![]() |
vakantie in hongarije
ikke ben vakantie aan ut boeken, en kwou naar frankrijk of spanje ofzo. maar nu is er een leuk pittoresk :d plaatsje in hongarije (siofok) en das wat beter voor de portemonnee...
iemand ervaring met jongerenrezien naar hongarije?? |
vakantie topic?
nee, geen ervaring mee... |
Ben al aantal keren geweest aan t Balaton en ook paar keer in Siofok. Wel erg druk, veel cafe's enz maar niet echt wat ik zoek. Ook keer in een discotheek geweest daar maar de muziek was echt anders dan ik hier gewend ben. Kga liever naar Benye, relaxt klein dorpje met de kroeg recht tegenover me ouders huis :)
|
Btw, Siofok is niet echt bepaald goedkoop te noemen.
|
Citaat:
|
ik heb er geweest van de zomer
het is niet evcht heel erg goedkoop, wel een hele erge gezellgi stad en je kan dr ook heel goed uitgaan aanrader: Renegade |
Citaat:
|
ik ga dit jaar naar siofok
hoera |
Nope, maar als je goedkoop uit wilt zijn én goed kunnen feesten ga dan naar Griekenland of Turkije(Alanya en Bodrum), maja veel plezier iig ofzso :p
|
geen jongerenreizen, maar in '98 hadden mn ouders n huisje gehuurd in n dorpje (zebegeny), was erg leuk.
Hongarije is inderdaad n goedkoop land, maar ik geloof dat ze nou bij de EU mogen ofzo? dus dan zullen de prijzen ook wel gaan stijgen :\ |
Citaat:
is wel leuk, ongeveer even duur als in Nederland (rest van hongarije is goedkoper) tis wel jammer dat er niet echt een strand is aan het meer, alleen maar gras |
k ben wel is op vakantie geweest in hongarije, s wel een leuk land (vooral als je terug komt uit bulgarije en roemenië, ben je echt weer in de beschaafde wereld :D)
|
Citaat:
|
ik ga ieder jaar richting hongarije, maar daar wordt het ook steeds duurder, als je je portomonee wilt spekken, kan je beter naar tsjechie gaan, dat is nog wel echt lekker goedkoop..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |