![]() |
Pasjes
:D Ik ben gek op pasjes, maakt niet uit van wat. Maar natuurlijk handig als ze ook echt ergens voor zijn: bankpasjes, schoolpas, kortingspassen, klantenpasjes, NS-pasje, verzekeringpas, personeelspas etc.
Wat voor pasjes hebben jullie allemaal? En vooral welke kortings- en/of klantenpasjes heb je en hoe je daaraan kan komen :D ;) |
Conrad klantenkaart. Gratis bij je eerste bestelling. :D
Company card. Automaat pasje van mijn school. Mediatheek pasje. Lmd. Telefoonkaart. Geové pas. En natuurlijk pinpas. :D Mja dat was 't. |
Ik haat overbodige dingen in mn portemonnee.
Aanwezig: pinpas & chippas (welke idioot heeft verzonnen dat dat 2 aparte pasjes zijn geworden??) makropas ov collegekaart. muntjes gooi ik ook om de zoveel dagen uit mn portemonnee in een grote pot, zo'n dik ding is toch alleen maar irritant? |
- 2 bankpasjes (slecht één gebruik ik)
- pasje van m'n verzekering - pasje van school - 2 pasjes van videotheken - airmiles pas. That's it. Bankpas heb ik overigens alleen bij me als ik grote inkopen ga doen. |
pinpas
bilbiotheekpas mediatheekpas identiteitskaart cocacola ding (geen idee waarom ik die heb, ik blijf maar geloven dat ik hem ooit nog eens goed zal kunnen gebruiken.) |
-schoolpas
-ajax-club card, -cjp kaart -bibliotheek pas -pinpas -verzekeringspas |
pin - pas
pas voor de videotheek biebpas verzekeringsgedoe. |
pinpas
voordeelurenkaart biebpas schoolpas dit jaar kopieerkaart CJP schoolpas vorig jaar :confused: club nokia kaart :confused: nog een kopieerkaart |
2 pinpasjes
coca cola card telefoonkaart 3 biebpasjes ckv/cjp pas videotheekpasje bonuskaart :) |
-schoolpas
-cjp pas -tennispas -ESPN-zone pas -cocacola card -disneyland parijs kaart -buskruit kaart 2002 -buskruit kaaart 2003 -pinpas -bibliotheekpas |
ehm... ik verzamel kaartjes... ik heb uit rome nog alle entree bewijzen van de metro... colloseum, Vaticaan museum...
En van parijs, metro en allerlei zooi :) pasjes heb ik nie zow... gewoon 2 bankpasjes, 2 biebpasjes (school en stadsbieb) en nog een verrotte telefoon kaart... (stel je voor dat m'n telefoon ermee kapt :D ) EDIT: k ben nog op een paar ideen en gekomen: - cjp pas - bonus kaart - airmiles pas |
pinpas
schoolpas ah bonuskaart verzekeringpasje pasje van disney van 3 jaar geleden la baraque pas ( discotheek in 7huizen(bij rotterdam)) quakepubpas die al 3 jaar verlopen is en een ov studentenkaart ( als je dat ook een pas mag noemen :) |
pinpas
biebpas schoolpas cjppas videotheekpas oude schoolpas oude cjppas oude krantenwijkpas collect call kaart/pas, altijd handig |
pinpas, biebpasje, videotheek, bonuskaart,
airmailes, dat wassut volgens mij.. |
pinpas bibliotheek schoolpas ( :confused: )
Heb helemaal niets met pasjes verder, behalve met mn pinpas :D :) |
standaard..
videotheek cjp ns korting ah-bonuskaart schoolpas pinpas (zonder chip, die heb ik niet meer) |
pin&chip pas
schoolpas verz. pas en dat was het wat moet ik in hemelsnaam met meer pasjes? |
Ik heb alleen zo'n irritant schoolpasje, geloof ik....
Ow ja, en er ligt ergens ook nog een pinpasje als het goed is... |
pinapas
nog een pinpas CJP pas schoolpas Ziengs goldcard donald duck clubpas Free 10% off card (oid) verzekeringspas biebpas (is niet meer geldig :o) |
Pinpas, biebpas, schoolpas, AH bonuskaart en mijn ID.
|
- bibliotheekpas
- mediatheekpas (jup, ik ben een nerd :D) - kopieermachinepasje - pinpasje - identiteitskaart - airmails pasje - coca-cola card, geen idee waarom "Pasje" is een heel vies woord als je het zo vaak moet typen. :| |
bankpas van de Rabobank
Music Store Club Card Bonus Card van de kapper |
- pinpas
- mjk/treinkaart - bonuskaart - biebpas - videotheekpas - aantal schoolpasjes - cjp pas Dat was het geloof ik wel |
OV-jaarkaart
5 bankpasjes :o collegekaart facilitykaart zo'n oud donorcodicil Donald Duck Clubpas ;) :o personeelspas van de Xenos verzekeringspasje biebpas bonuskaart van de AH videotheekpas Airmailspas kortingspas van één of andere kledingzaak Dat was het geloof ik wel zo'n beetje. |
- bankpas
- ziekenfondskaart - bibliotheek - mediatheek - videotheek - snuffel (keer een shirt gekocht geloof ik) - time out kaartje (ging met broertje mee..) |
2 Bankpassen (geld kon niej op 1 rekening;p)
Ziekenhuispas Club Nokiapas CJP-pas Coca cola Card Schoolpas |
Citaat:
|
Teveel om op te noemen.
|
buspas
schoolpas bibliotheek videotheek nog een pasje ergens voor 4 pinpassen maar ik gebruik er maar 1 die andere doen et niet eens meer geloof ik heel veel telefoonkaarten(of telt dat niet mee?) nog een kortingspas uhmmm.. vast nog wel meer.. |
Citaat:
Citaat:
IK WOON ER ZELFS :p En BTW......BEN is een stink tent. Ga gewoon in rotterdam uit. |
- OV-kaart
- Pin-pas - college kaart - School pas (voor feesten van mijn oude school ;) ) - Score - kortings pas (heel handig!!! steeds 5% van het aankoop bedrag op de pas) - bibliotheek pas - cjp - pas |
-pizzeria korting pas
-bank pas -print/kopieer pas -videotheek pas -bibliotheek pas -ns korting pas -school pas -maastricht pas en meer heb ik niet nodig :D (dikte van mijn portemonne stoort me heel erg trouwens, maar dat maakt nu toch niet meer uit.. mijn goede portemonnee is afgelopen zomer gerold en ik heb nu een rotding) |
collegekaart
collegekaart oude school danspas uh lidmaatschapding melkweg anozpas voor de rest zou ik morgen moeten kijken |
Citaat:
Mij zul je d'r iig niet tegen komen. |
Citaat:
zoiets geloof ik, zal nog wel wat vergeten zijn |
Ik spaar pasjes.. dus ik heb er érg veel, die ik hier niet allemaal op ga noemen :)
Maar in m'n portemonnee zitten alleen maar: * collegekaart * pinpas * spaarrekeningpas * airmilespas * rockspas * coca-cola-card * anwb-pasje (2002, moet ik nog boven leggen maar vergeet ik steeds) * biebpasje * pasje van studentenvereniging * ov-kaart * ov-kaart van vorig jaar * ns-abonnement van vorig jaar En verder in m'n verzameling een hoop telefoonkaarten (Nederlands en Frans), een hoop oude pinpassen van mij en van vrienden, anwb-pasjes van de afgelopen 5 jaar, biebpasjes, enz. (Aanvullingen zijn altijd welkom :)) (edit: paar vergeten) |
OVkaart
Bankpas Collegekaart Facilitycard Schoolpas oude school Escape memberpas (kom er noooit) Dat is alles wat ik uit mijn hoofd weet, geen zin om in mijn portemonnee te gaan kijken.. :o |
OV
Pinpas schoolkaart kopieerkaart En natuurlijk me identiteitsbewijs :o |
een ov en een pinpas
|
Citaat:
|
pinpas
schoolpasje pasje van de pearle ofzo :| en verder weet ik even niet |
- pedopas (een echte ja)
- pinpas - OV-kaart - ID-kaart - ziekenfonds pas - Bob's pas - AH pas - hva betaal kaart - hva id pas - NEC CC - En nog een Arena's pas. |
- schoolpasje
- pinpasje - telefoonkaart (pasje..) - bibliotheekpasje - cjp pasje - ID pas |
pinpas, pas van de verzekering (2), schoolpas, telfoonkaart, ID, biebpasje is kwijt.
Kortingspasjes heb ik niet. Ik had een Ici Paris klantenkaart maar die heb ik weggegooid. Ik heb trouwens een Bodyshop klantenkaart, maar dat lijkt niet op een pasje. |
- OV
- Identiteitskaart - Pinpas Rabobank - Schoolpasje HEAO - Seizoenskaar Us MVV ke - Kopieerkaart - Telefoonkaart - Biebpasje Dat was 'm ongeveer. |
Citaat:
komt een man bij het loket van mvv, die legt een kwartje neer, vraagt de verkoopster achter het loket: "meneer wilt u een seizoenskaart of alle spelers?" |
- pinpas
- nog een pinpas - edah card - biebpas - videotheekpas - cjp pas, volgens mij al heel lang verlopen... - telefoonkaart - schoolpas |
OZ verzekering
Airmales pas Indentieteitskaart don quichot dance cafe pas pinpas biebpas van leest luisterpas Schoolpasje telefoonkaart kortingskaart van een groothandel videopas highstreet (disco iets) pas OV Mezz pas |
Pinpas
Studentenkaart Inschrijvingsbewijs Sportkaart Videotheekpasjes (2) Biebpasje CJPpasje Ponskaartjes ... dat was het wel geloof ik.. geen spannende kortingskaartjes dus |
ik heb veel pasjes, komt door mijn werk..
en ga ze niet eens opnoemen hier.. de meesten zijn van bedrijven waar nooit iemand iets van heeft gehoord enz.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48. |