Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   vakantie in hongarije (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=431357)

cup a soup 16-01-2003 19:49

vakantie in hongarije

ikke ben vakantie aan ut boeken, en kwou naar frankrijk of spanje ofzo. maar nu is er een leuk pittoresk :d plaatsje in hongarije (siofok) en das wat beter voor de portemonnee...

iemand ervaring met jongerenrezien naar hongarije??

lareno 16-01-2003 19:56

vakantie topic?

nee, geen ervaring mee...

Wes 16-01-2003 20:11

Ben al aantal keren geweest aan t Balaton en ook paar keer in Siofok. Wel erg druk, veel cafe's enz maar niet echt wat ik zoek. Ook keer in een discotheek geweest daar maar de muziek was echt anders dan ik hier gewend ben. Kga liever naar Benye, relaxt klein dorpje met de kroeg recht tegenover me ouders huis :)

Wes 16-01-2003 20:11

Btw, Siofok is niet echt bepaald goedkoop te noemen.

Thomas 16-01-2003 20:42

Citaat:

Wes schreef:
Btw, Siofok is niet echt bepaald goedkoop te noemen.
Idd. Maar het schijnt een leuke stad te zijn om te gaan stappen. Maar dat is het overal waar je met een stel vrienden bent.

WolterB 16-01-2003 20:45

ik heb er geweest van de zomer

het is niet evcht heel erg goedkoop, wel een hele erge gezellgi stad en je kan dr ook heel goed uitgaan

aanrader: Renegade

Wes 16-01-2003 20:45

Citaat:

Wawl schreef:
Idd. Maar het schijnt een leuke stad te zijn om te gaan stappen. Maar dat is het overal waar je met een stel vrienden bent.
Tis wel leuk daar, maar kan het er zelf geen 14 dagen ofzo uithouden, 2 dagen dan is genoeg voor mij.

konflict 16-01-2003 20:55

ik ga dit jaar naar siofok

hoera

Atje85 17-01-2003 13:40

Nope, maar als je goedkoop uit wilt zijn én goed kunnen feesten ga dan naar Griekenland of Turkije(Alanya en Bodrum), maja veel plezier iig ofzso :p

A* 18-01-2003 00:27

geen jongerenreizen, maar in '98 hadden mn ouders n huisje gehuurd in n dorpje (zebegeny), was erg leuk.
Hongarije is inderdaad n goedkoop land, maar ik geloof dat ze nou bij de EU mogen ofzo?
dus dan zullen de prijzen ook wel gaan stijgen :\

Dr. Oetker 18-01-2003 11:24

Citaat:

cup a soup schreef:
pittoresk :d plaatsje (siofok)
:p

is wel leuk, ongeveer even duur als in Nederland (rest van hongarije is goedkoper)
tis wel jammer dat er niet echt een strand is aan het meer, alleen maar gras

DJ Incompetent 18-01-2003 12:29

k ben wel is op vakantie geweest in hongarije, s wel een leuk land (vooral als je terug komt uit bulgarije en roemenië, ben je echt weer in de beschaafde wereld :D)

cup a soup 18-01-2003 14:10

Citaat:

Wes schreef:
Ben al aantal keren geweest aan t Balaton en ook paar keer in Siofok. Wel erg druk, veel cafe's enz maar niet echt wat ik zoek. Ook keer in een discotheek geweest daar maar de muziek was echt anders dan ik hier gewend ben. Kga liever naar Benye, relaxt klein dorpje met de kroeg recht tegenover me ouders huis :)
enne.. wat voor muziek ben jij dan gewend??

Rianne 18-01-2003 15:18

ik ga ieder jaar richting hongarije, maar daar wordt het ook steeds duurder, als je je portomonee wilt spekken, kan je beter naar tsjechie gaan, dat is nog wel echt lekker goedkoop..

*Rupsje* 18-01-2003 15:50

Citaat:

Riannuhh schreef:
ik ga ieder jaar richting hongarije, maar daar wordt het ook steeds duurder, als je je portomonee wilt spekken, kan je beter naar tsjechie gaan, dat is nog wel echt lekker goedkoop..
ben met vinea naar hongarje gegaan: 1 dag naar siofok, is echt zo'n toeristenplaatsje, je kunt er wel leuk uitgaan!!!

Wes 18-01-2003 19:27

Citaat:

Riannuhh schreef:
Kgeloof dat Slowakije nog weer een stukkie goedkoper is, iig wel aantal jaren terug.

Wes 18-01-2003 19:28

Citaat:

cup a soup schreef:
enne.. wat voor muziek ben jij dan gewend??
Iig geen club. Heb liever trance.

Rianne 25-01-2003 17:34

Citaat:

Wes schreef:
Kgeloof dat Slowakije nog weer een stukkie goedkoper is, iig wel aantal jaren terug.
neej. niet meer, vroeger wel jah, maar nu is tsjechie tog egt de goedkoopste.. :)

Wes 25-01-2003 18:40

Citaat:

Riannuhh schreef:
neej. niet meer, vroeger wel jah, maar nu is tsjechie tog egt de goedkoopste.. :)
Missschien weer es tijd om naar Tjechie op vakantie te gaan :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.