![]() |
geen Mac in Wageninegen
Voor wie in wageningen woont. Ik vind dat de gemeente raad echt sukkels zijn om mac te verbieden in wageningen :mad: maar ja laat effe weten wat je er van vind
|
SAY WHAT!?
Waar zou die komen dan?? Zijn nu al 2 panden leeg geweest in de hoogstraat, 1 zit nou een juwelier en de ander zijn ze nu aan t verbouwen. :confused: (n) |
Ook al staat er panden leeg maak niet uit de gemeente heeft gezegd dat er geen mac mag komen :mad:
|
Haha
Zelfs weert heeft een Mac :p |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ach ja, dat hebben ze hier ook gedaan.
Maar ben je zon McDonalds fan dan? |
Hebben jullie ook geen Burger King dan?
|
Nou zeg das erg... Nou kan je je aderen tenminste niet volproppen met stukken koe, kaas, kleffe broodjes, zoute saus en liters cola....
|
Citaat:
Jammer genoeg niet nee :P |
Tja :p gelukkig is er hier in H'sum wel een Mac en een BurgerKing...
|
Dit was mij ook al opgevallen ja....
beetje errug jammer Wageningen als studentenstad moet JUIST een mac of ander Burger King hebben! En als het geen studentenstad was ook... stuur de burgemeester een brief ofzo, ga handtekeningen verzamelen... (y) :D |
Citaat:
|
snackbar de gexte (y)
|
Citaat:
|
En aangezien de snackbar in de tarthorst is platgebrand, hebben we recht op een substitutie "snackbar"!
Ik ga meestal toch wel naar Hermans alias SPERMANS ;) Sabre zeg jij eris wat van joh! :p |
Citaat:
|
wat lullen jullie nou allemaal dat is al 3 jaar geleden van de baan gegaan...
Kut linkse burgemeester en wethouders, wees nou eerlijk we hebben geeneens TMF V8 etc... |
Citaat:
http://www.smilies.nl/lmaa.gif |
:eek:
Waarom "verbieden" ze de Mac ?? Heeft dat iets te maken met de duivel ofzo :p (Álle commerciele dingen zijn nl. van de duivel zoals de Teletubbies. Aldus de kerk) |
Citaat:
Citaat:
------------------------------ Erg jammer, erg jammer. Iig ben ik blij dat er hier wel 1 is :D :p |
Mac= duur
voor een portie kipnuggets betaal je hier in nijmegen al snel 3,25 daar kan ik in de supermarkt een gigantische biefstuk met macaroni van kopen |
wageningen stinkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in Veenendaal zijn er 2! :p
|
Citaat:
wageningen stinkt niet": er staat een goede universiteit voor landbouw en voeding, en mijn schoonmama werkt er op een basischool |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is ook bullshit een mac in wageningen..
weet je hoe dood die stad is, als ik aan het werk ben is er gewoon niemnd, zon mac zou totaal niet lopen en anders zou die volzitten met allemaal 14 jarige irritant overlast gevende kutkindjes...dus... heil gemeente wageningen geef mij maar een goede snackbar ofzo, en die is er tenminste wel :) mac is echt vies |
Citaat:
|
Citaat:
jezus iq 35 ofzo? |
Wageningen is ook een kansloos dorp.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
stupid mac addict http://smilies.nl/evillaugh3.gif.. bite me!!! |
Citaat:
ik eet nooit bij de mac. maar zo'n mooie goudgele M zie ik wel als statussymbool, als teken dat het westerse kapitalisme je woonplaats voor waardig aanziet, in plaats van een hoop linkse biologisch voer knagende bomenknuffelaars.. het is een teken van beschaving (y) |
Citaat:
|
Ach ja.. hier zijn er heel veel,
maar echt veel eet ik er niet. :p (lus geen patat, hou niet van vlees, tja, wat blijft er dan over..? ;)) Ga protesteren dan. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
is dat de beste bok waar je mee kan komen, goed hoor (y)
want kan me vergissen hoor maar dat vlees op die hamburgers waar komt dat ook al weer vandaan, goed zo doe nu maar je stomme IVBO over |
Citaat:
|
Citaat:
(doe ook geen ivbo trouwens :D) |
sabre schreef:
is dat de beste bok waar je mee kan komen, goed hoor (y) want kan me vergissen hoor maar dat vlees op die hamburgers waar komt dat ook al weer vandaan, goed zo doe nu maar je stomme IVBO over [/QUOTE] Citaat:
:cool: (y) :D ] nu ken ik al twee mensen hier :p |
onze wereldstad heeft wel 3 macdonalds en ook nog eens een burger king en dan ook nog heel veel snackbars en dat nog wel in het zuiden van limburg
:D :D :D :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |