![]() |
Voornaam
Naar aanleiding van het topic over achternamen:
Als jij van voornaam mocht veranderen, welke naam zou je dan nemen? Groetjes, Monrath |
Ik vind dat ik wel een speciale naam heb, Ran
Maar Fay zou me denk ik ook wel staan. |
skip :)
|
Ik weet het eigenlijk niet echt...
Ik ben op zich best tevreden met mijn naam, al is hij niet echt superbijzonder of zo... Ik zou wel Iris Rianne willen heten, of Loraine of zoiets..... |
Zou Hope willen heten,
maar da's best een normale naam.. wel mooi.. Of Lyllani (weet niet hoe je het schrijft, spreekt het iig uit als -lei-lá-nie ;)) Yani vinnik ook wel een mooie naam. |
Ik heet Tommy en ga dit nooit veranderen.
|
Gwe9pfb
|
ik vind marijke wel goed eigenlijk.. :)
maar verder vind ik sara echt een mooie naam...al echt onwijs lang..maar noem me toch maar gwoon nog steeds mar hoor :o |
Citaat:
|
Tim is wel goed genoeg :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben naaktgeboren :D hahaha :D
Zo heet iemand bij mij op school. Vin ik nog steeds een leuke naam (y) Alleen niet wat voor mij hoor :p |
Ach ja...... What's in a name :rolleyes: :p
|
Mohammed
|
Eliza
|
Xander of Ladislas :P
|
Ik vind mijn naam niet echt geweldig ofzo (Annelies). Ik zou op zich wel Vera of Sara ofzo willen heten.
|
doe maar "Gramschap" of een andere hoofdzonde als voornaam
|
Lyra of Tessa denk ik, heb echt een hekel aan m'n eigen voornaam...
|
OP dit moment staat er Martijn in mijn paspoort en ik denk niet dat ik die kwijt wil ...
|
Noa
(maar dat past helemaal niet bij me :/) |
Yaelle met puntjes op de "e". (Lukt nie)
|
ik ben opzich wel tevreden met mijn naam, maar het is ontzettend irritant dat ik het altijd moet herhalen als ik me aan iemand voorstel. maar, als ik een andere naam zou hebben, zou ik het liefst een simpele naam hebben, maar toch net anders. he, nu kan ik op niks komen :)
|
Citaat:
ik vind Sarah ook een onwijs mooie naam ik heet Sanne en opzich ben ik daar ook blij mee :) |
Rosien is echt een rotnaam, maar ik heb momenteel niet echt inspiratie voor iets beters.
|
de baron
|
Ik vind mijn naam wel ok; Floor
Anders zou ik wel Sam willen heten (y) |
Hmmmz, ik zou wel een andere naam willen, aangezien ik vaak met 3 andere Miekes in 1 klas zit... is opzich wel handig als je een antwoord niet weet :) maar ook wel lastig als iemand je naam roept en je weet niet of daar jou mee wordt bedoeld...
Dus ik zou kiezen voor een andere naam ja, een naam die ik mooi vind. Amanda, Amber of Julia ofzo. |
ik vind Eva eigenlijk een hele mooie naam :o :)
|
Catharina
|
tuup das toch al mijn roepnaam :D
|
Ik vind Julia, Sarah, Elisa en Noa erg mooi :) Zou niet kunnen kiezen denk ik :o :p
|
Citaat:
|
Harrie :cool:
|
ik heet Julia, maar dat is echt zo'n meisje-meisje naam, past niet echt bij me vind ik.
ik zou liever een naam als Sam willen hebben :) |
Wasio :D ;)
|
hmmm... weetniet
Heet Bonny, ben er op zich wel blij mee. ik kan geen leuke namen verzinnen op dit moment :) en mijn eigen naam past ook wel goed bij me |
Alayah of Kate, heet nu Daphne, maar eigenlijk had mijn moeder me liever Iris Rebecca willen noemen. :D
|
Ik zou wel June willen heten. :)
|
ik zou mn eigen naam houden, of voor mn 2e naam kiezen: Kristian
|
laat mij maar gewoon marte heten hoor ;)
|
Ik heet Martin,maar zo zou ik wel willen heten: Thomas of Cristiaan
|
Citaat:
|
Citaat:
Gefeliciteerd... |
*haalt schouders op* Iets langers misschien... ik vind mijn naam niet echt mooi maar het boeit verder ook niet veel.
|
Ik denk geen enkele :\ Aafke misschien.
Mn voornaam is Aster en ik ben er tevreden mee. |
Manfred :p
|
Ben op zich best tevreden met mijn naam, er is niets mis met Sandra, er rijmt ook niets op... Maar ik vind Phoebe (spreek het uit op zijn grieks feube) wel een heel erg mooie naam, maar niet voor mij. Een meisje uit mijn klas heet zo, en ik vind het wel een aparte naam...
|
ik zou wel Shirley willen heten!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |