![]() |
Waarschuwingen..
Hoeveel waarschuwingen heb jij hier op s.com al mogen ontvangen? Misschien kan je er ook de reden bij zetten?
Ben benieuwd! |
0
Ik gedraag me altijd heel netjes :p |
Nul.
Ondanks aardig wat overtredingen. ;) |
1 een jaar geleden:
Citaat:
|
nog 0,0000
|
Citaat:
Citaat:
|
0:cool:
|
Geen
|
heeeeel soms, op kantine onzin-topics neerzetten was niet echt toelaatbaar:D maar bij een waarschuwing bleef het hoor ;)
|
Nee, ik ben een voorbeeld forumster :)
|
Citaat:
|
te veel + een ban :(
voor spammen enzo :confused: :o |
Damn! beetje heel erg hoor EO gehalte hebben die waarschuwingsmailtjes :eek:
maar ik heb er gelukkig nog nooit 1tje ontvangen :) |
Geen...
Ben een keertje zonder waarschuwing gebanned... Maar dat was omdat Pim is een ochtendhumeur was... Huuuuuuuuuuuu |
Citaat:
|
Citaat:
Ben ik nu een slecht persoon?! ;) |
Nee, ben wel eenmaal gebanned, 1 april afgelopen jaar. Ik daagde Tofke_H uit om mij te bannen; ik wist wel bijna zeker dat hij het niet zou doen. Tot ik 15 min later niet meer kon posten :o. En na 2 uur gebanned te zijn mocht ik weer vrolijk posten :p:).
|
Citaat:
Heb er geen. |
Citaat:
|
Citaat:
'Heb er geen' --> heb geen waarschuwing. :p |
Citaat:
Mag wel hoor, er staan geen rechten op mijn posts ofzo... Maar ik snap het niehieeeeeeeeet! :p |
1tje, op 1 april :p Kheb die nog wel, maar niet op deze computer...
|
Citaat:
Omdat die :\ daarvoor bedoeld was? Ben ik zo onduidelijk..? :o |
Citaat:
Uhuh |
0,0 en houwe zo
|
1x een ban wegens te vaak op F5 duwen :o
Maar die ban duurde maar heel kort. Ik bood mn excuses aan en woppa, ik kon weer posten. En vanaf toen ben ik weer een voorbeeldige forummer geweest:p |
0! :D
En ik zit hier in april al 3 jaar!!! Ja ja mensjes, ik ben braaf :) ;) (A) |
Nooit een waarschuwing gehad, wel een keer geband door Questor omdat ik de verkeerde schoenen droeg :confused:
|
ik kreeg alleen zo'n meeltje dat ik lid was..
waarschuwing genoeg voor mij :) |
0. Een paar keer dacht ik wel dat ik een waarschuwing zou krijgen (met regelmaat chatten op dk met Milk of Methuselah ofzo) maar dat is nooit gebeurd :o :D
|
o :p
|
Citaat:
wat is er verkeerd aan dan? :) |
0, wel 3 maanden geband :|
|
nul
ben er wel een keer op aangesproken dat ik om een crack vroeg, maar ik was toen nog een hele erge n00b |
Citaat:
|
ik ben een keer 24 uur geband :confused: (n) weet ook niet waarom, maar goed, toen kon ik weer, dus ik ben er weer overheen :):p
verder 0 waarschuwingen :) |
redelijk veel en toen maar n ban.
|
0 .....
maar ik doe er wat aan hoor :D |
ik heb 0 waarschuwingsmails gehad en wel 2 keer gebanned :o :p
|
chronologisch:
okay.. BAN... daaaaaaag ------------------------ 2 dagen ban! ------------------------ Flem, Bij deze ben je een week gebanned. Opmerkingen als p03p op Feedback zijn niet echt gewenst. Bovendien is 't niet je eerste domme opmerking. Mail me over een week terug om een unban aan te vragen. Koen Roumen Fb+ S.com Forum -------------------------- Flem, Je ban gaat twee maanden duren, oftewel, tot 3 januari 2003. Mail me tegen die tijd op conan@scholieren.com om weer ge-unbanned te worden. Iedere poging om terug te komen met bijv. anonieme proxy's betekent een verlenging van een week. Gr. PS Met de expliciete groeten van Tofke_H. ------------------------ Flem, Je raadt ’t nooit, maar ik vind je signature niet zo aardig. Dat aan alles een eind komt vind ik prima, zeggen dat een lid suckt is niet zo aardig. Zou je dat er even uit willen halen? Groeten, Koen Roumen ----------------------- ik zoek hulp |
en de laatste:
[22:34](koen_): probeer eens te posten? [22:34](koen_): ;) [22:34](Koen): grin [22:34](koen_): geloof je me al? [22:34](Koen): nope [22:34](p-chez): :> [22:34](Koen): puur toeval [22:34](p-chez): paas hem zn nickname ofzo [22:34](koen_): puur toeval [22:34](koen_): MOEHA [22:34] *** Koen is now known as Flem Koen sucks! hehe |
paar keer voor een avatar die niet door de beugel kon (naakte billen, je kent het wel) en 1 keer ben ik gebant, de reden weet ik niet meer. Had met politiek te maken geloof ik.
|
Citaat:
|
nog geen enkele, ik gedraag me netjes :)
|
zero
|
Geen... ze bannen me altijd direct....
|
Citaat:
|
geen
|
Citaat:
Maar ik deed het niet expres, ik hield gewoon het F5 knopje ingedrukt:p had niet aan die serverload gedacht of zo |
50! :p
Nee geen 50 waarschuwingen, maar 50 reply's nu hierow :D:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |