
|
Citaat:
Nu wil ik GS leraar worden en dan word ik ook :D |
Schrijfster, dierenarts, eigen uitgeverij hebben... wil behalve dierenarts alles nog wel ;) Nou ja, ik wil ook best dierenarts worden maar dat kan niet (verkeerde profiel, 20% kans om ingeloot te worden) en de studie is verschrikkelijk saai... alleen het beroep lijkt me leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het schiet me nu trouwens te binnen dat ik heel vroeger ook koekjesmonster wou worden.... |
Nobelprijswinnaar van iets waar bijna alleen mannen iets mee doen; technische natuurkunde ofzo...
Ben ik ondertussen wel op terug gekomen, oei oei oei dat gaat veel te diep.. |
kinderarts
maja kan nu niet meer, doe geen N&G meer dus die droom is over toen dacht ik, ik word verloskundige !! maja daar moet je dan weer scheikunde voor kunnen.... iets wat ik niet kan is....je raad het al...scheikunde.. naha nu maar iets anders verzinnen..... moeilijk, wordt iets met economie of iets in die richting *dag droom* Kus |
astronaut of 'uitvinder' :)
|
auto-ontwerper
daarna explosieven opruimer daarna advocaat daarna docent-drama en daarna wist ik het even niet meer...... |
advocaat en dan de meest enge moordenaars verdedigen
|
Wat wilde je vroeger later worden? :o:D
Ik wilde vroeger altijd vrachtwagenchauffeur worden :o :). Nu ga ik voor de automatisering/bedrijfskunde op. :) Misschien wel leuk als iedereen er ook even bij verteld aar hij/zij nu voor gaat/wil gaan :). |
ik schijn het overal gezegd te hebben: oma :o :D
En toen later badjuffrouw, tuinier, interieurontwerpster, .. het liep echt heel erg uiteen :D |
Dokter.
En nog steeds :). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |