![]() |
Gratis koffie van de Albert Heijn
Wie maakt er wel eens gebruik van de gratis koffie-automaten in de Albert Heijn?
|
Ik lust geen koffie maar ik vind t altijd zo stom als mensen daar midden in albert heijn koffie zitten te drinken........
|
Citaat:
|
koffie = vies
de smaakje die je er in kunt mieteren gebruik ik voor andere doeleinden :D ( karamel kaneel etc ) |
Ik ga er wel eens thee drinken :D
dan komen al die oude mannetjes bij je zitten en gaan ze van die ellenlange verhalen evrtellen over vroeger :cool: |
:D regelmatig
dat is echt geniaal als het buiten zo koud is... en meestal nog best lekkere koffie ook |
vroeger (lees: 2 weken geleden) ging ik ongeveer elke dag koffiedrinken daar -tussen het chips en broodbeleg rek in, staande-
nu is het apparaat stuk, maar kom ik er nog steeds elke dag rara hoe kan dat? (schoentje heeft een crush op een naamloze vakkenvuller :o) dus om de koffie gaat het me niet |
I werk zelf in de alberthein en die koffie is best lekker ja :D
|
tijdens lifestylemeetings wordt daar herhaaldelijk gebruik van gemaakt ja :o
|
koffie is vies
|
Koffie is lekker.
Ik maak er af en toe gebruik van. |
Dát miste ik dus in een van de modernste en de meest vers geopende AH van Nederland!
Een koffie-automaat.. (of ik heb nog niet goed genoeg gekeken..) En nee ik zuip me koffie thuis wel.. |
neem bijna nooit thee.
tis vaak te warm en dan moet ik blijven wachten om het op te drinken. ga liever snel naar huis en drink daar wat (y) |
Neh, die dingen kom je tegenwoordig overal tegen maar ik maak er eigenlijk nooit gebruik van. Naar een winkel ga je toch niet om koffie te drinken? Dat doe ik dan thuis wel, kan ik tenminste meteen lekker zitten ook :)
|
Daar maak ik mij nog steeds regelmatig schuldig aan, minder frequentief dan een paar jaar terug, maar toch :o :p
|
Als ik er boodschappen doe pak ik uiteraard een bakje mee, maar mensen die er speciaal voor binnenlopen en verder niets kopen vind ik een beetje triest..
|
Als k echt dorst heb (of het is superkoud)
wel, anders doe k dat thuis wel.. |
Lust geen koffie..
|
Nee
|
Het spijt me wel, maar ik lach me ziek om mensen die met übervolle winkelwagens in van die terrasstoelen naast de diepvries neerploffen en dan uitgebreid gaan zitten beppen met elkaar onder het genot van een papieren bekertje koffie :rolleyes: :confused: Kom op zeg, dat is nog erger dan iedere dag koffie gaan drinken bij de buurvrouw (n)
|
Ik werk in de AH, maar die koffie heb ik nog nooit gehad :o
In andere supermarkten heb je ook wel koffie hoor. |
ik werk ook bij albert heijn, maar de koffie haal ik wel in de kantine :D
|
Citaat:
En ja, ik maakte er ook best wel vaak gebruik van, toen ik er werkte... Tegenwoordig niet meer(als ik gewoon ga winkelen) |
Citaat:
|
Citaat:
Hier in H'sum heb je ook zo een koffiding bij Super de Boer(landelijk) en bij de Komart(regionaal), verder nergens volgens mij, mja boeie :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
5 komart 5 albert heijn 1 super de boer 1 edah zo ongeveer:p |
Citaat:
|
ik niet
ten eerst lust ik geen koffie ten tweede is er geen AH hier |
bleh.. koffie.
Maaruh als we in de pauze naar de AH gaan neemt een vriendin van me wel altijd koffie.. :D |
Was vroeger standaard in de pauze koffie halen, alleen nu hebben ze dat ding weggehaald :(
|
ik lust geen koffie
|
nee ik niet
maar ik vind ze niet prettig daar bij de appie ,ik moest een keer op m'n zusje passen ,maar wou graag naar de film.ik met dat kind naar de Albert heijn,ik zeg ' jullie passen toch op de kleintjes ? ' kom d'r om 5 uur wel ophalen ' nou geen denken aan hoor Maak er dan geen reclame voor ! |
Já! Vroeger vaker, toen had ik nog 5 dagen per week les naast de appie. pathetic uh
|
Citaat:
|
ik haat supermarkten, ben altijd blij als zo snel mogelijk weer weg ben gekomen.. vooral de albert heijn..
|
vroeger (toen ik klein was :rolleyes: ) hadden ze daar ook nog limonadesiroop, daar dronk ik wel van, maar als ik er nu ben drink ik zeker geen koffie
|
Citaat:
ik ga nooit naar de albert heijn, want dan moet je zon eind weg! |
Wij gaan dr wel eens heen als we schoolonderzoekenweek hebben en dan neem ik wel es koffie daar ja.. word je weer wakker van :)
|
Citaat:
|
Ik dronk altijd bij de Super de Boer in zutphen een bakkie thee met een koekje :)
niet bij AH :o |
Citaat:
maar ik ben bijziend en te ijdel om een bril te dragen dus of ik moet praktisch met mn neus in zn borstkas prikken, of lelijk overkomen met een bril... geen goeie opties :) |
Ik nie, ik kom ook bijna nooit in de AH. :D
|
Ik kom nooit bij de AH. Ik heb een keer koffie op daar, maar ik vond 'm te sterk en ik drink maar weinig koffie dus moest toch al 3/4 weggooien. Dus volgende keer geen drink ik daar geen koffie meer.
|
jah gratis koffie van de appie is (y).. bijna genoeg om je tong mee nat te maken, en als je espresso neemt issie zeker goed te drinken
|
Citaat:
lenzen? |
Citaat:
|
Citaat:
moet ik maar eens voorstellen dan :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24. |