![]() |
Het wordt een jongen!
Hoi allemaal!
Jullie kennen me vast nog wel van het topic "Hoeveel voornamen vind jij gepast voor een kind?", waarin ik jullie vroeg wat jullie er van vonden om een kind 6 voornamen te geven. :) Bij een echoscopie hebben mijn vriendin en ik te horen gekregen wat het geslacht is van ons kind: het is een jongen! :cool: We zijn er helemaal mee in de wolken! :) Mijn vriendin is pas uitgerekend in juni, maar we willen jullie toch alvast laten weten hoe hij gaat heten (we waren het vrij snel eens over de namen): :) Alexei Wilhelm Henry Samuel Maximilian Laurence Maar in het dagelijks leven zal hij natuurlijk gewoon Alexei genoemd worden. :) We zijn benieuwd naar wat jullie vinden van de namen! :) |
aardig wat. :o
|
Citaat:
Wilhelm=? Henry= Fonda Samuel= L. Jackson Maximilian= een gladiator Laurence= Fishburn? Beetje vreemde namen... Als ik een zoon heb later...noem ik heb of Sander Junior of een franse naam als Didier.. :P |
ik vind alle 6 de namen niet mooi eigenlijk :o
maar gefeliciteerd :) |
Citaat:
|
hoe oud ben je?
dan wee tik of ik je wel of niet moet feliciteren |
Gaaf! Realiseer je wel dat zijn roepnaam dan al snel Alex of Lex zal worden... Vind je dat ook leuk?
Iig gefeliciteerd! |
Toch niet weer tiener ouders he?
|
kzie net dat je 22 bent en je vriendin 25, alle 2 een baantje, gefeliciteerd dan, veel succes :)
|
Ik blijf het zielig vinden... (niet zielig als in achterlijk, maar écht zielig..)
Nou ja, als jullie er blij mee zijn :) En gefeliciteerd btw... |
ja ik vind het trouwens ook een vreselijke naam.
Geef je kind een normale naam, straks wordt hij er nog om gepest ook. |
Vreselijk! :eek:
haha maar toch gefeliciteert , ik hoop voor jullie dat eht een gezond jongetje wordt (y) |
Citaat:
En Murray, gefeliciteerd! :) Ripper |
het is russich ja.
a gavari rusky? asi njet |
Citaat:
wauw wat ben je slim :rolleyes: |
Wat ovedreven allemaal, haal er drie vanaf..
|
Tja, 6 namen zijn er natuurlijk nogal wat, maar waarom niet, hè?
Ik vind Alexei nogal apart, denk wel dat het snel wordt afgekort tot Alex. De rest vind ik niet echt geweldig, behalve dat Laurence, dat vind ik juist wel weer een mooie naam. En gefeliciteerd!!!!! |
De namen zijn mn smaak niet echt, maar je moet natuurlijk wel op je eigen smaak afgaan.
Heel cool dat jullie er zo blij mee zijn, dat zie je ook wel eens anders, gefeliciteerd! Leuk trouwens dat julie samen zwanger zijn :D (y) |
jeej die namen! :eek:
iig alvast gefeliciteerd enzo, en dat ie helemaal gezond is als ie geboren wordt |
Dus je krijgt dan A.W.H.S.M.L *achternaam*.. beetje te veel van het goede hoor, bewaar liever een naampje of 2 voor een ander kind, als dat ervan komt. Maar das mijn mening.
|
Citaat:
En het is dus bijna A.D.S.L. hè?? (Ja, ik heb veeeel fantasie, maar het lijkt me leuk om die voorletters te hebben...) |
Alexei is toch naar de zoon van Nicolaas Romanov II?
Gefeliciteerd alvast iig :) |
Citaat:
Eerder bijna H.T.M.L.. |
"Alexei Wilhelm Henry Samuel Maximilian Laurence, eten is klaar!" :D:p
Het is maar net waar je voor kiest. Ik koos zelf andere namen maar goed :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar..waarom? |
Citaat:
Zijn het ook allemaal doopnamen, of hadden jullie gewoon zin om je kind 6 namen te geven? Ik vind het eigenlijk wel een beetje overdreven... Maar dat is jullie keus. Gefeliciteerd in ieder geval. |
Citaat:
wilhelm.. dies echt erg.. sorry maar zo noem je je kind toch nie.. t klinkt zo ehh.. oudbollig.. henry vink hondennaam. sorry.. ben ik maar samuel ook gaat.. maximilian is echt erg.. daar gaat hij echt zwaar om gepest worden en laurence vink wel goed.. en geef hem plz ffe wat minder namen en wat minder erge.. t klinkt msschieeen heel mooi maar hij moet dr wel de rest van zn leven mee rond lopen.. je wilt toch niet dat hij zich voor zijn eigen naam gaat schamen???? sorry hoor,, moetje niet boos worden.. k zeg gewoon wat ikd r van vind. maar in elk geval gefeliciteerd.. |
Vind het idd een beetje teveel van het goede..
Maar, gefeliciteerd! :) (y) |
Waarom mot dat zow allemaal ingewikkeld? :confused: ... :D:p
|
Ik vind het een beetje protserig klinken, in de zin van "bah, wij zijn heus niet ordinair en dat laten we zien ook".
Maar wel uniek. |
Citaat:
Gefeliciteerd! |
:eek: Naar hoeveel mensen wordt jullie kind vernoemd?
Sorry... :D |
Citaat:
Als het een meisje was geweest, dan had ze geheten: Tara Rosa Elisa Julia Aurelia Michelle Ik geloof dat jullie die namen vast mooier vinden dan de namen die we voor onze zoon hebben uitgezocht. ;) Citaat:
Verder wil ik iedereen bedanken voor alle reacties, of die nu positief of negatief waren. :) Er zullen altijd wel mensen zijn die 6 namen mooi vinden, of juist niét mooi vinden. Of er zullen mensen zijn die de door ons gegeven namen mooi vinden, of juist weer niet. Meningen verschillen nu eenmaal, daar zitten wij niet mee. Waar het om gaat, is dat wij er blij mee zijn, en dat is wat telt. :) |
Gefeliciteerd!!!
Tja, over de namen.... ik vind alleen Maximilian leuk, eigenlijk. Ik snap ook niet echt het nut van 6 namen maar goed.. het belangrijkste is dat hij gezond is en dat jullie gelukkig zijn met z'n allen! |
Citaat:
Naja :/ |
Ik vind het echt heel cool als je zo heet, maar lichtelijk overdreven. Het zijn wel hele mooie namen allemaal, maar 1 of 2 eraf had geen kwaad gekund.
|
Ik snap het nut niet zo van 6 namen, zeker als ze niet om religieuze redenen zijn gekozen...
Kvind 't wel zielig voor Alexei als ie later overal z'n volledige naam in moet vullen :D Wat de namen zelf betreft: Wilhelm, Maximilian en Henry vink niks, maar die andere drie zijn wel leuk. Waarnaar zijn ze allemaal vernoemd (naast Alexei) of is 't allemaal maar 'zomaar'? |
ik geloof er nix van...
je geeft je kind toch niet zulke namen.. AlexEI |
ik vind dat je aan 1 naam wel genoeg hebt.. Alex ofzo.
|
Triest...
|
A.l.i. g. r.e.5.p.e.c.t
|
Citaat:
|
A. W. H. S. M. L. zijn dan de voorletters van jullie zoon....'tis een mond vol hoor ;)
Een eventuele dochter heeft dan dus T. R. E. J. A. M. als voorletters.... Die koters van jullie hebben later extra grote paspoorten/rijbewijzen/etc. nodig om al die voorletters op te bergen! :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het mooie, aparte namen, maar 6 vind ik wat veel..
|
Alexei en Laurence vind ik mooi, maar waarom zoveel namen?
|
dat wordt nog wat als hij gaat trouwens btw :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00. |