![]() |
Lief kadootjuh.
Weet iemand een leuk/lief kado voor een vriendin van mij? k d8 zelf aan iets met een foto?? bedrukken op een kussensloop ofzo?
hoop dat jullie lekker creatief zijn vanaaf :p als vast bedankt :) (weet niet of deze topic hier toepasselijk is) Remko |
ik heb voor een vriendin van me es een fotocollage gemaakt van allemaal foto's van onze vriendengroep zowat. gewoon allemaal foto's nbtje scheef, maar zodat je de mensen nog kan zien, geschikt in een kader. en een bloemetje erbij :)
|
Fotocollage is erg leuk. Ik heb dat men Sinterklaas van mijn vriendin gehad. Echt een aanrader!
|
Citaat:
Iets symbolisch voor jullie vriendschap ofzo.. Of iets wat jullie herinnert aan een bijzondere gebeurtenis. Of ehm.. |
een zilveren kettinkje met zo'n hangertje eraan en dan je naam erin laten graveren... whaahahaha
uhm sjah k ben daar nooti zo goed in om dingen te bedenken |
Citaat:
Dit heb je gejat uit HBH :p |
een tarzan
|
inderdaad, foto's zijn heel goed.. Het kost even wat tijd, maar dan heb je ook wat :)
|
Ik zou gewoon een CD-bon of een biosbon kopen of zo :o :D
Of een foto van jou ja :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hart break high bedoel je?? neuj niet uit gejat trouwens k vind t gewoon stom om een hangerjte met je naam te geven aan een kettinkje.. afgezaagd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |